• Liar • |T.H

1.8K 104 400
                                    


UYARI!! Şarkıya uyarlanmış bir bölüm olduğu için şarkıyla okumanızı tavsiye ederim.

UYARI!! İtalik yazılar şarkı sözleri.


"Hazır mısın?" Charlie'nin bıkkınlıkla sorduğu şeyle gözlerimi devirdim.

"Sadece bir saat oldu Charlie ve evet hazırım." Odamın kapalı kapısından bağırıp aynada son kez kendime baktım. Son anda değiştirdiğim elbisemle gayet iyi görünüyordum. Güzeldi ve abartı değildi. Ayağımdaki topuklu botların sesi yankılanırken odamdan çıktım. "Oh, herkesin bizi bir çift zannetmesinden korkuyordum, şuan içim rahatladı."

"Ne?" Gülümsedim ve Charlie'nin koltuğun üstüne bıraktığı diğer diğer tişörtü alıp, göğsüne doğru fırlattım.

"Demek istediğim, kıyafetinin kıyafetimle uyumlu olup etrafımızdakilerin bizi çift zannetmesinden bahsediyordum, ama zevksiz olduğunu unutmuştum."

"Çok fazla film izliyorsun Y/N." Çatık kaşları hafifçe yumuşadı ve gözleri üstümde gezindi, "ya da ben gerçekten zevksizim." Fısıldamıştı ama ben çoktan duymuştum. Sırıttım ve son dediğini onayladım.

"Git ve bunu giy. En azından kendi kıyafetinle uyumlu olsun." Charlie tişörtünü değiştirdiğinde daha fazla zaman geçirmeden Charlie'yle arabaya binip kutlamanın yapılacağı yere doğru yola çıktık.

"Gergin misin?" Charlie gözlerini birkaç saniye yoldan ayırıp bana döndü.

"Neden gergin olayım ki?" Sebebini gayet iyi biliyordum.

"Sebebini gayet iyi biliyorsun." Dudaklarımı birbirine bastırıp yere bakmaya başladım. "Biliyorsun, Harrison en yakın arkadaşı o da orada olacak, hatta kardeşleri de." Yapmacık bir gülümsemeyi suratıma kondurup Charlie'ye döndüm.

"Üzerinden uzun zaman geçti Charlie." Göğsümde hissettiğim sızıyı görmezden gelmeye çalıştım. "Hem çocukları cidden özledim." Aklıma gelen anılarla gülümsedim.

**

"Y/N!" Sesin geldiği tarafa döndüğümde üzerime doğru koşarak gelen Harrison'u görmemle terasın ucundan aceleyle uzaklaştım. İkimizde sakar olunca tedbiri elden bırakmamak lazımdı. Harrison sonunda hızla yanıma gelip kemiklerimi kıracak şekilde büyük bir sarılma verdi. "Gelmezsin sanmıştım!" Kaşlarımı çatıp Harrison'a baktım.

"Hey! Bugün senin doğum günün ve ben gelmeyeceğim? Çok ayıp Harrison." Sahte bir kızgınlıkla konuştum.

"Ah üzgünüm. Bu arada çok güzel görünüyorsun."

"Sende fena değilsin yakışıklı." Birkaç dakika boyunca ayakta sohbet ettik. Bana görüşmediğimiz zamanlarda kaçırdığım şeylerin başlıkların verip başka zaman anlatacağını söyledi.

"Şey, aslında bizim masada takıl diyeceğim a-" Harrison'un sözünü tamamlamasına izin vermeden konuştum.

"Charlie'yle kalsam daha iyi."

"Charlie burada mı?" Kaşlarımı çatıp parmağımla yan tarafımı işaret ettim, ama bakışlarımı o tarafa çevirdiğimde boşlukla karşılaştım. Bakışlarımı etrafta dolandırdığımda bir kızla konuştuklarını gördüm. Bakışlarımızı farkedince bize gülümsedi ve kıza geri döndü. Tam bir hayal kırıklığısın Charlie.

"Sanırım Charlie'yi unutsan iyi edersin." Harrison sırıttı. Derin bir nefes verdim.

"Dostumm!" Arkamdan gelen sesi tanıyordum. Sakin kalmalıydım. Harrison gözlerini arkamdan çekip bana odaklandı. Tepkimi ölçmeye çalışıyordu. Zorraki bir gülümsemeyle baktım. Yanımıza geldiğinde o hala beni farketmemişti. Harrison'a sarıldı ve şakalaştılar.

𝐓𝐨𝐦 𝐇𝐨𝐥𝐥𝐚𝐧𝐝 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin