Peter & Michelle

94 17 2
                                    

,,Vážně ti to nevadí? Vím, že sis pořádné rande představovala asi jinak," podotkl Peter a asi už po sté se toho dne omluvil. Kvůli tomu, že měl stále přetrvávající domácí vězení, musel MJ pozvat k nim domů, aby měli Pepper a Tony jistotu, že se zase nestane to, co posledně, a on uprostřed rande neuteče pryč. Michelle, jíž to tehdy poněkud zaskočilo, se tomu dnes ale už jen smála, a občas po Peterovj chtěla, aby jí vyprávěl nějaké z jeho spider-manovských historek, když už se jí tedy přiznal, že žije dvojím životem.

,,Už jsem ti to dneska přece několikrát zopakovala, mám ti to zopakovat znovu? Ne, nevadí mi to. Podívej se, jak je venku," podotkla, když si dali chvíli pauzu od zdobení obrovského vánočního stromu, a přešla k oknu, z něhož měla nádherný výhled. Venku bylo zataženo, hustě sněžilo a vánoční světélka a ozdoby na domech barevně blikaly. Michelle byly Vánoce docela ukradené, byl to pro ni den jako každý jiný, ale líbilo se jí koukat na vyzdobené ulice a sedět doma zabalená v dece a číst si tlustou knihu, zatímco venku sněžilo.

,,Je tam počasí, že by ani psa nevyhnal. Myslím, že je nám líp takhle, než se někde trmácet sněhem a hnědou břečkou," poznamenala se svým typickým úšklebkem a studené ruce si ohřívala o hrnek horké čokolády, kterou byl Peter skoro pověstný. Spokojeně z nápoje usrkla, zatímco pozorovala tu záplavu sněhových vloček, jež poletovaly kolem a lepily se na okno, jen aby vzápětí mohly roztát. ,,Tady je alespoň teplo, příjemně, můžeme pít tvou skvělou horkou čokoládu a zdobit váš dům."

,,Kdybych věděl, že je tohle tvá ideální představa rande..." uchechtl se Peter a zavěsil na strom poslední ozdobu. Letošní rok ho sladili do stříbrné a tmavě fialové a když Peter odstoupil, aby si prohlédl jejich veledílo, musel uznat, že se jim to povedlo. Zásluhu na tom ale měla převážně MJ, která z nich dvou měla větší estetické cítění a smysl pro detail.

Po zbytku domu rozvěsili nejrůznější druhy světélek. Peter věděl, že mámě se to bude líbit, jen táta z toho bude asi trochu šílet, protože tuhle mánii nikdy moc nechápal. Peter ale Vánoce miloval a aby to bylo dokonalé, musel k tomu mít všechno, co bylo nutné, a co podkreslovalo atmosféru Vánoc.

,,Friday? Zhasni prosím, a rozsviť ta světýlka," zašeptal Peter, a Friday ho vzápětí poslechla. Ztlumila veškeré osvětlení, jen aby vynikly vánoční světýlka. Místnost se ponořila do příjemného přítmí a navodila o stupínek lepší vánoční atmosféru. Peter náhle litoval, že MJ nepřemluvil k pečení perníčků. Kdyby se jejich skořicová vůně linula obývákem, bylo by to úplně perfektní.

Pomalými kroky přešel k Michelle, která se u okna stále kochala výhledem. Přikradl se k ní a zezadu ji objal kolem pasu. Položil si hlavu na její rameno a zhluboka se nadechl její vůně. Michelle se o něj něžně opřela a překryla mu jeho ruce na jejím břiše těmi svými.

,,Bylo mi s tebou dneska hrozně fajn," zašeptal jí do ucha a pak jí dal pusu na tvář. Na začátku jejich vztahu jančil při každém, byť jen sebemenším doteku, ale za tu dobu už se docela osmělil. Michelle se usmála.

,,Už mě vyháníš?" pošťouchla ho rýpavou poznámkou, jak už u ní bylo zvykem. Peter ji ale objal ještě pevněji, aby jí dokázal, že chce pravý opak.

,,Ne, jestli nespěcháš domů, napadlo mě, že bychom si ještě mohli pustit nějaký vánoční film," navrhl jí.

,,Myslíš nějakou příšerně romantickou vánoční komedii, ze které mě budou bolet zuby a bude se mi chtít zvracet?" opáčila veselým tónem a na chvilku tím ale vyvedla Petera z míry. ,,Jen do toho, jsem celá žhavá! Co máš na výběr?"

Nakonec si pustili Lásku nebeskou, protože jí Peter přece slíbil romantickou komedii, a k jeho smůle bylo Sám doma pouze komedie. Spíš než děj filmu vnímal Michellinu blízkost. Napůl seděli a napůl leželi vedle sebe na sedačce, Peter ji objímal kolem pasu a tiskl se k ní jako štěně, co se dožaduje pozornosti, a ona ho hladila ve vlasech, zatímco byli společně zachumlaní pod dekou. Teplo, jejich důvěrná blízkost a pocit bezpečí zanedlouho přilákaly spánek, a tak, když se Pepper a Tony vrátili z večeře domů, našli oba dva na pohovce, jak společně spí, stulení k sobě.

Pepper se nad nimi musela usmát a potichu se rozněžňovala. Jen tak tak stihla zabránit Tonymu, aby to neokomentoval nějakou vtipnou poznámkou. Tiše došla k nim, upravila jim deku a pak oba láskyplně pohladila po vlasech, než s Tonym po špičkách odešla do ložnice.

Ďáblovy Vánoce ✔ | ᵖᵉᵖᵖᵉʳᵒⁿʸ ˢᵖⁱᵈᵉʳˢᵒⁿ ᵃᵈᵛᵉⁿᵗKde žijí příběhy. Začni objevovat