8.POGLAVLJE

2.6K 123 24
                                    

Pogledam na sat,pola osam a ja već spremna imam još pola sata dok me njih dvije pokupe.Odem do kuhinje i izvučem djedovu višnjevaču i drmnem jednu treba podmazat grlo, duga je noć.

Pustim Džeja da se uštimam ,valja nekako ubit ovih pola sata i zapjevam refren s njim..

Ovo je noć za ljubav uživaj u meni
ne daj da tvoje usne vino zameni
iz ovih stopa gazi, ljubi me i mazi
dođi dok me vreme ne pregazi..

U mojoj sobi već odavno niko ne spava kraj mene samo tvoja senka diše i svaka noć ne laže, ne obećava
a ja te želim, osećam sve više.

Uh,jebo te gdje me nađe ubode ga Džej od prve,mora da je ovo neki znak da mi univerzum nešto poručuje ali šta jebem li ga,nadam se dobrom.

Vidim da telefon svijetli na stolu,pa požurim smanjim Džeja i zadihana se javim..

-Nemoj mi reći da još nisi spremna,sve ti jebem!-dere se Majuška grmi u telefon.

-Ma spremna sam ludačo odavno,silazim ne derinjaj se!

Dohvatim tašnicu, mantil i pogledam se u ogledalo još jednom,crne uske lanene hlače naravno bez gaćica ipak je to moj zaštitni znak,bijeli top na V izrez kojem ne treba grudnjak jer odlično drži moje drugarice i crne sandale sa kajšićima oko zgloba..ma mrak sam,sad bih sama sebi zviznula!Popravim crveni ruž i prođem rukom kroz puštenu kosu,zaključam vrata i brzinski pozovem lift, tačno će da me udave obje!

Maja cupka nogom,dok Ivana priča s nekim na telefon i maše rukama.
Pređem pogledom po njima i vidim da su i one dale sebi oduška.
Maja je u uskoj crvenoj haljinici i crvenim štiklama,koja je u kombinaciji sa njenom kao ugljen crnom kosom ubistvo za muški rod,dok je Ivana u crnim kožnim hlačama i istom takvom topu sa svojom jedinstveno vatrenom kosom.Nismo narcisi ali sve tri smo svjesne svog izgleda
.Dolazim do zaključka da će večeras kafana da gori,da sam muško zveknula bi ih obje.

Ivana zaustavlja taksi i trpamo se sve tri na zadnje sjedište,jer nijedna ne voli da sjedi naprijed u taksiju.

Maja diktira adresu,a Ivana nas obavještava da nas čeka sto.

-Kad si to uspjela obezbjedit?-pitam jer smo danas prebacile izlazak.

- Pa jel ti zaboravljaš gdje ja radim,samo zaprijetim da ću napravit raciju i dobijem šta hoću!-smije se luda.

-Mala to je zloupotreba položaja-dobacuje joj Maja.

-Aha,a tebi ko krivo što će ti guzica bit na stolici umjesto za šankom,ne tarite me večeras uživamo!-slažem se,nabacimo po petaka i primjetim da smo već stigle.

Izlazimo iz taksija jedna po jedna,njih dvije su oduševljene živa muzika se već čuje napolju a ja se vratim na onaj dan i Srđanovu blizinu,adrenalin me radi samo tako.Kad sam im rekla šta je uradio bile su oduševljene i jednoglasno izjavile "To je muško",za današnje poruke nisam ni stigla da im kažem.

Ulazimo u već popunjenu kafanu i vidim da se Ivana gura do konobara i nešto mu objašnjava na šta on s osmjehom pokazuje na sto ispred nas,vala svaka mu čast tačno ispred muzike ne može bit bolje!

-Aferim ti sestro,zovi malog da se šta popije usta mi se osušila-Maja dobacuje Ivani, a ja za svaki slučaj pređem pogledom po gostima tražeći đavola zelenih očiju kad shvatim da ga nema prepustim se čarima kafane.

Rakija je već na stolu kao i hladna plata ne ide rakija bez meze,al nikako!
Koka i ja nazdravljamo dok Maja liže ono svoje fensi vino-nikad mi neće bit jasno kako se može napit od tog sranja!

Nemoćna Pred Tobom(ZAVRŠENA)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt