" Yea sure ! " Yera mengeluarkan handphone nya dari beg tangan dan membuka password lockscreen , sempat mengendap . Gambar di lockscreen bukan gambar dia tapi gambar seorang lelaki yang tinggi dan berotot . Iaitu Jeon- Jungkook !
" Baby , kenapa gambar lockscreen awak gambar Jungkook . " sakit hati sebab gambar suami sendiri dia tak letak . Yes Jungkook is a bad maknae . Perampas isteri orang !
" Haihh saya ni kan OT7 , awak kene paham . Setiap minggu saya tukar gambar lockscreen secara bergilir-gilir . Haa nah Yeon- " belum sempat Yera menghabiskan kata-katanya . Jimin sudah merampas handphone Yera hmz nak tahu sangat Yeonjun tu handsome ke tak maybe .
A-aku an nak tunjuk gambar si Yeonjun tu , tapi takpelah ...line cam yibai tak memberi kerjasama pulak kali ni , agaknya dia nak dimention dalam story . Right Mr. Photo ?
" Y-yera , actually Yeonjun ni junior kitaorang . I mean Junior BTS . " what ? Junior BTS ? TXT ? Cat & Dog ? Wowww eumazing !
" O-ouh Jinjja ? Ehm Oppa , kita dah nak sampai rumah eomma dah tu . "
T-takut , hati ni semakin bergoncang kerana teringat semula perkara yang Yeonjun sudah lakukan semasa kami berpisah tiada .Flashback Time :)
Waktu itu Yeonjun kemurungan kerana cinta hatinya Yera meninggalkan dia , dan dia mula melakukan pembunuhan atas orang yang telah menghancurkan hubungan mereka berdua . And now , dia dah jadi Mafia Boy . Sanggup dia membunuh orang kerana perpisahan ini . Dua orang lelaki yang terlalu berani menentang Yeonjun semula kini sudah mati akibat di tikam oleh Yeonjun .
Disebabkan berita itu tersebar , Yeonjun melarikan diri ke UK untuk membuat sekumpulan pembunuh dan perompak yang beruntung besar . etelah beberapa tahun menghilang ke UK , dia pulang semula ke Korea untuk insaf haa gitu . And now ? Dia dah jadi Junior BTS ? Dah jadi penyanyi ? Wowww .
Unknown Ending .
" And stop , kita dah sampai rumah Eomma . Bye Baby , take care ! " -OJ
" Bye ! You too Baby Mochi ! Love you ! " -Yera .
YOU ARE READING
Ragam Si OPPA // PJM
Fanfiction" Daddy , Jungmin nak makan Daddy boleh tak ? Nak makan Mochi hihihi... "