İyi okumalar...
"Ne demek lan biz yapmadık?! Karşında enayi mi var senin?! Dökül lan!"
"Abi yemin ederim ben bir şey yapmadım, h-hepsi şunun hatası!""Yeterli Seojun." Diyerek öne çıkan kişi bu olayın tamda baş karakteriydi.
"Peki patron." Diyen Seojun ise geri çekilip sessizce bekledi.
Önlerindeki iki adam önce suyun içinde bekletilmiş daha sonra da öldüresiye dövülmüştü.Tek yapmaları gereken itiraf olan bu suçluların susma sebebi ise paradan başka bir şey değildi. İtirafları sayesinde patronları bulunacak ve cezası verilecekti fakat bunu asla yapmıyorlardı.
"Abi yenge arıyor." Dedi bir adam, patronun adamlarından biriydi. Eliyle git işareti yapan patron elinde olan muşta ile konuşan o kişiden birinin suratına geçirdi. Başı yana düşen herifin burnundan kanlar geliyordu.
"Eğer patronunu söylemezsen, leşini kimse bulamaz!" Dediğinde her yeri kalın sesi doldurmuştu.
"Abi yenge arıyor önemli galiba 12 kez aradı." Diyen adam patronun telefonunu uzatıyordu."Ah sikicem böyle işi ver şu telefonu!" Diyip telefonu açıp kulağına götürdü
"Meşgulüm Lalisa!!" Sinirle bağıran patron elindeki muştayı sıkıyordu.
"J-jungkook yetiş!! Ç-çabuk eve gel, b-ben doğuruyorum!!" Çaresiz ve oldukça endişeli gelen ses patronun karısından başkasına ait değildi.
"Ne?! Şimdi mi?!" Oysaki onun sesi şaşkınlıkla doluydu.
Ne de çok sevinmişti baba olduğunu öğrenince fakat bilmiyordu ki ondan sonrası onun için daha zor olacaktı."J-jungkook izin ver ambulansı arayayım!" Dediğinde kadının sesi acınasıydı.
"B-ben göndereceğim sen sakin olmaya bak, hemen geliyorum. Hizmetçiler yanında mı?! Eunra yanında mı?" Şimdi endişe dışında hiçbir duygusu yoktu.
"Yanımda!" Başıyla onayladığını görmemişti kocası."Sen geleceksin değil mi? Beni yalnız bırakmayacaksın değil mi Jungkook?" Kadının sesinde yaşanmışlık vardı adeta. O kadar korkuyordu ki yalnız kalmaktan ama tüm korkularını her gece yaşıyordu, sevdiği kocasıyla aynı yastığa başını koyamıyordu doğru düzgün.
"Geleceğim sen sakin ol tamam mı?" Karısının acı dolu gülüşünü görememişti, kadın içinden yanımda olabilmesi için sıra dışı olaylar olması mı gerek diyordu?Kaç defa onu bir kere görebilmek için yalanlar uydurmuştu? Sayısızdı.
Jungkook eve hırsız girdi galiba, Jungkook elektrikler gitti, Jungkook sancım var..."B-ben-" telefon kapanmıştı. Kadın sancısından bayılmıştı.
Ne yapacağını bilemeyen Jungkook bir ambulansı oraya gönderdi. Adamlarıyla birlikte hastaneye doğru giderken, özel olarak çağırttığı ambulans onlardan önce hastaneye varmıştı.Karısının doğum hanede olduğunu öğrenen Jungkook koşarak o kata çıktı, sevgilisini korumak için kendinden bile vazgeçmişti. Sonunda bebeği oluyordu ama o küçük bebeğin babası olduğu için bebeğe acıyordu.
"Seojun, Lalisa'nın ailesine haber ver." Dediğinde uzun zamandır Lalisa'nın ailesi ile konuşmadığını fark etti, oysaki kızlarına iyi bakacağına yemin etmişti, gözlerine girmek için kapılarında yatmıştı.
"Peki Patron." Diyerek Lalisa'nın babasını aradı Seojun.
Çok korkuyordu Jungkook, eğer şimdi karısına ve biricik oğluna bir şey olursa her şey mahvolurdu onun için her şey biterdi hayatı sönerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFFİNİTY
Mystery / ThrillerAilesini, ailesi için geride bırakan Jeon Jungkook karısı Lalisa'nın aslında sadece ilgiye ihtiyacı olduğunu bilmiyordu. Şimdi ise bebeğine rağmen boşanmayı düşünüyordu Lalisa. Zor bir karardı. Kore'nin en ünlü şirketlerinden biri olan Jeon şirketi...