8

35 7 4
                                    

" Okay baby , take care tau . Guna lift jangan guna tangga ! Love you... " haihhh si oppa ni , bukannya jauh pun dekat je. Ni sampai nak love you love you bagai .

And aku pun mula biasakan diri tekan butang lift takkanlah cik kun yang nak tolong tekankan . Tiba-tiba...seorang lelaki yang memakai mask datang dari belakang terus memelukku dengan erat . " Arh tolong tolong ! " menjerit dan meminta tolong . Lelaki itu meletakkan jari telunjuknya di bibir ku tanda menyuruhku senyap . Aku mula menoleh ke belakang sambil menutup mata . Jeng lah si oppa rupanya .

" Oppa ! Oppa kenapa turun ? Yera takut lah ihh ! " aku terus memeluk oppa kerana terlalu takut , kang kalau jadi betul-betul ada orang culik Yera . Aku baling oppa ke han river nanti .

" Alooo...oppa takut lah baby pergi sorang-sorang . Nanti baby jatuh kan susah . Sini biar oppa angkat baby sampai atas ... "  heh yera boleh jalan sendiri lah .

" Sokay lah oppa . Yera boleh jalan sendiri . Tak payah nak ang- " hmm belum sempat aku menghabiskan kata-kata , mula lah si oppa menjadi nakal . Dia mengangkat ku dan terus menuju ke anak tangga .

" Oppa...kenapa guna tangga ? Kan rumah oppa namjoon kat tingkat 9 , nanti oppa penatlah . Kalau oppa penat , bukan salah yera eh ... " -me

" Alooo... oppa tak penat lah , yera kan ringan je . Dah lah pendek...uups " sempat pulak dia bergurau masa naik tangga , kalau jatuh ke belakang hmz tak dapat lah baby dalam perut ni .

" Heh oppa lagi pendek , tinggi yera 176 cm... kalau oppa ? 174 cm.. HIHIHI " -me

" Aloo... beza 2 cm je , dah lah tak nak kawan baby . " kes merajuk sebab lagi pendek lah ni .

" Hmz tak nak kawan sudah , eh- " Tiba-tiba ternampak seorang lelaki yang tinggi cuba menghampiri kami berdua . " Oppa namjoon ?! " yes . Itu adalah oppa namjoon , huu macam nak tukar suami je . Fuh fuh fuh .

MilkyChi_ :)

For korang semua , sorry tau . Hari ni aku tak sempat buat sampai habis so aku akan sambung minggu depan . Aku ade school and minggu depan ada exam fuh fuh fuh . Mohon bersabar , ini ujian . K bye thanks annyeong .

Ragam Si OPPA // PJMWhere stories live. Discover now