Selamın aleyküm👋🏿
Çok geç oldu i know. Hatta o kadar geç oldu ki neredeyse bir yıl olacak! Ciddiyim bir(1)(zero) yıldır bu 16. bölümü yazmaya çalışıyorum. Nedenini az çok tahmin edebiliyorum. Smut bir bölüm çünkü🤗 utndm. Neyse işte ilk smutum falan derken 1 yıldır uğraştık, canımızı dişimize taktık bütün gün fic okuyup alemlere dalarken. Anlayacağınız çok çalıştım(??) Ve sonuç olarak birazdan +18 bir bölüm okuyacaksınız. Utndm yne. Of neyse kısa kesiyorum. (Boyum gibi ahahaha espiri yaptım)
Rahatsız olacaklar için çok önemli bir şey!!
Bölümde önemli olaylarda olacağı için okumanızı tavsiye ediyorum. Eğik yazılılara kadar smut, yani eğiklerden sonra olay başlıyor bilginize. Utandm.Kötü yorum görürsem oturup ağlarım👉🏿👈🏿
İyi okumalar~
......
Boğazıma çarpan sertliği gözlerimin dolmasına sebep olurken saçımdaki eli doladığı kırmızı tutamlarımı daha çok çekerek başımı bastırmış, sertliğini boğazımda hissettiğimde yanağımdan akan göz yaşlarıma engel olamamıştım. Nefessiz kaldığımda refleks olarak yutkunmuş, bu hareketimle Jungkook belini bükerek başını öne atıp hırlamıştı. Saçımdan tutarak başımı kaldırmış, ağzımdan çıkan sertliği soğuk havayla temas ederek karnına çarpmış, Jungkook'un ürpermesine sebep olmuştu. Ağzımla sertliği arasında uzanan ince salya ipini sertliğini son bir kez yalayarak yok etmiş, nefes nefese dilimi dudağımın etrafında gezdirmiştim.
Ellerini sıkıca kollarıma sarıp beni kucağına çekmiş kasıklarına oturmamı sağlamıştı. Çıplak kalça yanaklarımın arasına sıkışan sertliği ile derin titrek bir nefes alarak öne uzanmış, dudaklarına yapışmıştım. Üst dudağını sertçe emip sertliğine sürtünmeye başladığımda elleri kalça yanaklarımı bulmuş, alt dudağıma dişleriyle eziyet edip vakumlarken sertçe sıkmış, beni kendine daha çok bastırmıştı.
Jungkook'un burnumu yakan, kasıklarımın alev almasını sağlayan feromon kokusuyla benim kokumum karıştığı oda fazla erotik kokuyordu. Serserilere özel olan kokusu fazla dikkat çekici ve baştan çıkarcıydı. Kurdumun, kurdu önünde arzuyla boyun eğmesini ve ona muhtaç olmasını sağlayacak türdendi.
Kalçama sertçe vurmasıyla hırlayarak dudağını ısırıp ağzıma kanının metalik tadı yayılana kadar bırakmamıştım. Tıslayarak kendini geri çekmeye çalışmış, buna izin vermememle kalçamın üzerindeki elleri sıkılaşmış tırnaklarını derimde hissetmemi sağlamıştı. Ellerimi karın kaslarından sürterek göğsüne çıkarıp yara izini yavaşça okşamış daha sonra ittirerek yatağa uzanmasını sağlayıp kalçamda duran elini alıp dudağımı parmak uçlarına sütmüştüm. İki parmağını ağzıma alıp emmeye başladığımda bana öyle bakıyordu ki, sertliğim seğirmiş, gözlerim kayarken derince inlemiştim. Siktir, öyle bakıyordu ki...
Tüm kontrolün bende olduğunu düşünmem ile Jungkook beni altına alarak, "Sadece bu kadar mı?" Demiş, yüzüne yerleşen gülüşle bana bakmıştı. "Sadece iki parmak mı, Taehyung?"
"Hmm, dene ve gör, Jungkook." Dememle hemen bacak aramda yer edinen eli önce uyluklarımı okşamış, daha sonra bacaklarımı ayırıp parmaklarını deliğime sürtmeye başlamıştı. Sabırsızca kendimi parmaklarına itmiş, beni daha fazla kıvrandırmak için elini çekmesini beklerken, içime kayan üç parmakla belimi büküp inlemiş, yanıma destek amaçlı koyduğu kolunu tutmuştum.
Uzun zamandır tatmadığım bu his, gözlerimin kaymasına, başımı yasladığım yastığa daha çok bastırmama sebep oluyordu. Kızgınlıklarımı bastırıcılarla geçirmiş, birkaç kere ihtiyaç olarak kendime dokunmaktan ileri gidememiştim. Bu yüzden bedenimi kontrol edemiyor, yine Jungkook'un altında tir tir titriyordum. Sert feromonuyla beni çok iyi baskılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vagante | Taekook
Werewolf{omegaverse} "Kurt adam soyunu devam ettirebilecek yalnızca sekiz omega kaldı..." "Ve onlardan biri de benim..." Tpjjk Bttmkth ,Bu kitap uyarlamadır,