1 | Prologue.

3.9K 203 164
                                    

Genç kız yüzündeki gülümseme ile beraber elindeki ilaca baktı. Eğer bu ilaç işe yararsa rüyalarını kontrol etmekten ziyade istediği rüyayı görebilecekti. Yüzündeki gülümseme büyümüş ve sırıtmaya dönmüştü. Yaklaşık bir yıldır elinde tuttuğu kapsülün kırmızısını uyumadan önce atıyor ve rüyalarını yönetebiliyordu. Fakat bu sefer elindeki kapsül sarıydı. Ve eğer işe yararsa rüyasında en çok istediği şeyi görecekti. Aslında bu sorunun cevabı çok basitti.

Levi Ackerman.

2020 yılında eğer size her istediğinizi alan, bir dediğinizi iki etmeyen ve sizi çokça şımartan bir aileniz olsaydı sizde hayallerinizi bir nevi gerçekleştirebilirdiniz.

Yani Levi Ackerman'ı.

Rosè kapsülü hızlıca yuttu, suya ihtiyaç duymadan. Kafasını yumuşacık yastığın koydu ve gözlerimi kapattı tatlı bir heyecanla. Yirmi bir yaşında olmasına rağmen sanki on iki yaşındaymış gibi tavırları vardı. Aslında bunu pek umursadığı da yoktu dediğim gibi ailesi onu fazla şımartmıştı. Rosè gözlerini kapatıp kendini uykuya teslim etmek için bir hayli heyecanlıyken annesi ve babası ona üzgün gözlerle bakıyorlardı.

Kızlarının iyileşmesi için her şeyi yaparlardı, hasta olduğunu kızlarına söylemek hariç.

"Sana dedim ya hayatım. İşe yaramak zorunda, onu bu büyük yanlızlık çukurundan çıkartmalıyız."

...

Tüm hakları saklıdır.

©️

-lavi.

Rüyalar Ve Gerçekler ❦︎ Levi Ackerman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin