Haloween - i különkiadás
Edward
_________________Sofia ágya mellett ültem a bársony fotelben. Lábamat összefontam magam előtt, a kezemmel a kezét simogattam. Elmosolyodtam ahogy szuszogott. Néha összeszorította az ujjait és benedvesítette a pici száját. Álmosan pillantottam az órára ami éjfélt mutatott. Kint sötét és borongós idő volt. A résnyire nyitott ablakon beszökött az őszi hideg és megcirógatta az arcomat. Összegomboltam az öltönyömet és jobban betakartam Sofiat. Az érintésemre kinyitotta a szemét majd felém pillantott.
- Apa... - vékony hangon nyöszörgött, a tekintete csillogott az álmosságtól. Elmosolyodtam és megsimogattam a hullámos haját.
- Semmi baj kicsim. Aludj tovább - oldalra biccentettem a fejem és a szám elé helyeztem a kezem. Fizikailag álmos voltam mégsem jött álom a szememre. Csak arra vágytam, hogy béke vegyen körül. Ezt a békét csak a kislányom mellett találhattam meg. Ma egyenes háttal álltam Sziren előtt és a tudtára adtam azt, hogy ma vele sem akarok beszélni. Képtelen voltam egy szót is kibökni. Egyszerűen csak semmire sem voltam jó. A nyugtalanságom még a kislányomat is felketette békés álmából.
- Szomorú vagy? - plüss nyusziját a mellkasára helyezte és a fülét simogatta. Sóhajtva kulcsoltam össze a tenyerem és néztem a szemébe. A válaszom igen. Az voltam. Nagyon szomorú voltam.
- Igen életem. Apa nagyon szomorú - lehajtottam a fejem, hogy ne lássa azt, hogy sírok.
- Azért mert a papa az angyalok közt van? - vékony hangon suttogta, ujjacskájával a pecsétgyűrűmet cirógatta. Csak bólintottam. Képtelen voltam beszélni. Fájt. Nagyon fájt. Helyette inkább mosolyt erőltettem az arcomra és puszit nyomtam a homlokára.
- Jóétszakát hercegnő!
- Jóéjt apa - hunyta le a szemét.
A folyosó vörös szőnyegén sétáltam. A falakat arany színű tapéta és kristály alakú égők szinesítették be. Hangokat hallottam a hátam mögűl ezért megtorpantam. Kezemmel a halántékomat piszkáltam. Nem volt ismerős ez a hátborzongató hang. A szél süvített, az ablakok pedig becsapódtak az ereje miatt. Mintha egy horror film közepén lettem volna. A hátborzongató hangokat figyelmenkívűl hagyva sétáltam előre, de ekkor egy hang utánam szólt.
- Fenség! Fenség! Itt vagyok. Itt vagyok lent...
Egy... egy töklámpás pattogott felém a vörös szőnyegen. Szórakoztató hangja és a belsejében egy égő gyertya volt. Nagyokat pislogtam, hiszen azt hittem, hogy képzelődöm. De a sárga beszélő töklámpás a szemöldökét ráncolva ugrott a fal mellett terpeszkedő asztalra. - Szép! Attól még, hogy maga az uralkodó, igazán megtisztelhetne a köszönésével!
- Helló - intettem bénán. Biztos csak álmodok! Nem léteznek beszélő tökök! Beszélő töklámpások pedig pláne! A halántékomat maszírozva sétáltam előre. A lépteimet felváltotta a szapora séta, majd a kétségbeesett futás.
- Várjon! Várjon! Haloween éjszakája van! Minden tárgy életre kell ezen az estén! - amikor kinyitottam az ajtót, Szirennel találtam szembe magam. Halvány mosollyal az arcán nézett rám, miközben oldalra biccentette a fejét.
- Ő itt Carlos! - ekkor egy... csontváz sétált mellém és kezet nyújtott felém.
- Mégis mi történik itt?! - túrtam hátra a hajam.
- Én már említettem őfenségének! Haloween éjszakáján minden életre kell! - amint befejezte hatalmas villám cikázott az égen és csapott egyenesen a kertbe. A kertben egy temető foglalt helyett. Temető?! A kopár fák egyike füstölni kezdett a villám miatt. Még a föld is beleremegett az egetrengető hangba. Szinte lassított felvételben láttam, hogy a régi sírkövet előtt elhelyezkedő földkupacból csontos kezek és fejek bukkantak elő. Zombik? Hát persze! Milyen valóságos...
ESTÁS LEYENDO
|A Herceg Szeretője|
RomanceAz életem legmeghatározóbb része az volt, amikor munkát kaptam a palota falai közt. A kezdetekben szobalányként dolgoztam. Szobákat takarítottam és mostam. Így közel kerültem az uralkodó családhoz. De Edward herceget még soha nem láttam. Ő az ország...