Selamlar sevgili No 26 sakinleri <3
Yukarıdaki şarkıyı açmayı unutmayın, bölüm sonundaki açıklamamı okumayı da unutmayın lütfen. No 26 okurları için bir sürpriz hazırlıyor olduğumdan bahsetmiştim sizlere. Bölüm sonunda size yapacağım sürpriz hakkında bilgi vereceğim :')
Son olarak oy vermeyi ve yorum yapmayı da unutmazsanız çok mutlu olurum.
İyi okumalar dilerim^^
22.Bölüm : Başardık mı?
*Başardık...*
Günaydın Türkiye, bugünü yaşamaya hazır mısınız?
Araladığım gözlerimin gördüğü ilk görüntü güneşti. Yağmursuz bir hava haftalardır alışık olmadığım bir durumdu. Yağmur durmuştu, güneş açmıştı. Gözlerimin önünde uçuşan toz taneleri güneşin eseriydi. Toz taneleri de güzeldi. Bazen her şey güzeldi. Bazen bir kutu dolusu çöp bile güzeldi, çünkü gerçekti. Dünyanın her yeri bir manzaraydı aslında. En kötüsünden en güzeline, gözümüzün gördüğü her şey birer manzaraydı. Çünkü inanın bana, en güzel şeyler sahte olmayanlardı.
Koltukta uyumuştum. Efe karşı koltuğumda, Ece ise onunla aynı boydaki berjerlerden birinde uyuyakalmıştı. Geceye dair hatırladığım tek şey birlikte süt içip kurabiye yedikten sonra bu koltuklarda bomboş ve amaçsızca çizgi film izlediğimizdi.
Sanki bir geceliğine üç küçük çocuktuk. Konuşmuş, ağlamış ve gülmüştük. Uyuyakalmadan hemen öncesine dair hatırladığım son şey ise gözlerimin karşı koltukta uzanan Efe'nin duvara yansıyan siluetinin üzerinde dolaşmalarıydı. Hayat bir yansımaydı. Efe'nin yansıması ise benim için hayattan daha gerçekti.
Parçalara bölünmüş gibiydik. Gelgitleri olan, dengesizliklerin sınırlarını zorlayan iki yetişkin bir de çocuktuk. Annesi ve babasının yerine koyduğu teyzesi ve eniştesinin evinden kaçar gibi kaçıp gitmişti Efe benden. Sonra oraya döner gibi dönmüştü bana. Biz ne olacaktık? Ne olmalıydık? Bunların bir önemi var mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No : 26 (İki Kitap)
Teen FictionMine internet üzerinden Yeşil Küpeli Kız takma ismiyle magazin haberleri yaparak milyonlarca takipçiye ulaşmıştır ve Mine'nin şimdiki haber hedefi genç kızların yeni sevgilisi Efe Duran'dır... Yepyeni bir yaz macerasına hazır mısınız? "Ben notaları...