G.U|BÖLÜM 4

12.1K 408 77
                                    

🎶 Multi: Sezen Aksu - Karşıyım

Söyledikleri uğultu halinde gelmeye başlarken elimi burnumdan akan sıvıya elimi değdirdim. Görüş alanım bulanıklaşırken parmak uçlarımdaki kırmızı sıvıya baktım. Kan mı ?

..............

Uğultu halinde gelen sesler yavaş yavaş netleşiyordu . Gözlerimi açmak istememe rağmen göz kapaklarımdaki ağırlık buna engel oluyordu . Burnuma dolan hastane kokusuyla göz kapaklarımı açmak için zorladım. Göz kapaklarım titriyordu. Araladığım gözlerimi beyaz ışık karşılıyordu. Gözlerimi alan ışıkla kafamı sağ tarafa çevirdim .Aralık kapıdan fısıltılar geliyordu.

"Ne demek sebebini bulamadık . Bir halta yaramaz mısınız siz ? Sebepsiz yere mi bayıldı bu kız? Görevini yap doktor . Sen yapmazsan ben kendi görevimi yaparım .

Resmen tehdit ediyordu adamı . Tıpta her şeyin karşılığı olacak diye bir kural yoktu . Adamı daha fazla zor durumda bırakmamak için seslenmek istedim . Ama dudaklarımı araladığımda kuruluk hissi boğazımı acıtıyordu. Yutkunup hafifçe boğazımı temizledim .

"B- Batuhan.

Arada yutkunmak zorunda kalmıştım . Sesimi duyan Batuhan hızla kapıyı açıp yanıma doğru adımlamaya başlamıştı.

"Ne oldu ?

"Ne kadardır baygınım ?

" 5 saat kadar .

Başımı sallayıp kafamı pencereye çevirdim. Kararan havaya bakıp neden burada olduğumu hatırlamaya çalıştım . Neden buradaydım ? En son arabanın yanına geldiğimi hatırlıyorum . Sonrasında ne olduğu yada neden bayıldığım hakkında hiçbir fikrim yok. Derin bir nefes alıp su isteyecektim ama burnunum önünde tampon görevi gören pamuk nefes almamı zorlaştırıyordu. Elimi burnuma uzatıp pamuğu çıkardım. Gözlerimi Batuhan'a sabitledim.

Batuhan bitter çikolatayı andıran gözleriyle her hareketimi takip ediyordu. Bir insan neden hiç gülmezdi . Gülmeyi geçtim gözlerinde neden hiçbir duyguya yer vermezdi. Hep soğuk bakıyordu etrafa. Sanki sadece nefes almak için alıyordu. Hiçbir hayali, hiçbir hedefi yok gibiydi. Ki zaten yoktu , yani bence . Ben ne isteyecektim ? Ha su. Gözlerimi gözlerine sabitleyip boğazımın acısını geçirmek için yutkundum.

"Su verir misin ?

Başını sallayıp yatağın ucunda bulunan masadan su şişesini aldı. Kapağını açıp bana uzattığı su şişesini alıp sudan bir yudum aldım .

"Ne kadar kalacağız burada ?

"Serumunun bitmesini bekliyoruz.

"Neden buradayım .

"Burnun kanadı bayıldın getirdik işte.

"Öküz müsün?

"Düzgün konuş Ece .

"Ya alt tarafı soru sordum . Niye tersleyerek cevaplıyorsun . Bayıldığın için geldik desen ölür müsün .

"İşlerim var benim Ece . Ortada aylak aylak gezen birisi değilim.

Sustum . Konuşursam uzayacaktı. Konuşursam kalbimiz kırılacaktı.

Başımı ellerime çevirip uzun uzun elimdeki yüzüğü izledim. Yüzüğümü çevirirken onun hakkında hiç bir şey bilmediğim aklıma geldi. İşini bilmiyordum. Kim olduğunu bilmiyordum. Neden benimle evlenmek istediğini bilmiyordum. Geçmişini bilmiyordum .

"Neden kabul ettin?

İçimden söylemem gereken şeyi dışımdan söyleyince kocaman olan gözlerimle Batuhan'a baktım.

Görücü Usulü  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin