Doktor ile konuşup ameliyat kararı vereli 1 hafta olmuştu. Bu akşam ameliyata girecektim. Sabah uyandığımda çok gergindim. İlk kez ameliyat olacaktım ve bu beni çok korkutuyordu. Furkan direkt olarak uyanıp buraya geleceğini söylemişti. Kahvaltı yaptıktan sonra hastaneye gidecektik. Mısra ve Cem ile konuşup onlara her şeyi anlatmıştım. O yüzden onlarda bizimle gelecekti.
Kahvaltıyı hazırlarken sürekli aklım ameliyata gidiyordu. Sonunda zil çalınca Furkan'ın geldiğini anladım ve rahatladım. Onun biraz olsun beni sakinleştireceğini düşünüyordum.Hızlıca gidip kapıyı açtıktan sonra onu görüp gülümsedim.
"Sonunda geldin. Seni bekliyordum."
"Bir hoşgeldin hediyesi alayım mı?"
İçeri girince bana yaklaşırken onu durdurdum.
"Dur. Çocuklar görebilir."
"Görmedikleri bir şey kalmadı zaten."
"O da doğru."
"Hadi kısacık bir öpücük."
"İyi tamam hadi gel."
Ceketinin iki yakasından tutup kendime çekerken dudaklarımızı birleştirdim. Dudaklarımız buluştuğu an ellerini belime sarıp beni iyice kendine çekmişti. Dillerimiz birbirine temas ettiğinde vücudum titremişti.
Çocuklar bizi görmeden geri çekilmem gerektiği için yavaşça dudaklarımızı ayırıp nefesimi toparladım.
"Furkan bak kısacık diyorsun sonra iş başka yere gidiyor."
"Gitsin. Benim için sorun yok."
Salondan çıkan Cem bizi görünce yanımıza yaklaşıp Furkan'a selam verdi.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum Cem."
"Son karşılaşma iyi geçmemişti."
"Bence hiç hatırlamayalım."
Cem kafasını sallayıp konuyu değiştirdi.
"Hadi kahvaltıya geçelim. Çok acıktım."
Furkan ceketini çıkardıktan sonra ellerini yıkadı ve bizimle beraber masaya geçti. Mısra da uyanıp geldikten sonra herkesin çaylarını doldurdum ve önlerine koydum. Daha sonra sohbet ederek yemeye başlamıştık.
Tam karşımda oturan Furkan bana dikkatli bir şekilde bakarken neye baktığını anlamaya çalıştım. Hiçbir şey söylemeden telefonunu alıp birkaç şey yaptıktan sonra bana kendi telefonuma bakmamı işaret etmişti. Telefonumu aldığımda ondan mesaj geldiğini gördüm ve mesajı açtım.
Düğmeni ilikle. Dekolten dikkatimi dağıtıyor.
Kaşlarımı kaldırıp ona baktıktan sonra eğilip pijamamdan gözüken dekolteye baktım. Gülümsedikten sonra kafamı iki yana sallayıp kapatmadan yemeye devam ettim. Onu gıcık etmeyi seviyordum. Boğazını temizledikten sonra çayından bir yudum aldı ve yeniden bana mesaj gönderdi.
Kahvaltıdan sonra görüşürüz o zaman.
Mesajına cevap vermeden sadece ona bakıp göz kırptım. Kahvaltıyı bitirdikten sonra Mısra ile beraber masayı topladık ve her şeyi mutfağa götürdük. Sonrasında hastaneye gitmek için hazırlanmamız gerekiyordu. Herkes odalarına gidip hazırlanmaya başlarken bende kendi odama gidip küçük bir çantaya birkaç kıyafet koydum ve üstüme de rahat bir şeyler geçirdim. Arkamdan Furkan gelip kapıyı kapatınca ona döndüm.
"Ne oldu?"
"İstediğimi almaya geldim."
"Olmaz. Hazırlık yapıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛᴀᴛʟɪ ᴄᴀɴᴀᴠᴀʀɪ {ꜰᴜʀᴋᴀɴ ʏᴀʟᴄɪɴ}
Fanfiction"𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒄𝒓𝒚, 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒚 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒖𝒑."