Ketika syok joshua membuat homework, dia terkejut apabila ren yang tiba² muncul diatas meja studynya.
"OH MY GODDD!!!!". Jerit joshua.
"Sorry.. aku nak cepat ni". Cakap ren.
"tahu la nak cepat tapi janganlah sampai muncul atas meja aku ni... nasib kau ni hantu kalu kau ni manusia, dah lama aku hempuk dengan batang mop tahu tak". marah joshua.
"kau nak hempuk macam mana? kau pun duduk atas wheelchair. " ren mula mengejek joshua dengan muka comelnya.
"kau ni kan.... aduh aduh (kesakitan sebab banyak sangat bergerak). kalu aku dah sembuh nanti jagalah kau.. aku tak akan tolong kau apa²... hah ni kau cakap ada hal tadi tapi sempat kau alih topik ye? sampai nak cepat bagai la..". joshua menyambung marahnya.
"ehh.. lupa pula... kau la ni ajak gaduh!! ni kau ada nampak wonho tak?" soal ren.
"wonho? tadi masa aku nak pergi tandas dengan jeonghan aku ada la nampak wonho masuk bilik BTS. tapi aku tak tahu la dia nak buat apa" ujar joshua.
"okey.. see you later!!!" jerit ren lalu menghilang.
👈⭐👉
Rap monster yang sedang lena tidur diatas katil 2 tingkat terkejut apabila terdengar suara wonho yang amat garau dan menakutkan dan penuh dengan darah dan luka yang amat dashyat sehingga tidak dapat dikatakan mukanya. sangat hodoh dan berbau busuk.
"kau nak apa??!" jerit Rm
"aku nak apa?dah tentulah aku nak kau! gara² kau aku mati!". jerit wonho.
"apa salah akuu???¿" Rm sekali lagi ketakutan sehingga menutup mukanya dengan bantal.
" kalu kau tak dengar cakap si shownu tu pasti aku tak akan mati la !!". marah wonho.
"aku minta maaf!! masa tu pun aku pun kena ugut jugak!!".
" habis kalu shownu tu bunuh aku kau akan bunuh aku je kan??". wonho menyoal lagi dengan nada marah.
"iyeee".
" habistu kau pergi bunuh ren jugak tu kenapa??!!".
" sebab... sebab... sebab dah dengar semua perkara yang kita orang yang bunuh kau... jadi kita orang takut dia akan bagitahu polis tentang ni". Rm menceritakan segalanya.
" lain kali kau nak bunuh orang fikir dulu! sekarang ni kau dah terlibat, jadi siap sedia la nanti macam mana aku nak seksa kau dengan perlahan-lahan. " wonho cuba menakutkan rm.
ketika sedang rancak wonho menakutkan rm , ren muncul.
" wonho-hyung!! Stop it! lets go from here!!". marah ren.
ketika semua member bts datang, wonho dan ren sempat menghilang.
"uhh.. hyung? gwenchana ? jimin-hyung?! wae rapmon-hyung ni?"soal si golden maknae yang kelihatan hairan melihat tingkah laku hyungnya itu.
"molla.." jimin hanya menjawab sepatah sahaja.
rm membalut dirinya dengan selimut seolah-olah dirinya sedang demam. Jin yang terasa hairan lalu menarik selimut tersebut dengan kuat.
"wae ? gwenchana? appo ( sakit) ? baru putus dengan gf (girlfriend) ke? ke kena bahas lagu dengan woozi seventeen yang fail dalam bahasa inggeris tu?". soal jin
"kau cakap apa author,?,??😡😡" -Woozi
"tak ada apa... kau bijak lagi bijaksana😅😅".
"tau takut "-woozi
"😑".dengan tiba² rapmon menjerit tidak tentu pasal.
"Jangan Ganggu Aku!!!". jerit Rapmon berulang kali.
setelah 3 minggu perkara itu berlarutan, rapmon disahkan menghidap tekanan mental yang berat.
YOU ARE READING
Elite Mystery School Killer || Edit 2020||
Mystery / ThrillerMengisahkan sekumpulan remaja yang merupakan Trainee dari Pleadis dipindahkan ke Sekolah Male Idol. Lebih menggerunkan apabila salah seorang dari mereka memiliki panca-indra ke-6 dan perkara-perkara pelik mula berlaku.