"သားသားရေ....လာ မံမံ စားမယ္လာ"
"ဟုတ်....တားတားမံမံစားမယ်..ခစ်..ခစ်...."
ကလေးကိုအဖေအရင်းတစ်ယောက်လိုစောင့်ရှောက်ပါ့မယ်ဆိုပြီးခေါ်လာတာ ခင်ဗျား...လူကြီး....
အခုကလေးကိစ္စမှန်သမျှလုပ်ပေးနေရတာက ကျနော်လား.....မတရားဘူးနော်...ဟွန့်...."ဟော....သားသားက ထမင်းတောင်စားနေပြီလား....ပါးပါးကိုတောင်မစောင့်ဘူး....လာပါဦးပါးပါးဆီ....မြမြ..."
ဟင့်....သားအရင်းမဟုတ်ပေလို့ပဲ....အရင်းသားဆိုရင်ခေါင်းပေါ်ကနေချမှာမဟုတ်ဘူး
ပေါက်စတစ်ယောက်Jဝင်နေလေပြီ....."အချစ်...က သားသားကိုတော့ဂရုစိုက်သားပဲ...ကျေးဇူးပါပဲ နော်...ကလေးအပေါ်ကိုချစ်ပေးလို့....."
"အသုံးမက်တဲ့ လူကြီးတွေကြောင့်....ကလေးအပေါ်အပြစ်ပုံချရမယ်ဆိုရင် ဒါမတရားတာပဲ....ကလေးနဲ့ကဘာမှမဆိုင်ဘူး......အခုဆိုရင်....လူကြီးပဲသေချာစဉ်းစားကြည့်....မိဘအရင်းရှိတာတောင်...သားသားက အတူနေနေရလို့လား....သားသားကို ကျနော့်လိုအဖြစ်မခံနိုင်ဘူး.....လူကြီးအပေါ်ကိုသာကျနော် စိတ်တိုဒေါသဖြစ်ရင်ဖြစ်မယ်....ကလေးအပေါ်ကိုတော့ ဘယ်တော့မှအဲ့လိုစိတ်ဖြစ်မှာမဟုတ်ဘူး....ကလေးကဖြူစင်တယ်.....တစ္ခုပဲ....."
"ဘာကိုလဲ...အချစ်..."
"သူအရွယ်ရောက်လာရင် သူရဲ့အုပ်ထိန်းသူမိဘနှစ်ယောက်က ယောကျာ်းလေးနှစ်ယောက်ဆိုရင်သူ့အတွက်အဆင်ပြေပါ့မလားဟင်.....ကျနော်ကတော့အဆင်မပြေလောက်ဘူးထင်တယ်...ကလေးရဲ့တက်လမ်းတွေပိတ်သွားလိမ့်မယ်လူကြီးရဲ့......."
"အဲ့တော့...အခ်စ္က ဘယ်လိုလုပ်ချင်လို့လဲ....သားသားကိုသူ့အမေဆီသွားပြန်ပေးမှာလား...."
အဲ့လိုကျပြန်တော့လည်း....စိတ်ကပြန်မပေးချင်သလို....
"မပေးချင်ဘူးမလား.....အဲ့ဒါဆိုစိတ်ထဲဘာမှထားမနေနဲ့တော့.....ဟုတ်ပြီလား...."
"မံမံ...."
ကလေး၏အသံကြားမှနှစ်ယောက်သားစကားပြတ်သွားကြလေတော့သည်။..........
............................
"ဘယ္လို!.......ဘာဖြစ်တယ်....."
မင်းသန့်တစ်ယောက်ရုံးကိုလိုက်သွားရာ မိမိ၏လင်တော်မောင်က ဟိုတစ်ခါမိန်းမနဲ့အပြင်သွားတယ်လို့...မန်နေဂျာမှပြောလာသောအခါ....
VOUS LISEZ
သူ့ကိုချစ်မိခဲ့ပါသည်။(သူ႕ကိုခ်စ္မိခဲ့ပါသည္။)(Completed)
Roman d'amourဗိုလ်ကြီးတစ်ယောက်နဲ့ကျောင်းဆရာလေးတို့ရဲ့ချစ်ခြင်းတေးတစ်ပုဒ် ဗိုလ္ႀကီးတစ္ေယာက္နဲ႕ေက်ာင္းဆရာေလးတို႔ရဲ႕ခ်စ္ျခင္းေတးတစ္ပုဒ္