~•1.32•~

189 16 1
                                    

Po odebraniu stałej licencji bohatera została mi uroczystość oficjalnego zakończenia roku szkolnego.

Kwadrans przed razem z Katsumim spotkaliśmy się z naszymi „następcami”: Nejire Hado, Tamakim Amajikim i Mirio Togatom.

- Mam nadzieję że będziecie z dumą sprawować „Urząd Wielkiej Trójki” – powiedział Katsumi, robiąc cudzysłów przy trzech ostatnich słowach.

- Nie zawiedziemy was – opowiedział nam Mirio, chłopak z darem przenikania przez powierzchnie.

- Dużo ćwiczcie, słuchajcie się nauczycieli i nie spoczywajcie na laurach. No i do zobaczenia w przyszłym roku szkolnym – dodałam od siebie.

- Zostajesz z nami na dłużej? – spytała, niedowierzając Nejire.

- Będę tu pracować.

- Nie chwaliłaś się, że przyjęłaś propozycję dyrektora Nezo – odezwał się Katsumi.

- Nie było kiedy. Zaraz się zacznie, chodźmy – zmieniłam temat.

W czasie zakończenia dyrektor poprosił mnie o powiedzenie kilku słów. Poprosił przed całą szkołą, więc nawet nie mogłam protestować. 

- Moi koledzy z klas równoległych zapewne zgodzą się, że liceum było jednym z najlepszych okresów naszego życia, a przynajmniej mam taką nadzieję. Wszystkim trzecioklasistom życzę świetnej pracy, mnóstwa sukcesów i życia jakiego tylko będą chcieli. Uczniom młodszych roczników życzę dobrych wyników, ocen i chcę prosić, żebyście dumnie reprezentowali U.A. No i do zobaczenia w przyszłym roku szkolnym. Panie dyrektorze, oficjalnie zgadzam się zacząć pracować tutaj, w tym liceum – zeszłam z podwyższenia w akompaniamencie oklasków.

Wszyscy wysłuchaliśmy jeszcze kilka słów dyrektora, po czym rozeszliśmy się każdy w swoją  stronę.

- Więc zostajesz w U.A – Katsumi postanowił odprowadzić mnie do domu.

- Dokładnie.

- Na jaki czas?

- Nie wiem. Wyjdzie w praniu, jak to mówią. Jakoś nie czuję się gotowa do zostania prawdziwą bohaterką. Sama nie wiem czemu.

- Każdy się z tym oswaja w innym czasie, nie? Trochę mi szkoda że nie będziemy pracować razem, ale jeszcze nic straconego. Może za kilka lat spotkamy się w jakieś agencji, co o tym sądzisz?

- To bardzo możliwe.

- No to, zanim za kilka lat spotkamy się w jednej agencji, mam do ciebie prośbę.

- Jaką?

- Nie zapomnij o mnie, dobrze? No i możesz odwiedzać mnie czasem z Best Jeanista.

- Obiecuję.




To oficjalny koniec pierwszego tomu

Jutro wstawię dodatek i może coś specjalnego

Mam nadzieję, że do przeczytania w tomie drugim: Nowej Klasie A

Premiera w grudniu podczas świąt (trzymajcie kciuki, żebym napisała do tego czasu dużo rozdziałów)

Pokój i Nadzieja (BNHA FF) Tom Pierwszy: PogodzenieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz