"How dare you call me that?! You should call that for yourself. It suit you. Bitch." - Suzana bercakap menahan geram, menutupnya dengan senyuman sinis yang dilemparkan kepada Brianda.
"But, the fact right now, you're the one who acting like a bitch. See yourself in the mirror." - Brianda menjawab dengan tenang.
"Uu, why? Kau cemburu? Yalah tak dapat merasa b*t*ng muda, semua asyik yang tua kerepot jak kan." - Suzana masih tidak mahu mengalah. Dia melangkah mendekati Amirul lalu mencium Amirul. Amirul membalas dengan bernafsu. Kedengaran nafas mereka tak teratur.
Brianda tidak terkejut. Malahan dia tersenyum senget. Huh. Hanya disebabkan lelaki ini Suzana sanggup bawa dia bergaduh mulut. Oh dia mahu lihat siapa yang boleh menggoda Amirul. Fine, tapi bukan dengan cara seperti Suzana.
Mata Amirul dan Suzana masih melekat ke arah Brianda, menanti tindakan seterusnya.
Brianda tersenyum. Dengan perlahan dia menarik zip bajunya dan hanya pergerakan itu Amirul berhenti daripada membalas kucupan Suzana. Ikutkan akal Brianda, dia telah menang kerana dapat menarik perhatian Amirul daripada Suzana tapi hatinya berkeras untuk meneruskan perbuatannya biar dia puas hati.
Brianda membuka habis zip bajunya. Terserlahlah baju dalamnya yang singkat. Hujung baju dalamnya hanya berada di atas pusatnya manakala leher baju dalamnya sangat luas.
Kelihatan Amirul sedang menelan liurnya. Tak terkata dia dengan kecantikan dan kesempurnaan tubuh Brianda.
"Disebabkan lelaki ni kau bawak aku bergaduh, tak payahlah membazir masa dan tenaga jak. Tak apa kalau dia baik, gentlemen. Setakat mulut manis dan mata keranjang, kau boleh bawak masuk kubur kau." - Brianda.
Setelah selesai berkata begitu, Brianda mengenyitkan matanya kepada Amirul lalu keluar daripada ruangan tersebut.
1...2...3...
" Aaarrrgggghhh. Kau tunggu Brianda. You.. You.. Aarrgghh..!" - Suzana.
Brianda hanya tersenyum puas mendengar jeritan Suzana. Baru dia tahu Suzana senang kena psiko. Dia hanya berjalan seperti biasa menuju ke kelasnya walaupun pelajar yang berada di situ hairan mendengar jeritan Suzana.
Sampai sahaja di kelas, semua mata memandang ke arahnya dengan pelbagai pandangan. Ada yang pandangan ingin tahu, pandangan menyampah, pandangan tak ambil kisah dan macam macam lagi lah. Tidak lama kemudian, Amirul dan Suzana masuk ke dalam kelas. Prof melanjutkan pengajiannya yang tergganggu oleh dua makhluk lovey dovey tadi.
Dengar punya dengar, tulis punya tulis akhirnya kelas habis. Semua pelajar mengemas barang masing masing. Brianda hanya memakai tab sahaja dalam sesi pengajiannya malas nak pakai pen. Hanya perlu gambar, conteng gambar tu sebagai nota kecil. Paling malas tahap dewa pun rakam semua penerangan Prof tu. Haha. Bolehkah macam tu? Hehe.
Brianda melihat jam tangannya. Hmm, Faiz dengan yang lain dah habis kelas kah? Kalau belum, baik balik dulu.
Buk!
Brianda terlanggar bahu seseorang.
"Ops, sorry..." - Brianda tidak jadi meminta maaf. Yalah dia terlanggar lelaki muka minta penampar.
"Its okey. Wanna hang out?"- Amirul mengeluarkan aura kasanovanya. Tipulah kalau Brianda tak merasa apa apa. Dia pandai kawal reaksi mukanya.
" Exscuse me?" - Brianda
"Just you and me. Tonight. What do you think?"- Amirul.
"I think you already have many MANY bitch around you. You can choose one of them." - Brianda.
YOU ARE READING
Don't Judge Me ( Discontinue )
RandomQarlisha Dilla. Perempuan yang dahulunya hidup dengan susah. Saat hadirnya seorang lelaki tua yang mengaku bahwa dia adalah cucu kerabat Diraja yang dicari selama ini, telah mengubah hidupnya ke 360°. Dengan kehadiran empat orang lagi abang sepupuny...