Tommy & Peter

137 25 3
                                    

„Takže jeden extra čokoládový dort a horká čokoláda k tomu,“ prohlásil s úsměvem Tommy, když zmiňované věci položil před mladého Starka. Měl ho dnes na starost a byl za to opravdu rád, neboť toho měli opravdu hodně co probírat. Pepper a Tony mají nějaké důležité jednání. Pf, nuda!

„Děkuju, Tommy!“ poděkoval desetiletý hnědovlásek.

„Pro mého oblíbeného Starka cokoliv. Navíc jsem ti slíbil oslavný zákusek, až to tví rodiče dají dohromady, ne snad? I když musím říct, že jsem malinko zklamaný. Už jsou spolu celé věky a já se to dozvídám až teď,“ řekl teatrálně, což způsobilo, že se Peter zachichotal. S Tommym byla vždycky zábava.

„Není to zas tak dlouho,“ namítl Peter. Přišlo mu to teprve jako včera, co se jeho táta a Pepper dali konečně dohromady.

„Prosím? Vždyť je to skoro půl roku! Vánoce jsou v podstatě za dveřmi. A když už o nich mluvíme, něco pro tebe mám,“ informoval jej a následně odněkud vytáhl malý dárek.

Peter mu věnoval nechápavý pohled. „Je teprve listopad,“ připomněl mu, ale dárek si od něj i tak převzal. Přece neodmítne dárek, když mu ho někdo dává, ne?

„To nevadí. Ale rozbal to až na Vánoce, jasné? A teď mi konečně řekni, jak se ti dva dali dohromady,“ vyzvídal nedočkavě Tommy. Poslední dobou vídal nějaké spekulativní novinové články o tom, že Tony Stark zjevně randí s výkonnou ředitelkou své společnosti, ale nepřikládal jim příliš velkou váhu, protože kdyby to byla pravda, ti dva by mu to řekli, že? ŽE? Bylo to až dneska, kdy si Pepper dobíral jako pokaždé, když mu oznámila, že už jeho pošťuchování nemá smysl, když jsou s Tonym pár.

„Bylo to vtipné, kéž bys u toho byl! Stalo se to po Hammerově útoku, strejda Rhodey mě zachránil a vzal mě na střechu nějaké budovy a představ si, že za pár vteřin se na té stejné střeše objevil i táta s Pepper. Jenže si nás nevšimli, tak jsme byli úplně ticho a čekali, co se bude dít, ale bylo to opravdu těžké, protože Pepper řekla, že končí a já se za ní chtěl rozběhnout a přemluvit ji, aby nedávala výpověď. Aby od nás neodcházela… Naštěstí to táta nenechal jen tak a políbil ji!“ vychrlil na něj jedním dechem. Normální člověk by měl nejspíše problém zachytit jediné slovo, ale Tommy rozuměl úplně všemu.

„Sakra, vážně bych si přál, abych byl u toho,“ zamumlal Tommy.

„Co ty a Brian?“ zeptal se zájmem Peter. Tommyho přítele viděl jen jednou, ale přišel mu fajn. A Tommy o něm stále tak neustále mluvil. Možná by měl Peter založit fanklub i pro ně, jenže kdo by v něm byl? Možná, že Pepper by se k němu přidala.

Tommy chvíli nic neříkal. Místo toho vytáhl z kapsy malou krabičku, uvnitř které se schovával prsten, jak Peter brzy zjistil. „Myslím, že ho požádám o ruku, co myslíš?“

„Děláš si srandu?! To je skvělý!“ vyjekl nadšeně a skočil mu kolem krku, aby jej mohl sevřít v pevném objetí. I když se s Tommym nevídali tak často, byl to jeden z jeho nejoblíbenějších lidí na celém světě. A od Pepper věděl, že někteří lidi k němu nebyli příliš milí kvůli tomu, že má přítele. Muže. Což Peter nechápal. Proč by kvůli tomu měl být na muže, kterého právě objímal, někdo zlý?

„Vážně si to myslíš?“

„Ovšemže ano! Páni, myslíš si, že táta taky požádá Pepper o ruku?“ zeptal se zasněně. Konečně by byli rodina.

„Možná, až budeš dospělý,“ zasmál se Tommy, zatímco schoval prsten zpátky do kapsy. Jestli ti dva budou čekat na svatbu stejně dlouho, jako čekali na to, než se z nich stal pár, začínal se obávat, že by se toho nemusel ani dožít.

„Ale to je za dlouho!“ zaúpěl Peter. Ten by byl nejradši, kdyby se vzali hned.

„Uteče to rychleji, než si myslíš. Teď už se konečně pusť do toho dortu, nebo ti ho sním,“ vyhrožoval, ale na tváři mu zářil úsměv, takže Peter věděl, že to nemyslí vážně. Nicméně, raději jej poslechl. Nehodlal riskovat, že by o takovou mňamku přišel.

Ďáblovy Vánoce ✔ | ᵖᵉᵖᵖᵉʳᵒⁿʸ ˢᵖⁱᵈᵉʳˢᵒⁿ ᵃᵈᵛᵉⁿᵗKde žijí příběhy. Začni objevovat