~•1.27•~

225 19 13
                                    

W ciągu kilku tygodni polubiłam Katsumiego. Był świetnym chłopakiem, który mnie rozumiał. Codziennie po zajęciach siedzieliśmy razem na murku, wspólnie milcząc. Czasem prosiłam go o drobną pomoc związaną ze sprawami organizacyjnymi. Lubiłam spędzać z nim czas również w godzinach zajęć. Uczyliśmy się, albo ćwiczyliśmy.

Był dobrze poinformowany o przebiegu edukacji w U.A i z wyprzedzeniem poinformował mnie o corocznym Festiwalu Sportowym i późniejszych praktykach.

Festiwal Sportowy U.A podczas pierwszego wygrałam dzięki długim i żmudnym przygotowaniom.

Na swoje imię bohatera wybrałam zdrobnienie imienia zawsze używane przez mojego tatę: Dani. Pseudonim się przyjął i wszędzie się nim posługiwałam.

Jedynie Katsumi ciągle mówił do mnie pełnym imieniem.

Praktyki miałam niewątpliwą przyjemność odbywać ma jedynej w swoim rodzaju I-Island. David Shield będący przyjacielem wujka osobiście się mną opiekował. Jego córka Melissa oprowadzała mnie po całym terenie, wybierając tylko najciekawsze miejsca. David stworzył dla mnie specjalne rękawice do kostiumu, które potrafiły automatycznie się ”rozkładać”, żebym miała możliwość pożyczania cudzych darów.

Dałam z siebie wszystko na egzaminie semestralnym i zdobyłam najwyższy z możliwych wyników. Przy części praktycznej współpracowałam z Katsumim, którego darem była możliwość stworzenia broni z czegokolwiek.

Po wakacjach przygotowałam się do egzaminu na tymczasową licencję razem z szatynem. Zaledwie połowie naszej klasy udało się ją uzyskać.

Żałowałam, że I-Island nie prowadzi stażów bohaterskich i że nie robi tego również mój wujek. Katsumi polecił mi agencję Best Jeanista, w której on odbywał praktyki.

Pozytywnie oceniałam efekty odbywanego u bohatera stażu. Wyuczyłam się szybkiego reagowania i poprawiłam refleks. Nauczyłam się technik śledzących, które uzupełniły się z niektórymi umiejętnościami nabytymi.

Nie zapomniałam również o stałym kontakcie z psychologiem. Co drugi weekend odbywałam z lekarzem rozmowę wideo. Kilka tygodni przed rocznicą śmierci ciotki przysłał mi opakowanie leków nasennych, które pomagały mi przespać noc. Dzięki nim nie budziłam się z krzykiem po koszmarach.

Mój wychowawca zgodnie ze słowami wujka odwiedzał nas raz w tygodniu i zamieniał kilka zdań z osobą, która otworzyła mu jako pierwsza.

Wujek natomiast dzwonił raz w miesiącu, pytał jak tam u mnie, opowiadał o co ciekawszych akcjach.

Reszta drugiego i trzeciego semestru zlały mi się w jedno. Dużo ćwiczyłam nad polepszaniem swoich umiejętności. Często towarzyszył mi Katsumi. Był nieocenionym towarzyszem. Pilnował czy się nie przemęczam i nie biorę na siebie zbyt dużej ilości obowiązków.

Bardzo go polubiłam.






Będziecie chcieli drugi tom w osobnej części, czy w tej?

Spróbujcie zgadnąć kto z klasy A pojawi się w tym tomie (Baku i Deku już byli) jedna osoba może zgłosić maksymalnie dwie propozycje

Nagrodą dla zwyciężcy (-ów) będzie przedpremierowy dostęp do całego dodatku

Niech rozpoczną się igrzyska

D. A

Pokój i Nadzieja (BNHA FF) Tom Pierwszy: PogodzenieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz