Pepper se usmívala a předstírala, že poslouchá každé slovo, které jí postarší muž říká. Upřímně, jestli něco nesnášela na benefičních akcích, bylo to to, jak chtěl každý neustále mluvit o práci. Všichni se ji snažili nějak zaujmout, ale Pepper jim většinou nevěnovala pozornost, zvláště pak na vánočním bále, který Stark Industries pořádalo. Tony jako vždy někam zmizel, takže všechny tyhle zdvořilostní konverzace zůstaly na ní.
„Zní to opravdu zajímavě, ale měla bych jít pozdravit ostatní hosty,“ přerušila muže zdvořile, když konečně spatřila Tonyho a zjistila, že se baví se známou dvojicí. Ta drzost! Opustí ji a ještě se bez ní skvěle baví s jejím oblíbeným párem.
„Tady je ta naše květinka!“ vydechl s úsměvem Tommy, když se k nim prodrala skrz ten dav lidí, kdy tak půlka z přítomných s ní chtěla ještě k tomu prohodit pár slov. Tentokrát je Pepper ale všechny odmítla.
„Tommy, Briane, jsem ráda, že jste dorazili,“ přivítala je a s každým se objala. Bylo to už několik měsíců, co se viděli naposledy.
„Děláš, jako bychom si snad někdy vaše velkolepé plesy nechali ujít,“ odfrkl si Tommy, „nemám pravdu, lásko?“
Brian věnoval Pepper pobavený pohled. ,,Letos se nám extrémně líbí výzdoba. Říkali jsme to Tonymu, než jsi přišla. Vypadá to tady jako v pohádce.“
„Prosím vás, snad si nemyslíte, že s tím má Tony něco společného,“ zasmála se.
„To zabolelo, drahá,“ řekl suše Tony a podal jí skleničku šampaňského, kterou si vzal od procházející hostesky. „Samozřejmě s nimi ale souhlasím. Letos jsi se vážně vyznamenala,“ pochválil ji a objal ji kolem pasu. Tommy s Brianem si vyměnili významné pohledy.
Pepper se lehce začervenaly tváře. „Moc dobře víte, že si za to nemohu převzít zásluhy. Nemám tolik volného času, abych dohlížela na každý detail.“
„A kde máte Petera?“ vyzvídal Tommy.
„Dobrá otázka, ještě jsme ho nikde nezahlédli,“ přitakal Brian, který se na mladého Starka těšil úplně stejně jako jeho manžel, i když Tommy by určitě tvrdil, že on se na něj těšil mnohem víc. Někdy byl až příliš dramatický. Často o tom s Pepper vtipkovali… jejich drahé polovičky byly občas úplně stejné.
„Necítí se příliš dobře, tak je doma a s Nedem koukají na Star Wars,“ odpověděla rychle Pepper. Pravda byla taková, že Peter se cítil celkem dobře, ale dohodli se, že letošní ples vynechá, kvůli svým citlivým smyslům. Přece jen tu bylo tolik lidí a ten hluk!
„Měli jste vidět, jak si oddechl, že si nebude muset vzít oblek,“ ušklíbl se Tony. „Věřili byste tomu? Jak zrovna můj syn může mít nelibost k oblekům?“ Hlavně, že touhu nosit superhrdinský oblek po něm zjevně zdělil, dodal si ještě v duchu.
„Měli byste se u nás zastavit po Vánocích. Peter vás rád uvidí a budeme mít více času si popovídat,“ navrhla Pepper, která si všimla, že se k nim blíží její asistentka, což znamenalo jen jediné, a sice že práce volá.
„Stačí říct den a čas a budeme tam,“ souhlasil okamžitě Tommy.
„Slečno, Pottsová, nerada ruším, ale je čas na váš každoroční proslov,“ promluvila mile hnědovláska.
„Budete mě omluvit, pánové, doufám, že na sebe ještě narazíme, ale kdyby ne, užijte si zbytek večera,“ omluvila se s úsměvem a následovala svou asistentku na cestě k pódiu.
„Dívejte, jak se za ní všichni otáčí,“ poznamenal Brian, který se tím tak trochu snažil vyprovokovat Tonyho. Chvíli předtím, než se u nich rudovláska objevila, se jej totiž vyptávali na manželství a ne na výzdobu bálu.
„Je jako vánoční hvězda,“ vydechl zasněně Tommy.
„To skutečně je,“ hlesl Tony a musel se napít ze skleničky s whiskey, kterou držel v ruce.
„Ale vážně, na co čekáš?“ nechápal Tommy.
Tony byl lehce otrávený. Nerad se o tom bavil, ale tohle byli Tommy a Brian. Jeho přátelé. „Nebojte se, mám to pod kontrolou. Koneckonců, Happy má prsten pod dohledem od roku 2008,“ ušklíbl se Tony, neboť věděl, jaké reakce to u nich vyvolá.
„Dámy a pánové, je mi ctí Vás i letos přivítat na našem benefičním bále, který je zároveň naší malou společnou oslavou Vánoc…“ To už začal Peppeřin projev, takže manželé nemohli nic říct. A Tonymu to náramně vyhovovalo.
ČTEŠ
Ďáblovy Vánoce ✔ | ᵖᵉᵖᵖᵉʳᵒⁿʸ ˢᵖⁱᵈᵉʳˢᵒⁿ ᵃᵈᵛᵉⁿᵗ
FanfictionNa Vánoce vedou všechny cesty domů. I ty samotného Ďábla. Koneckonců i Peklo je něčím domovem. ------------------------------------------------------------------ 1.12.2020 - 24.12.2020 © @newky1 & smilingxqueen 2020 Dokonalý cover je práce úžasné @...