Egy hónappal később
- Királyom - illedelmesen meghajoltam Edward elött. Edward belépett az ajtón, és kigombolta a bordó öltönyét. A szemembe nézett, lassan levette magáról, hozzám lépett és a kezembe adta. Elvettem tőle, és szemeztem a smaragdzöld szempárral. - Jól áll neked az új posztod - átkaroltam a tarkóját. A kezét a derekam köré fonta és mosolyogva húzott közel magához. Az egyik kezét az arcomra csúsztatta, a száját csábító mosolyra húzta.
- Hogy vannak az én szerelmeim? - az arcomat cirógatta, csak egy pillanatra nézett a lányunk felé, de a figyelmét felém szentelte.
- Már vártunk téged - elengedtem őt, az öltönyét pedig a fogasra akasztottam. Edward lazított a nyakkendőjén, és az ágyra feküdt. Lehajolt Sofiahoz, és puszikkal ajándékozta meg a fejecskéjét.
- Szépséges hercegnőm - az apró kezét simogatta, a fejét tartotta. Énis lefeküdtem az ágyra. A fejemet a kezemen tartottam meg, és néztem a meghitt pillanatott. Elmosolyodtam, és Sofia rózsaszín ruhácskáját simogattam.
- Türelmetlen volt ma - adtam a tudtára. Edward a hátára feküdt, megfogta a pici Sofiat, és a mellkasára tette.
- Megértem. Hosszú volt ez a nap - egy kicsit ásított, látszott rajta az, hogy fáradt volt. Amióta Edward megkapta a trónt, azóta sokkal több feladata van. Minden reggel tárgyalásokon vett részt, mindennap utazik valahova. De általában éjszaka mellettem alszik.
- Holnapra van egy előre kitűzött programod? - a karját simogattam, miközben Sofia a mellkasán kuporodott. Az apró babánk csendben szuszogott, a fejecskéje az apukája szíve felett pihent.
- Nincsen. Egyáltalán nincsen - hozzám hajolt és csókot nyomott a homlokomra. Beszívtam az enyhe illatát, és megráztam a fejem.
- Még mindig alig hiszem el azt, hogy te vagy az uralkodó. Ez nagyon megtisztelő.
- És bármit megtehetek - az ajkamhoz hajolt és lehunyt szemmel megcsókolt. Viszonoztam az érintését, miközben a kezem lecsúszott az ingjéről, oda le. Óvatosan megmarkoltam neki. Amint érezte a kezem, elhajolt és feltette a mutatóujját.
- Tegyük vissza Sofit az ágyába - morogta a fülembe, a nyelve a fülcimpámat simogatta.
- Gyere ide! - a forró zuhany alatt magához húzott. A meztelen teste minden porcikája az én testemhez simúlt. A kezemmel a lapockáját simogattam, a zuhany végig folyt az ívelt arcán.- Gyönyörű vagy! - megsimítottam a meztelen mellkasát, a teste libabőrös lett az érintésemtől. Minnél jobban húzott a férfiasságához, az ujjai már a fenekemet ölelték. - Mire vársz? - támasztottam meg magam a csempéhez közel.
- Csak gyönyörködök benned - a hátamat a hideg csempéhez nyomta. Lehunytam a szemem, ahogy egy kicsit megemelt. Egy lassú mozdulattal csússzant belém. Ezután teljesen belém illesztette magát.
STAI LEGGENDO
|A Herceg Szeretője|
Storie d'amoreAz életem legmeghatározóbb része az volt, amikor munkát kaptam a palota falai közt. A kezdetekben szobalányként dolgoztam. Szobákat takarítottam és mostam. Így közel kerültem az uralkodó családhoz. De Edward herceget még soha nem láttam. Ő az ország...