Ma a hercegnek egy fontos eseményre kelett elutaznia. A parlementben fog tartani egy ünnepélyes beszédet, újságírók, lesifotósok és politikusok közt. Normál körülmények közt, az uralkodónak kelett volna elmennie rá, de látni akarja a fián az önnálóságot, ezért elküldte Edward - ot. Reggel egy fekete limuzinnal vitték őt, és négy darab telepjáró követte, hogy biztonságot biztosítsanak neki. Azt még láttam, hogy fekete helikopter is követte őket, az útlezárásokat pedig a rendőrök megcsinálták, akik féluton csatlakoztak az erősítéshez. Ezt onnan tudtam, hogy felhívott engem. Amikor beszéltünk elnevettem magam, mert nem értettem egy - két dolgot.
- Már a hercegeknek is biztosítanak szuper okos Iphone telefonokat és apple számítógepeket? - nevettem bele a készülékbe. Egy kis idő után jött a válasz.
- Kedvesem, ez nem az a század, amikor hintóval jártak az emberek reneszánszkori bálokra! - adta a tudtomra, én pedig a hasamat simogatva leültem az ágy szélére.
- Milyen a limuzinban? - érdeklődtem.
- Mindenhol testőrök ülnek. Az út levan zárva, elöttünk és mögöttünk is rendőrök vigyáznak rám! - mondta kifinomúltam.
- Szigorúan veszik a védelmedet! - mosolyodtam el.
- És a csatornákat is átnézték, hogy nem e találtak bombát, hogy még véletlenűl se valamilyen terrorista célpontja legyek - grimaszolta bele a telefonba, én pedig a plafon felé pillantottam.
- Benne leszel a tévében?
- Mindenhol ott leszek! - jött a válasz, miközben éjenző tömeg hangját hallotam.
- Mi ez a hang Edward? - kérdeztem.
- Átlagos emberek jöttek ki a parlament elé, zászlókkal és trombitákkal fogadnak. Gondolom vártak már rám! - sóhajtotta.
- Ügyes leszel! Egyébként mit kell csinálnod?
- Első sorban az állam ügyeiről kell beszédet tartanom, utána valamilyen szavazást kell felkomferálnom! - mondta határozottan. - Vigye el innen azt a sminkes készletet, nincsen rá szükségem! - hallotam a hangját.
- Kiakartak téged sminkelni? - nevettem hallkan.
- Le kell tennem! Vigyázz magatokra, és sétálj a levegőn! Kellemes idő van kint - mondta hallkan, én pedig bólintottam.
- Úgy lesz hercegem!
- És kerdűld az öcsémet!
- Ezt kérned sem kell! - mosolyogtam. - Szeretlek!
- De szerencsés vagyok!
- Edward!
- Énis szeretlek pillecukrom! - küldött egy puszit, majd bontotta a vonalat.
- Hát, apukádnak ma nagyon fontos napja van - simogattam a hasamat, és az ablak felé pillantottam. - Tehát vagy bent ücsörgünk, vagy kimegyünk az udvarra! - mosolyogtam, és a kimenésnél döntöttem.
KAMU SEDANG MEMBACA
|A Herceg Szeretője|
RomansaAz életem legmeghatározóbb része az volt, amikor munkát kaptam a palota falai közt. A kezdetekben szobalányként dolgoztam. Szobákat takarítottam és mostam. Így közel kerültem az uralkodó családhoz. De Edward herceget még soha nem láttam. Ő az ország...