Vůbec nic mi nedocházelo. V obýváku stála nějaká cizí paní a za ní.. za ní malý kluk? A táta ji představil jako svoji přítelkyni? Počkat... táta má přítelkyni?! Stále jsem stála a zírala na ně.
"Ehm, Emmy? Jsi v pořádku?" zeptal se táta nervózně. Trochu mě to probudilo.
"Umm, jo. Dobrý. Těší mě, já jsem Emily Moonová, tátova dcera" vylezlo ze mě. U Merlina, taková kravina. Vera se začala smát."Tak my vás chvíli necháme. Pojď Finne" promluvila na malého chlapce a vydali se směrem do kuchyně. Já pohlédla na tátu. Pokynul, abych si sedla.
"Všechno ti to vysvětlím, ano? Nejsi na mě naštvaná?" zeptal se mě opatrně. Mě teprve teď došlo co to znamená. Táta má přítelkyni!
"U Merlina, tati! To je úžasný! Ta paní je hrozně sympatická a ty jsi šťastnej ale teď mi to všechno vysvětli" vychrlila jsem na něj."Tak dobře, jsem rád, že to bereš takhle pozitivně. Bál jsem se tvojí reakce" zamumlal.
"Jo, dobrý tati ale tak mi konečně řekni něco o ní. Jak jste se poznali a tak" vyzvídala jsem. Zasmál se."Tak dobrá. Byl jsem jednou v knihovně a ona tam rovnala knížky. Zeptal jsem se jí, kde najdu encyklopedii o kaktusech. Ukázala mi to a chvíli jsme se bavili. Pak jsem ji pozval do kavárny. Bylo to někdy v březnu. Pak jsme se pár měsíců scházeli a teď je z ní má přítelkyně. Jednou jsem ji vzal k nám domů. Když si prohlížela rodinné fotky, viděla tu, kde jsi v hábitu. Byla překvapená, že jsi čarodějka. Ona je totiž taky, pracuje na ministerstvu. To je, myslím, vážně fajn. Ten malý chlapec je Finn, její syn. Je mu 10 let. V září by měl také nastoupit do Bradavic. Jeho otec ho opustil když mu bylo 5, zemřel na rakovinu. Od té doby jsou sami. Strašně mi to připomnělo nás a maminku. Bylo mi jich líto a navíc jsem se do ní zamiloval" skončil svůj příběh táta a lehce se začervenal. Začala jsem se smát.
"Tati, to je úžasný! Pojedou s námi na dovolenou že jo?" zeptala jsem se.
"To víš že jo. A řeknu ti tajemství. Na dovolené ji chci požádat o ruku. Nemyslíš, že je to moc brzy?" táta byl velmi nervózní, bylo to poznat."Ne, asi ne. Počkej, to znamená že ten Finn bude můj nevlastní bratr. Já budu mít sourozence!" zaječela jsem a začala tančit po pokoji.
"Ne tak nahlas Emmy!" Jsem rád, že jsi šťastná tak, jako já."
Táta se zvedl z gauče a šel za těma dvěma.U Merlinových kalhot, to je tak báječné! Hodně dětí v mém věku je strašně nerado, když si jejich rodiče najdou partnera. Ale já jsem neuvěřitelně šťastná. Už se těším na společnou dovolenou.
Vyrazila jsem za nimi do kuchyně. Vera se na mě vřele usmála.
"Richard mi řekl, že ti vůbec nevadí, že jsem jeho přítelkyně. To jsem velmi ráda. Doufám, že spolu budeme dobře vycházet" promluvila. Povídali jsme si asi 2 hodiny. Potom už museli jít domů ale slíbili, že zítra zase přijdou.Do postele jsem večer uléhala velmi šťastná.
btw na obrázku je Jackson Robert Scott. 😄 Vydáno tak brzy na přání paní Wealsleyové číslo dvě. A 3. světová se blíží😳😂
ČTEŠ
Zase ty, Weasley?! ✔️ FW
FanficKaždý ví, že Zmijozel a Nebelvír se navzájem nenávidí. Ale co když se holka ze Zmijozelu zamiluje do Nebelvírčana? A ješte k tomu když jsou úplně rozdílní? To je pak pěkné drama! Nakonec ale láska zvítězí. Ne nadarmo se říká, že protiklady se přitah...