Když se Michelle druhého dne probudila, lhala by, kdyby řekla, že se necítila malinko rozlámaná po noci strávené na gauči. Pravděpodobně ani ten nejdražší gauč se nedokáže vyrovnat posteli. Rozespale se porozhlédla po prázdném obýváku, který po jejich včerejší práci vypadal jako vánoční ráj. Musela se pochválit, na to, že u nich doma se nikdy příliš nezdobilo, odvedla vynikající práci.
„Friday mi řekla, že už jsi vzhůru,“ promluvil s úsměvem na tváři Peter, který se zničehonic posadil vedle ní a samozřejmě ji nezapomněl políbit na čelo. „Táta udělal snídani, přidáš se? Mám tu taky tvůj oblíbený čaj,“ pokračoval dál a MJ usoudila, že už musel být vzhůru poměrně dlouho, jinak nebylo možné, aby měl takové množství energie.
Ona se zmohla jen na unavené kývnutí hlavy, než jej následovala do kuchyně. Nikdy příliš nebyla na nějaká romantická gesta, ale zahřálo ji u srdce, že si nejen že zapamatoval její oblíbený čaj, ale dokonce ho i koupil, aby jí ho mohl uvařit, až tu bude.
„Dobré ráno, Michelle,“ pozdravil ji s menším úsměvem Tony, když vešla do kuchyně. „Včera jste odvedli skvělou práci, ale nejsem příliš potěšen, že máme v rodině dalšího šílence do svátků,“ ušklíbl se a napil se své černé kávy.
MJ zarazilo hned několik věcí. Zaprvé nechápala, proč měl na sobě oblek, když byla sobota a snídali. Zadruhé byla zaskočena tím, s jakou lehkostí o ní mluvil jako o členovi rodiny. S Peterem jim sice bylo spolu dobře, ale Michelle nepatřila k těm holkám, které si naivně myslely, že budou se svým přítelem ze střední navždy. Vždyť jim bylo patnáct, prokrista! „Proč na sobě máte oblek?“ Vyhrála zvědavost. Tony Stark pro veřejnost možná působil tím, že ve svých drahých oblecích chodí doma běžně, ale ona tu nebyla poprvé, takže už věděla, že Tony chodí v domácím oblečení stejně jako ostatní lidé.
„Ani se neptej, musím na předvánoční schůzi správní rady, otrava,“ odfrkl si znechuceně.
„Ale vždyť je sobota,“ řekla nechápavě a s vděčným úsměvem si od Petera převzala čaj, který pro ni uvařil. Pak se posadil vedle ní a podal jí prázdný talíř, který ležel vedle tácu, který byl plný míchaných vajíček a slaniny. MJ obvykle volila lehčí snídani, ale včera byli tak zapálení do zdobení, že toho moc nesnědli a ona měla velký hlad.
„To je nezastaví. Přes týden jsou příliš zaneprázdnění,“ zamumlal s pohledem upřeným na hodinky. „Měl bych vyrazit, jestli to chci stihnout, což samozřejmě nechci, ale ještě víc nechci rozhněvat Pepper, takže tam dokonce budu o pět minut dřív,“ informoval je, dopil své teď už studené kafe a odešel se ještě rozloučit s Pepper, než odjel do Stark Industries.
„Jak jsi se vyspala?“ zeptal se Peter, když zůstali v kuchyni sami.
„Ušlo to, ale spala jsem i na pohodlnějších místech,“ odfrkla si.
„Ten gauč je sice velmi pohodlný, ale na spaní je stále nejlepší postel. Vy dva jste ale ještě mladí, určitě vás ta jedna noc příliš nezmohla,“ zasmála se příchozí Pepper. „Dobré ráno,“ pozdravila je a dala Peterovi pusu na tvář, tak jak měla ve zvyku. Příliš nad tím nepřemýšlela, když dala pusu na tvář i Michelle.
Ta o tom ovšem přemýšlela, a to hodně. Ne, že by to bylo něco špatného, jen ji překvapovalo, jak se tu s nimi pokaždé cítila jako doma. Jako by byla součástí jejich rodiny. Bylo to hezké.
„Co máte dnes v plánu?“ vyzvídala, když se k nim posadila s hrnkem zeleného čaje a malým hrníčkem kávy. Přece jen i ona po ránu potřebovala trochu nakopnout.
„Napadlo mě, že bychom mohli upéct perníčky. Jen si představte, až se tu všude bude linout skořicová vůně,“ odpověděl natěšeně Peter. Nemohl si pomoct. Vánoce byly zkrátka jeho oblíbeným obdobím. „Přidáš se?“
„S radostí. Michelle, nemusíš být už doma?“ optala se, jako zodpovědný rodič, neboť jí bylo jasné, že její syn tento fakt v úvahu určitě nevzal.
A abychom byli upřímní, ani hnědovláska na něco takového nepomyslela. Nikam se jí nechtělo. Rozhodně ne domů. Pečení perníčků sice neznělo jako něco, co by chtěla dělat, ale byla si jistá, že to zvládne, pokud to znamenalo, že tu s nimi bude moci zůstat déle. „Nemusím,“ řekla s vřelým úsměvem. Na jednu stranu ji rozčilovalo, jak v ní všichni Starkové budili emoce, ale na druhou stranu by lhala, kdyby řekla, že čas s nimi se jí nelíbil. Líbil. Možná až příliš.
„Skvěle! Mimochodem, jsem nadšená tím, jak jste vyzdobili obývák. Nechcete se vrhnout i na zbytek domu? Ráda se přidám i k tomu. Navíc se těším a Tonyho výraz, až zjistí, že ani jeho milovaná dílna neunikla vánočním dekoracím,“ ušklíbla se Pepper.
Netřeba říkat, že oba teenageři souhlasili.
ČTEŠ
Ďáblovy Vánoce ✔ | ᵖᵉᵖᵖᵉʳᵒⁿʸ ˢᵖⁱᵈᵉʳˢᵒⁿ ᵃᵈᵛᵉⁿᵗ
Hayran KurguNa Vánoce vedou všechny cesty domů. I ty samotného Ďábla. Koneckonců i Peklo je něčím domovem. ------------------------------------------------------------------ 1.12.2020 - 24.12.2020 © @newky1 & smilingxqueen 2020 Dokonalý cover je práce úžasné @...