Na poslu je ludnica,u papirima sam do guše. A misli su mi rasute na sve strane,a najviše na one jebene oči.
Onaj pogled,one ruke,tačno ostanem nemoćna pred njim.
Saberi misli Mia, posveti se poslu a na njega zaboravi ponavljam sebi kao mantru!
Ma mogu ponavljati do sutra i koji me kurac tjerao da pristanem na taj jebeni sastanak?O znam koji,sad ću mu se krvi napit on i njegove jebene pičke-skočim bijesna sa stolice i zaputim se u kancelariju mog cijenjenog direktora,cijenjen kurac moj!Ulijećem bez kucanja kao da me hiljadu vragova potjeralo,a ne samo jedan!
- Pa dobro Smajiću jel ti to mene namjerno jebeš?-gleda u mene kao da mi je narasla druga glava.
-Ja koliko znam nisam ni jednom,barem u svjesnom stanju!-smije se manijak a meni para na uši izlazi.
-U čemu je problem,srce nešto si mi nemirna?Koliko znam sastanak je odlično prošao,ugovor je na mom stolu.-gleda me ispitivački i znam da zna u čemu je "problem".
-Ma marš budalo,gora ja što sam uopšte dolazila- zaputim se prema vratima i shvatim da samo ja pravim problem tamo gdje ga nema!
Dok izlazim,čujem Amara "Dobar frajer,jel de?"-mrš.Ljuta i bijesna vratim se u kancelariju nastojeći se zatrpat poslom,ali samo što sam spustila svoju cijenjenu guzu u stolicu, ulijeće Maja sva zajapurena!
-Jaooo, sekice da si samo vidjela frajera,tip gori,ma izaziva da mu kažeš:"uzmi me sad i odmah ",e onakav je kakve ti voliš a tebe ni na mapi samo ti zabi glavu u te papirčuge!-gledam je i ne vjerujem,pa jest ženska nedojebana sunce joj poljubim.
-Gdje se gasiš, svega ti ajd o'ladi..i o čemu ti?
-Jesi mutava sve ti jebem,uporno ti govorim da je ušao čovjek tvojih snova,crna kosa,brada od par dana, tijelo mokri san, ali oči pa s njima te zakuje za pod al bukvalno..zelenije u životu vidjela nisam!-kaže još pod dojmom.
Mora da joj mozak nije u vinklu,stani,stani je li to ona rekla zelenije, brada,crna kosa..ne,nije šta će on ovdje završili smo sve procedure.
Saberi se Mia počela si pretjerivati,pa nije jedini na svijetu sa tim opisom..-a možda i jest On!?-Majo,a taj čovjek mojih snova ima li ime?-sva sam se u uho pretvorila i čekam odgovor,kao na iglama da sjedim!
-Naravno da ima,jebozovno je kao i on sam pazi sad.. Srđan Nikolić i upravo je otišao kod direktora, a ti sad trk tamo ko fol odnesi neke papire na potpis ONO moraš da vidiš.
Gotovo,već sam se isključila kod samog imena..šta mi se dešava,ovo što osjećam na sam spomen njegovog imena ne mogu ni da sama razumijem a kamo li da to objasnim!Noge mi se oduzmu,stomak mi se stegne dišem kao da me stado bikova ganja,moraš se sabrat Mia diši ajmo kako je ono teta u vrtiću govorila:"Mirišemo ružu,gasimo svijeću",Ma jebem ti i ružu i tetu i vrtić bježi budalo!-u stvarnost me vrati zvonjava kancelarijskog telefona.
Nisam ni vidjela kad se Maja izgubila,a sad mi treba,moram izaći odavde!
Pokupim svoje stvari i kao lopov se išuljam iz svoje kancelarije, pretrčim na prstima do Majinog stola i u prolazu joj dobacim da me nema i da je večeras žensko veče kod mene.
Znam da joj moram objasnit ovo moje ponašanje jer ta je radoznala za tri žene, a i Ivana me zove od juče jednostavno sam bila rastresena da bih s njom pričala shvatila bih čim bi progovorila da se nešto dešava,ovako je bolje pošaljem joj poruku da se vidimo večeras.Sjednem na klupu u parku pred svojom zgradom,udahnem duboko i bacim se na analiziranje same sebe hajde da te sad vidim Mia sad sama sebi budi psiholog moram prvo sama sa sobom rasčistit jer će me one dvije kvočke razapet.
Šta je to na njemu što me toliko izbaci iz takta,šta se to dešava lijepo sam sebi rekla fiziološke potrebe DA ,ali šta je ovo ljubav, hmm zanesenost, ne znam ni sama,jebi ga da je frajer jest,izgleda boli glava,ima sve što volim čak mu je i glas muževan..zašto sad!!Pa oduzmem se kad mi čovjek priđe a vidjela sam ga samo jednom,sva zaigram,iz njega isijava neka energija,ta dominantnost onaj stav "ja znam šta hoću " eh kad bih ja znala šta hoću bilo bih mnogo lakše!
Shvatim da ništa nisam postigla sa ovim sjedenjem te se zaputim kući.
Oko osam sati stižu moje lude,Ivana ulijeće kao tornado a za njom i Maja!
-Ooo šta ja to čujem neki te ljubavni jadi more,da sam i to doživila. -Ivana u svom fazonu.
-Čuj neki,ee čovjek je zvjerka,danas je tražio a ona pobjegla ko zadnja pizda!
-Dobro je ba vas dvije,šta ako sam otišla-naglasim to otišla!
-Čovjeku na čelu piše igrač,znam volim i ja da se igram al nešto ne znam da bi mi on to dozvolio,viša je to liga pa čak i za mene.
Ne smijem im ni spomenut šta mi je uradio kad sam juče odlazila, još mi je u nosu onaj miris sandalovine i narandže!
-Ne možeš da znaš dok ne probaš..-Maja mi dobacuje iz kuhinje s glavom u frižideru.
-E nek si ohladila makar vino,imal šta za pojesti crko gladna!
-Naručit ćemo picu i daj mi višnjevaču,jebalo te to damsko piće moram da saperem ovu knedlu u grlu!-govorim Maji dok ulazim u dnevni boravak u kojem se Ivana već udomaćila,pa se i ja spustim na trosjed do nje.
Osjetim da me gleda sa strane i sad će krenut procjena stanja ipak je ona inspektor u mup-u to joj dođe kao profesionalna deformacija.Evo je,krećemo..
- Ja nisam znala da si ti tolika pizda,ona Mia koju ja znam do sad bi već vrištala pod njim ili nad njim svejedno!
-Nije vama dvjema dobro,jel ja vama uporno objašnjavam da ima nešto u njemu,nešto što mi govori da ću se zajebat i to dobro da to neće bit samo jebačina iako je igrač.
-Naravno da ima nešto.. KURAC sestro lijepa, nešto što ti nisi dugo vidjela i sad se prenemažeš umjesto da budeš pametna izgleda da si zaboravila da se gvožđe kuje dok je vruće,a ovo gorii!-nadovezuje se Maja a Ivana pada s kreveta od smijeha,gledam u njih dvije kako brišu suze i dobacuju jedna drugoj petaka.
Šta ću opalim se i sama smijat i drmnem onu višnjevaču,ko ga jebe možda stvarno pretjerujem.Sjedile smo do pola noći,po koja provakacija je došla na moju adresu,ali me više nisu forsirale osim da su obje došle do zaključka da mi treba kurac kako su to živopisno objasnile i to s rečenicom "To,Srki too" i sad mi suze krenu na oči od smjeha!
Pojele smo picu popile polijepo i dogovorile se za subotu, nije se kafana dugo obišla,spomenula sam im Krčmu a Bog dao ne treba im dva puta išta reći,mada na spomen te kafane stomak mi se zgrči,odlučim da pustim ove lude misli i da vidim šta će da mi donese dan a šta noć!
Hvala vam drage moje na podršci,nakon male pauzice danas preko 1000 riječi..Uživajte ❤
STAI LEGGENDO
Nemoćna Pred Tobom(ZAVRŠENA)
Storie d'amorePriča govori o dvadesetosmogodišnjoj Mii,opuštenoj i humorističnoj djevojci,koja živi život punim plućima okružena ljudima u čijem društvu obožava provoditi vrijeme. Ova tamnokosa ljepotica je nakon razvoda roditelja i par propalih veza postala pov...