G.U|BÖLÜM 15

8.4K 292 62
                                    

🎶Medya: Mahir Ada- Şimdi Git 

Anne ve babamı karşımda görmeyi beklemiyordum . Onları içeri buyur etmek için dudaklarımı aralamışken arkalarından gelen Batuhan benim konuşmamı engellemişti .

"Hoş geldiniz. Sizi evimde görmeyi beklemiyordum."

"Hoş bulduk Batuhan evladım. Geçiyorduk uğrayalım dedik ."

"Batuhan demeniz yeterli yersiz samimiyete ihtiyaç duymuyorum. Ve gelmeden önce haber vermenizi rica etmek durumundayım. Her ne kadar kızınızda olsa eşimin istemediği bazı durumlar olabiliyor. "

Batuhanın eşim demesine çarpan kalbimimi kontrol etmeliyim babama koyduğu postaya mı inanın bilmiyordum.  Kapıdan çekilmemle elini belime koyup şah damarımdan öptü.

"Hoş buldum canım."

Hoş geldin demediğimi fark ettiğimde yanaklarımın pembeleşmesine engel olamadım. Onu kapı önünde bekleyen ben değilmişim gibi hoş geldin dememiştim. Babamın posta algılamaz sıfatı pis bir sırıtışla bize bakmaya devam ediyordu. Onları elimle içeri buyur ettikten sonra düşen modumu toparlamak için odaya çıktım.  Aşağıdan Yusuf ve Utku'nun sesi çok net duyulurken neyin bu kadar sinirlendirdiğini düşünüyordum.

"Yusuf yeter ."

"Abi kıza yalan söylüyorlar diyorum . Sessiz kalmaktan bahsediyorsun. Bunu en çok bilmek onun hakkı. Önceden bilseydim yemin ederim söylerdim. Ben onu öldü bilirken burada olduğunu bilseydim çekip sarılırdım. "

"Bak kardeşim anlıyorum ama şuan doğru zaman değil. Duyacak sus. Utku götür Yusuf'u. "

Bir kaç adım sesinden sonra odanın kapısını açılmasıyla yasladığım olaptan sırtımı çektim.  Batuhan kapıyı kapatıp odada volta atarken bir anda dönüp bana sarılınca ne yapacağımı bilemez halde kollarımı indirdim .  Ortalarda ne döndüğünü merak eden yanım sormamı söylerken bir tarafım beni mutlu etmeyeceği konusunda oldukça emindi .

"Batuhan"

"Efendim güzelim ?"

"Yusuf neyden bahsediyordu ? "

Sonradan omzuna koyduğum elimin altındaki kasılmayı hissetmemek elimde değildi.

"Ece'm şimdi değil. Ne olur zorlama ki kırılmayalım daha bir araya gelmemişken. "

Dediklerinden sonra aralanamayan dudaklarım daha da sıkı birbirine kenetlenirken kollarımı boynundan indirdim .

"İnmememiz gerek. Hadi !!¡"

Batuhan ellerimi belimden çekip saçımdaki tokayı çekti. Omuzumdan dökülen saçlarıma anlayamayacağım bir bakış atıp boynumdaki saçlarımı çekti . Şah damarıma tüy hafifliğinde bir öpücük konudurup dudaklarını çekmedi. Bacaklarımdaki titremeyi yok sayamadığım dakikalarda elini tekrar belime koyup beni ayakta tutmaya devam etti . Minicik bir dudak teması yetiyormuş bazen yıkılmayan duvarlarınızı yıkmaya. Nefesini boynuma üfleyerek konuştuğunda öleceğimi hissettirdi kalbim .

"Sev beni Miray'ım "

Önümden çekilmesine rağmen belimdeki elini çekmemişti. İyi ki de çekmemişti. Düşmek istemiyordum. Ve etkilendiğimi saklamak istemesem de daha fazla belli etmek istemiyordum.

Belimdeki eliyle yönlendirmesiyle derin bir nefes alıp saçlarımı düzelttim.

Aşağıya indiğimizde babam yemek masasındaki yerini almışken kızlar onun karşısında ona bakıyordu. Ve inanırmısın babamın yerinde olsam ölmeye dua ederdim dediğim yerde babam yemek yiyordu. Yanlarına biraz daha yaklaşamızla belimdeki elini çekip cebine koydu. Normalde onun oturması gerektiği yere babam oturduğu için sandelyeyi tam karşısına çekip açtığım servisi önüne aldı. Tabağına yemekleri koymaya başladığında yanındaki yerimi almıştım .

Görücü Usulü  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin