Było po wszystkim. Właśnie tak. Siedem długich lat i to nareszcie koniec. Oczywiście nie bez kosztów, nie bez strasznych kosztów... Harry pomyślał o cenie zapłaconej przez tak wielu, o ostatecznej cenie. Colin, Remus, Tonks ... Fred. Fred, leżąc spokojnie w Wielkiej Sali, otoczony przez swoją rodzinę, która stała się podobna do jego rodziny, która straciła syna i brata w walce, którą on, Harry, mógł ...
Nie, powiedział sobie stanowczo. To nie była jego walka. To była walka, która należała do nich wszystkich. To była walka Voldemorta. Harry skinął sobie głową, naprawdę trochę zaskoczony jego nagłą akceptacją tej prawdy, trochę zdziwiony, że poczucie winy, które czuł poprzedniej nocy
po śmierci Freda, nie rzuciło się na niego, przytłaczając go.Harry powoli wstał i rozciągnął zmęczone mięśnie. Nie był do końca pewien, jak długo siedział w gabinecie Dumbledora, ale sądząc po delikatnej poświacie wschodzącego słońca, minęło to tylko około godziny. Wydawało mu się, że to wieczność. Odwrócił się i powoli ruszył w stronę drzwi; zatrzymał się i ponownie spojrzał na duży obraz wiszący nad biurkiem dyrektora. Dumbledore odwzajemnił uśmiech, jego twarz wciąż promieniała dumą, i lekko, ale szlachetnie skinął głową, jakby chciał odprawić Harrego, tak jak robił to wiele razy wcześniej. Harry uśmiechnął się wbrew sobie. Gdy jego stopy dotarły do znajomych kroków prowadzących do korytarza poniżej, Harry ruszył w kierunku Wieży Gryffindoru.
Mimo tego zmęczenia, które towarzyszyło mu od miesięcy może nawet lat, był szczęśliwy. Nie, to było złe określenie. Był radosny. Harry pozwolił, żeby to się wypaliło i roześmiał się, prawdziwym, prawdziwym śmiechem, takim, jaki czuł, gojąc rany, które zjadały go od tak dawna. Mógł to zobaczyć, przyszłość, którą mógł wreszcie mieć, mógł się zestarzeć, mieć rodzinę, żyć normalnie. Jego myśli krążyły wokół małżeństwa... jego dzieci... wnuków. Jego ciało mogło pragnąć snu, ale tym razem umysł i serce były w całkowitej zgodzie. Jego serce było pełne i ciepłe i po raz pierwszy od bardzo dawna dokładnie wiedział, czego chce.
Znaleść Ginny.
Jej wspomnienie spowodowało, że serce i żołądek Harrego podskoczyły. W tym momencie potrzebował jej bardziej niż swojego łóżka, jedzenia czy nawet prysznica. Miał nadzieję, że nie miała nic przeciwko. Nagle nie mógł czekać ani sekundy. Musiał ją znaleźć!
Nie miał daleko. Kiedy stał głupio w pokoju wspólnym, próbując zmusić mózg do pracy na tyle, by pomyśleć o tym, gdzie może być, otwór za portretem otworzył się i oto ona.
Patrzyli na siebie przez długą minutę, prawie nie mogąc uwierzyć, że tak, tak naprawdę stali tam, patrząc na siebie, że oboje żyją iw końcu sami.
Harry zmusił się do wzięcia głębokich oddechów; bał się, że jeśli zrobi jeden zły ruch, wszystko zniknie z trzaskiem.
Wreszcie Harry przemówił. - Hej - powiedział. Elokwencja nigdy nie była jego mocną stroną.
- Hej - odpowiedziała Ginny. Najwyraźniej pasowali do siebie. Ginny szukała czegoś innego do powiedzenia. - Więc - zdecydowała. - Expelliarmus , co?
- Eee... co? - zapytał zdziwiony Harry. Wtedy zdał sobie sprawę, co mówi, i zaśmiał się. - Tak, racja. Expelliarmus . Moje zaklęcie. Działa za każdym razem.
- Riddle nigdy nie miał szans.
- Myślałem o użyciu upiorogacka, ale nigdy nie mogłem dopasować go do niego twojego talentu.
CZYTASZ
true friends ━ hinny ✓ ( w trakcie korekty!!!)
Fanfic━━ nie potrafili być tylko przyjaciółmi. Czasami ciężko pozostać najlepszymi przyjaciółmi, gdy uczucia z czasem zaczynają przeradzać się w coś głębszego niż zwykłe zauroczenie. Ranili siebie nawzajem, nie zdając sobie sprawy z uczuć drugiego, łama...