7

43 8 2
                                    

" What ?! I'm pregnant ?! Please...I tak nak baby ni , Yera nak sambung belaajar sampai ke UK ! Yera tak akan lahirkan anak yang ada dalam perut ni... " rayuku untuk menggugurkan kandungan di dalam perut ini . Fuh fuh fuh .
Author : Aku gurau je muehehehehe....

" What ?! I'm pregnant ? Auchh where is oppa jimin ? I akan jadi mommy suatu hari nanti ! Oppa yoongi , oppa jhope ! Oppa akan jadi uncle for my son... " jeritan aku yang terlalu kuat membuat kan si suami terbangun dari pengsannya . " Eh oppa ? Oppa , are you okay ? Oppa pengsan jugak ke ? Oppa... " tanyaku untuk memastikan si oppa tidak lah pengsan teruk mana dari aku .

" Yera ? Baby ? Baby ! " Jimin terus memeluk ku hmz mungkin excited sebab dapat jadi daddy , selama ni memang dia ada mintak baby tapi akhirnya dapat jugak .

" Yes oppa... " aku pun mengalirkan air mata , begitu juga si oppa... Harap ii oppa dan diri aku sendiri dapat jaga anak yang berada dalam perut ni . Demi si oppa setelah menunggu sekian lama . Author : Bukannya sekian lama dia menunggu , baru semalam dia nak baby ni akhirnya dapat jugak kan , nak murung jap .

" Dah-dah lah tu , respect lah oppa/hyung yang single ni...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ " lah rupa-rupanya si oppa yoongi and oppa jhope masih single , ingatkan dah berpunya .

" Haa apa kata Yera tolong carikan oppa yoongi and oppa jhope punya isteri , I mean girlfriend first and then baru kahwin dapat isteri ."

" Eh tak payah , no no no . Oppa nak tunggu Yera lahirkan anak yang ada dalam perut Yera tu dulu baru oppa cari girlfriend and kahwin " balas oppa yoongi :) Oppa yoongi nak tunggu aku bersalin baru nak cari girlfriend hmz lambat lagi agaknya...

" Dah baby ? Jom balik , you kena rehat . " ajak si oppa fuh fuh fuh . Tak sabar nak bagitahu eomma , eoppa , mommy and daddy . Mesti diorang happy kan ? Dapat cucu pertama diorang ni .

" Okay oppa , bye oppa yoongi and jhope . See you next time ! " and time nak keluar rumah lah tiba-tiba oppa jungkook baru balik dari gym . Oppa jungkook terus menuju ke arah Jimin dan aku . And Jimin pergi ceritakan kat oppa jungkook yang aku ni tengah mengandung , lepas tu tak bagi oppa jungkook sentuh aku hahahhahaa kelakar betul oppa jimin ni .

" Woahhh oppa dapat jadi uncle for baby ni nanti , tak sabar nak bagitahu namjoon hyung . Mesti namjoon hyung jealous kan ? " kata-kata oppa jungkook membuat aku tertanya di mana isteri oppa namjoon . " Emm oppa jungkook ? Mana isteri oppa namjoon ? Dah lama tak nampak . "

" Wife dia ada je , kenapa ? Nak jumpa dia ke ? Diorang duduk kat apartment sebelah office daddy taehyung je... Nanti oppa jungkook send location kat jimin . " balasnya .

" O-okay... " hmz tak pernah aku jumpa wife oppa namjoon , mesti cantik and sexy. Harap ii oppa jimin tak tergoda dengan perempuan tu . Demi mengelakkan oppa jimin tergoda , aku terus membuat keputusan untuk pergi seorang diri .

" Oppa , biar Yera je lah pergi naik apartment jumpa wife namjoon . Oppa mesti penat kan ? Oppa rehat je dalam kereta okay ? Sayang oppa ! " hahhaha tu jelah alasan aku untuk mengelakkan dia berjumpa dengan wife oppa namjoon .

:)


Ragam Si OPPA // PJMWhere stories live. Discover now