20. Lidé se mění ☆

1K 49 5
                                    

Uteklo to strašně rychle. Dnes je 28.6. a to znamená, že za tři dny končí školní rok. A mimochodem, už je to skoru 6 měsíců, co jsem s Fredem. Jasně, po tom plese jsme se dali dohromady. A teď jsem momentálně nejšťastnější člověk na světě. Proč? Protože strávím celý srpen v Doupěti!! U Merlina, jsem tak šťastná. Ale začneme od začátku.
~~

Seděla jsem ve Velké Síni. Bylo strašné teplo už od rána, a to byl teprve začátek května. Snídala jsem a vedle mě seděla Beth a něco říkala. Já ji takhle hned po ránu nebyla schopná poslouchat. Beth je teď moje nejlepší kamarádka. Ptáte se, co se stalo, že už to není Jessika?

~flashback~

Zmijozelská společenská místnost; 1.1. 1992, 11:23 dop.

"Proč jsi mi nic neřekla?!"
"A co jsem ti jako měla říct?"
"Že máš něco s tím zrzkem!"
"Tak za prvé, má jméno a za druhé, já to taky nevěděla"
"Jo ahaa, slečna nevěděla. Jestli přede mnou hodláš něco tajit, nemusíme už být kamarádky!!"
"Hm.. to asi ne" ukončila jsem ten stupidní rozhovor a nechala ji za sebou. Tohle jsem si nezasloužila. Měla být lepší kamarádkou.

~flashback end~

Nicméně, okruh mých přátel se od Silvestrovského plesu znatelně změnil. Mými nejlepšími přáteli všech přátel jsou teď Bethany a Lenny. Ten mi naštěstí zůstal. Dále se pořád bavím s Killie a Chrisstine, ty proti mě a Fredovi nic nemají a vztah mi přejí. Jak už jsem říkala, Jessika zmizela z mého života a s ní i Charlie a Matthew. Charlie se nechtěl bavit s někým, kdo jeho holce "lhal" a Matthew?

Jednou u večeře mi řekl, že jsem špína protože se zahazuju s Nebelvírama a od té doby spolu nemluvíme.
Mimo to hodně přátelím s Georgem. Nejspíš je to tím, že jeho dvojče je můj kluk. A také je tu spoustu lidí z Nebelvíru. Trávím hodně času s Fredem na jeho koleji, tak proč si nenajít přátele i tam.

Ale teď zpět na začátek května do Velké Síně. Mezitím, co do mě Beth něco hustila, přiletěla soví pošta. Můj sovák pálený ke mě dorazil s dopisem.
"Díky Archie" poděkovala jsem a dala mu kousek topinky. Dopis byl od táty. Otevřela jsem ho a četla.

Ahoj Emmy,
Jsem moc rád, že jsi šťastná. Doufám, že je na tebe tvůj přítel hodný. To s Jessikou mě mrzí. Ale máš spoustu dalších kamarádů, ne?
Mimochodem, tvůj přítel nejspíše poslal sovu jeho rodičům. Přišel mi dopis, kde se ptají jestli by jsi nemohla strávit nějaký čas v létě u nich. Vzhledem k tomu, že v červenci jedeme na dovolenou my dva spolu, domluvil jsem ti pobyt u Weasleyových na celý srpen. Snad se nebudeš zlobit, že jsem to domlouval bez tebe.
Mám tě moc rád.
S láskou, táta

P.S. Čeká tu na tebe překvapení. Těším se, až za dva měsíce zase přijedeš.

Nebyla jsem schopna slova. Bethany mi zvědavě nahlížela přes rameno.
"No ták, co se děje? Někdo umřel? Nebo co?" naléhala na mě. Já jsem jí jen dopis předala. Přelétla ho očima a zastavila se na zmínce o prázdninách. Vyvalila oči.
"Emmy... ale to je úžasné! Přesně takhle jsem domluvená s rodiči že budu u George. My spolu budem půlku léta!" vyjekla nadšeně. Hned po tom jsme obě vyskočily a začali se objímat. Bylo nám úplně jedno, že na nás civí snad celá Velká Síň.

~~

Dnes, jak jsem již říkala, je 28.6. a já se nemůžu dočkat, až začnou prázdniny. Těším se na to tátovo překvapení. A na srpen.

Zase ty, Weasley?! ✔️ FWKde žijí příběhy. Začni objevovat