"Taak holky. Co vy a kluci?" navrhla mnou nenáviděné téma Beth. Ta je na tohle expert. Kluci, láska, líbačky a tak. Já jsem přesný opak. Nikdy jsem si s nikým nedala ani pusu, natož abych s někým chodila. Proč taky? Nikdy jsem nebyla zamilovaná. Samozřejmě umím říct, který kluk je hezký a sympatický. A pár se mi i líbí. Ale milovat je? To ne.
"No, řekla bych, že nikdo z nás tady, zatím, kluka nemá" nadhodila Killie a my ostatní jsme jen pokývaly hlavami.
"Něco mě napadlo. Budeme hlasovat který kluk na škole je nejhezčí. Každá si vybereme jednoho až dva. Ten, který padne nejvíckrát, vyhrál." navrhne Chriss.
"To zní jako fajn nápad. Pak to spočítám" souhlasí Jess. Je strašně chytrá. Každá dostaneme kousek pergamenu a píšeme."Mark Silver z Mrzimoru 1 hlas
Charlie Scamander z Mrzimoru 1 hlas
Lenny Brown ze Zmijozelu 2 hlasy
Jamie Cassidy ze Zmijozelu 2 hlasy
a vítězem je Matthew Fletcher ze Zmijozelu 4 hlasy!"
vyjmenuje počet hlasů Jess. Všechny zatleskáme. No jistě, Matthew. Po něm jedou snad všechny holky na škole. Kromě mě. Já hlasovala pro Lennyho a Charlieho. Oba jsou to mí dobří kamarádi. Ale nic víc.Po téhle malé soutěži o nejhezčího kluka na škole jsem ulehla do postele. Myslela jsem si, že hned usnu, ale mýlila jsem se. Pořád jsem se převalovala sem a tam. Usnula jsem až kolem 3 ráno. Ale stejně jsem se pořád probouzela. Zdál se mi sen. O té osudné autonehodě. Ráno jsem byla celá rozlámaná a unavená. Vylekalo mě to, co jsem spatřila v zrcadle. Vypadala jsem jak zombie. Fuj. Trochu se upravit a hurá na snídani.
Vezmu si na talíř perníkovou buchtu a naliju si dýňový džus. V klidu si vychutnávám svou snídani když najdenou mi přistane v talíři čokoládová žabka a hele, je na ní uvázaný vzkaz. Sovy s poštou ještě nepřiletěly což znamená, že žabku někdo poslal kouzlem. Rozhlédnu se po místnosti a můj pohled se opět setká s hnědozelenýma očima. Zrzek se na mě usmívá a naznačuje mi, ať si to přečtu. Protočím oči a schovám žabku i s lístkem do kapsy hábitu. Zrzek vypadá trochu zklamaně. Neboj, přečtu si to. Potom.
Omlouvám se, že tato kapitola je krátká ale chtěla bych ji věnovat jedné úžasné holčině. Vlastně bych jí chtěla věnovat celý příběh. Protože právě ona mě dostala před půl rokem na wattpad a já jí za to neskutečně moc vděčím. Děkuju <3
ČTEŠ
Zase ty, Weasley?! ✔️ FW
FanficKaždý ví, že Zmijozel a Nebelvír se navzájem nenávidí. Ale co když se holka ze Zmijozelu zamiluje do Nebelvírčana? A ješte k tomu když jsou úplně rozdílní? To je pak pěkné drama! Nakonec ale láska zvítězí. Ne nadarmo se říká, že protiklady se přitah...