10

27 6 2
                                    

" Nu-ya ?! Is that you ? " yess she is my bestfriend when kitaorang belajar in universiti . And why dia tinggal kat sini , apartment ni only for orang yang berduit .

" Yes ! And you ? " dia lupa aku , setelah beberapa tahun tak jumpa . And then...

" What ?! You don't remember me ? How could you do that to me ! " sh*t dia lupa aku . Sabar Yera Sabar !

And suddenly Oppa Namjoon lari dari lift menuju terus ke tempat aku berdiri ni .
" Yera ! Are you okay ? "

" Yahh I'm okay ! Why ?! " mesti Oppa Jimin risau sebab lama sangat maybe dia ingat I jatuh tangga or something .

" Jimin risaukan Yera . Eh B-baby ? " What ? Baby ?

" Oppa... " Jap I keliru eh teringat satu kuliah ape tah Anda Keliru ? Tanyalah Ustaz haa gitu korg takkan tak tengok , bab ii agama ni jangan diketepikan ye anuck ii semua .

" Yes , baby tak apa-apa ? " Please terangkan !

" Oppa Namjoon , who is this ? " Acah-acah tak tahu jap .

" She is my wife , Kang Nu-ya . Nu-ya , she is Oppa Jimin wife Hung Yera or Kim Yera " weyh sumpah lupa aku letak nama depan dia ape eh ?

" Hii Nu-ya ! So you're Oppa Namjoon wife , and I'm Oppa Jimin wife swag " dalam hati aku kan cam nak angkat si Nu-ya ni lepas tu baling ke han river kau rasa ? Die dahlah lupa aku , si Oppa Namjoon pulak boleh kahwin dengan dia ni .

" Yera ! " Wait- is that Oppa ? Perlahan-lahan pandang belakang and yea that is Jimin , omg Oppa . Kenapa naik atas , si Nu-ya ni dah lah pakai baju nampak perut i mean baju setengah and seluar skirt pendek . Harap-harap Oppa Jimin tak tergoda .

" Oppa ! " Nak acah-acah sweet depan Nu-ya ni pulak , mampos arh dia nak goda suami aku ke nak jelir lidah ke nak tunjuk benda yang tak patut ditunjuk ke nak kenyit mata ke nak ape ke . And I sempat berbisik dengan Oppa .

" Oppa , close your eyes . " - me

" What ? Why ? " - OJ

" Ade dosa kat depan mata you tu , tak nampak ke ? " - me

" Omg , who is that ? " - OJ

" Oppa Namjoon wife , she is so sexy and let's go home . " - me

" Yea sure . " - OJ

" Haa Oppa Namjoon , erm Yera buzy ni . Kitaorang balik dulu , bye ! " - me

" Ouh jinjja ? Annyeong...bye ! " - ON

Aku and Oppa Jimin pun melarikan diri sambil menutup mata si Oppa supaya dia tak pandang wife Oppa Namjoon .

:)


Ragam Si OPPA // PJMWhere stories live. Discover now