Bugün uyandığımda çok daha mutluydum. Hem Mısra artık benim yanımdaydı hem Furkan ile aram çok iyiydi. Bunun bana verdiği enerjiyle birlikte yataktan hemen kalkıp hazırlanmaya başlamıştım. Güzelce hazırlandıktan sonra bir şeyler atıştırıp ilacımı içmiş ve evden çıkmıştım.
Otobüse bindiğimde içim kıpır kıpır olmaya başlamıştı. Sanırım dünden sonra Furkan'ı görecek olmam beni heyecanlandırmıştı. Müzik dinleyerek biraz heyecanımı dindirmeye çalıştım ve yolu seyrettim. Biraz vakit geçtikten sonra otobüsten inip otele doğru yürümeye başladım. Hava çok soğuk olduğu için olabildiğince hızlı yürüyordum. Otele girip asansöre bindikten sonra aynada kendimi kontrol ettim. Daha sonra asansör durunca inip dinlenme odasına gittim ve üstümü değiştirip mutfağa geçtim.
İçeri girdiğimde biraz gezinip Furkan'ı göremeyince meraklanıp etraftaki çalışanlardan birini durdurdum.
"Furkan'ı gördün mü?"
"O bugün gelmeyecekmiş."
"Neden?"
"Bilmiyorum. Özel bir sebepmiş."
Ona teşekkür edip bir kenara geçtim ve telefonumu çıkarıp onu aradım. Telefon uzun süre çalmıştı fakat açan birisi yoktu. Merakım iyice artarken tekrar aradığımda bu sefer telefonu kapalıydı. Yapacak bir şey olmadığı için telefonumu cebime tekrar koyup tezgahlara geçtim ve laf yememek için işe başladım.
Öğlene kadar yoğun bir şekilde çalıştıktan sonra molaya girince dinlenme odasına gittim ve koltuklardan birine oturup tekrar Furkan'ı aradım. Telefonu çalıyordu fakat cevap vermiyordu. Bu durum beni rahatsız etmeye başlarken oflayıp arkama yaslandım. Tam telefonu kapatırken mesaj gelince hızlıca açtım ve Furkan'dan olduğunu gördüm.
Arama. Müsait değilim.
Çok merak ettim. İyi misin?
İyiyim. Merak etme.
Neden işe gelmedin?
Özel durumlarım var.
Furkan anlamıyorum düzgünce söylesen?
Sonra konuşalım. Şu an sana yazamam.
Peki.
Bana görüldü attıktan sonra anında çevrimdışı olmuştu. Neler olduğunu deli gibi merak ederken yazdığı mesajlardan bir anlam çıkarmaya çalışıyordum. İçimdeki kötü hissi yok etmeye çalışıp bir şeyler yemek için yerimden kalktım ve diğer arkadaşlarımın yanına döndüm.Yorucu bir iş gününden sonra eve gittiğimde banyoya girip temizlendim. Yıkanması gereken önlüklerimi kirliye atıp mutfağa geçtim ve akşam yemeğini hazırladım. Hep beraber sohbet ederek yemeğimizi yerken aklımda hâlâ Furkan vardı. Yazış şeklini göz önünde bulundurarak ciddi bir durum olduğunu düşünüyordum. O yüzden mesaj atmaya çekiniyordum.
Yemekten sonra bulaşıkları halledip salonda Mısra ve Cem ile beraber dizi izlemiştik. Daha sonra onlar yarın okulları olduğu için yatmaya giderken bende sigara içmek için balkona çıkmıştım.
Saat geç olurken yarın zor uyanmak istemediğim için yatmaya karar vermiştim. Zaten bugün Furkan olmadığı için biraz daha yorucu bir gün geçirmiştim. Sigaramı bitirip banyoya geçmiş ve dişlerimi fırçalayıp yüzümü yıkadıktan sonra yatağıma girip kısa sürede uykuya dalmıştım.
*
Dün Furkan ile hiç konuşamadığım için bugün onu görmeyi çok istiyordum. Normalden daha hızlı bir şekilde hazırlanmış ve evden çıkıp bir önceki otobüse binmiştim. Geçmek bilmeyen yolculuk sonrası otele ulaştığımda hemen yukarı çıkmış ve üstümü değiştirmiştim. Mutfak kapısına gelince heyecanlanan kalbimi görmezden gelip içeri girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛᴀᴛʟɪ ᴄᴀɴᴀᴠᴀʀɪ {ꜰᴜʀᴋᴀɴ ʏᴀʟᴄɪɴ}
Fanfiction"𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒄𝒓𝒚, 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒚 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒖𝒑."