5

46 9 7
                                    

Skip ! In BTS Dorm...
Yera pov :)

Ting tong ! Ting tong ! Ting tong !

"Jhope ! Yoongi ! Where are you ? " jeritku kerana tidak sabar untuk berjumpa dengan oppa yoongi and oppa jhope . Nak dekat 3 bulan tak jumpa diorang , rindu sangat ii .

" Holaaa ! " oppa jhope membuka pintu rumah dengan muka yang ceria sepanjang masa .

" Jhope , bagi lah Yera masuk . " oppa jimin mengarahkan oppa jhope untuk memberi kan aku masuk dengan jelingan tajam .

" Eh masuklah , Yera jangan malu ii . Tak ramai pun dalam rumah ni " balas oppa jhope dengan sedikit perasaan likeee tacowddd .

" Ouh jinjja ? Mana oppa jungkook ? Oppa Namjoon ? " tanyaku untuk mengetahui apa sahaja oppa ii buat kat rumah setiap hari .

" Duduk dulu . Hmm Oppa Namjoon pergi kerja kat office daddy dia . Jadi CEO kat situ . Jungkook macam biasa pergi gym . Seokjin ade kat dapur tu , oppa jhope cakap tak payah buat makanan sebab Yera dah buatkan mochi tapi dia degil . " jelas Oppa Jhope .

" Mane Oppa Taehyung ? Rindu dia sesangat ! " tanyaku lagi . :)

" Oppa Taehyung pergi travel dengan abang ii hwarang dia . " balas suga yang datang dari tingkat atas .

" Suga !!! I Miss You So Much ! " aku berlari menuju ke Oppa Yoongi dan memeluk badannya dengan erat .

Tiba-tiba Oppa Jimin bangun dan menuju ke pintu rumah untuk mengambil angin di luar rumah . Oppa Yoongi pun melepaskan pelukan aku dan menuju ke arah Oppa Jimin . Aku mendengar perbualan mereka dari dalam rumah , nama aku jugak dimention fuh bangganya :)

Jimin pov :)

" Jimin...kenapa ni ? " tanya Suga yang sedang berdiri di tepi .

" Suga hyung...tak ada apa-apa cuma aku sayangkan Yera , aku tak nak kehilangan dia...dia dah makin sayang Jhope hyung . Kau tahu tak ? Kat rumah , makanan special yang dia masak untuk aku Kimchi je tapi kalau Jhope punya mochi . Aku tak pernah rasa mochi yg dia buat . " jelas aku .

" Rilek lah Jimin..." Suga Hyung cuba menenangkan aku dari segala benda yang aku tengah fikirkan dalam kepala otak aku ni .

" Aku cuma nak baby , aku nak jadi daddy . Tapi sampai bila mungkin tak akan terjadi " kata ku sambil menangis teresak-esak .

" Jimin...just wait . Maybe tomorrow kau akan jadi daddy , just tunggu . Yera cantik macam tu tak akan tak dapat jadi mommy ? Apelah kau ni . " kata ii suga membuat kan aku semakin bersemangat untuk menunggu Yera mengandungkan anak pertama kami .

" Thanks suga , i love you very much . " sambil tu aku memeluk suga .

" Hahahah hyung pun sama.... " :)

Ragam Si OPPA // PJMWhere stories live. Discover now