Gledam ga kako zaigrano sjeda za sto,ne vjerovatno koliko je opušten i prirodan a opet tako mačo muškarac.
Kad je rekao da me je on svukao u spavaćicu izgubila sam se prvo što sam pomislila da me vidio golu, sreća pa sam prošle sedmice obavila depilaciju.
E bruko moja o čemu ti razmišljaš,i što Majuška reče "đe da zaboraviš ovakvog frajera" mora da sam mu ego sjebala do zemlje al jebi ga,morat ću mu se iskupiti!
Kako samo od onog bježanja pređoh na iskupljenje dok si reko seks ovaj keks,
ruku na srce sviđa mi se ma koliko se ja opirala.Serviram sve na sto i sjednem dok me pažljivo posmatra preko stola.
-Posluži se,nećeš se pokajati!
-Nikad se ni zašta ne kajem srećo.
-Mhmm, i kako provedosmo noć?
-Uu, bilo je zanimljivo sjedili smo pijuckali, narucivali pjesme razbijali inventar...
-Ko je razbijao inventar?
-Haha,ti i ja..mislim ja to redovno radim al ti si mi se pridružila sinoć!
-Hahahha odkad mi je želja bila da rasturim inventar sa stola,hajde bar nešto dobro.
Nasloni se u stolicu i gleda me sa onim svojim zelenim očima u kojima vidim ispisanu želju, potrebu ali i još nešto što ne mogu da pročitam!Ova njegova boja očiju me naprosto parališe,ne znam ni ko sam ni gdje se nalazim a pizda bridi samo tako, jebo te ja sam napaljena.
-Bilo je tu mnogo toga dobrog.-izusti jebozovno kako samo on zna.
-Ne bih znala-kažem mu s napućenim usnama i pogledom spojenim s njegovim.Provociram ga i to svjesno,neko me ludilo zaposjelo.
-Dođi-neznatno se odmiče i sklanja tanjir te potapše rukom po stolu ispred sebe.
U isto vrijeme skupim noge i zagrizem se za usnu, nimalo suptilno te lagano ustanem i stanem ispred njega.Hvata me za kukove i podigne ispred sebe na sto.
-Sad onaj dio o pokazivanju-izgovara tiho dok se prstima lagano penje uz moja bedra prema stomaku da bi potom zavukao svoje ruke ispod moje majice i palčevima prešao preko mojih već ukrućenih
bradavica.Uvučem zrak i tiho zastenjem na njegov dodir,dok svoje usne spušta na moj vrat.
Ruke su mi već u njegovoj kosi koju stežem,povlačim mu glavu prema sebi i spajam nam usne u poljubac.Uvijam se pod njegovim rukama, prekida poljubac i svlači mi majicu preko glave gleda u moje grudi sa tolikim žarom i posvećuje im svu svoju pažnju.Prvo jednu uvuče u svoje usne dok rukom po drugoj pravi kružne pokrete...
-Mmm samo za mene,savršene su!
-Oh, Srđane-držim se rukama za njegova ramena dok me navodi da se lagano podignem te mi skida i donji dio trenerke.
Iz očiju mu sijevaju varnice,čujem ga kako nešto mrmlja..Podigne pogled prema meni i prijeteći mi kaže:
-O gaćicama ćemo kasnije!
-Nemam ih..
-U tome i jest problem,sunce li ti jebem!
Slatko se nasmijem na ovu njegovu izjavu,ali mi ubrzo taj osmjeh nestane sa lica kad skine svoju majicu i raširi moje noge.
-A sad moj desert!
Jezikom klizi po bedru sve do mog mokrog središta i lagano krene prelaziti po mom procjepu,sad već glasno stanjem i čupam mu kosu dok me tako spretno obrađuje.Jebem ti ima sve zvijezde da vidim, osjećam orgazam koji se skuplja u dnu stomaka.Ubaci dva prsta u mene te pojača ritam,sad se već izvijam i vrištim!
-Svrši za mene Mia!
-Srđaanee... -oh Bože ovo je bilo tako intenzivno noge su mi se oduzele,lebdim!
-Tako si i sinoć govorila-dobacuje s osmjehom dok ustaje i spaja nam usne u poljubac u kojem osjetim sebe,jebeno erotično!
-Ne moguće da sam ovo zaboravila-govorim mu dok dolazim do daha.
-Zato sad nećeš zaboravit.
Prelazim mu rukama po tijelu,na desnom ramenu ima tetovažu sata i dvije crne ptice raširenih krila izgleda tako moćno.
Nižem mu poljubce po vratu i ramenu,a ruke spuštam na isklesan stomak prema trenerci i lagano je spuštam.Kurac mu je već spreman, obuhvatim ga rukom i lagano prođem prstom po samom vrhu zastenje mi tiho na uho dok ga stegnem uz sebe nogama.-Srećo,moram da te jebem!
-Na piluli sam.
- Drži se,ovo će biti žestoko!
Uhvatim se rukama za ivicu stola,a on podvuče svoje ruke ispod moje guze i ispuni me u jednom pokretu.
-Oh,Srki....
- U jebenom sam raju..
Nabija se žestoko i silovito me ljubi,sa svakim prodorom stenjem sve više.
Čovjek je sila,rastaviti će me totalno.
Svaka vena na tijelu mu je došla do izražaja,da nisam ovoliko smetena sad bih svaku polizala sa užitkom!
Izvlači se iz mene i u milisekundi me okreće te zabija zube u moju guzu,a potom i poljubi mjesto ugriza.-Obožavam je tako je obla i zategnuta-govori dok prelazi rukom preko desne polutke.Pljesne me po guzi i naglo se zabije do kraja, vrisnem od siline osjećaja koji prolaze kroz moje tijelo.
Sporo se izvlači i još sporije ulazi,ovaj će me čovjek ubiti..isturam svoju guzu prema njemu ne bi li ga potaknula da ubrza ali uporan je drži spori ritam.-Srđane,molim te ..govorim između uzdaha..jebeno se pokreni!
-Polako srećo pusti me da uživam u svom raju. -govori dok ruku spušta između mojih nogu i kružnim pokretima mazi moj klitoris.
-Aah, jebem ti ...
- Da li je moje...mm?
-Sve je tvoje Srđane,samo ubrzaj!
- Što ne kažeš...
Krene luđački da se zabija,ubrza i pokrete ruke a drugu mi spusti na rame.
Orgazam kreće da mi se penje uz kičmu,osjetim da je i on blizu.-Još malo srećo!
Stežem se oko njega i orgazam kreće da me lomi..
- Sad Mia!
-Aah,Srđanee..
-Jebem ti...
Padam preko stola,totalno istrošena a on preko mene..
Moram da vam kažem da sam se prehladila i da mi je koncentracija nula..ali odlučila sam da probam da napišem danas poglavlje pošto s nestrpljenjem čekate 😊!
Tako da izvinite na g.greskama ili možda nekim neslaganjima ako ih ima.😉
Lijepo mi spavajte i svašta sanjajte ❤
YOU ARE READING
Nemoćna Pred Tobom(ZAVRŠENA)
RomancePriča govori o dvadesetosmogodišnjoj Mii,opuštenoj i humorističnoj djevojci,koja živi život punim plućima okružena ljudima u čijem društvu obožava provoditi vrijeme. Ova tamnokosa ljepotica je nakon razvoda roditelja i par propalih veza postala pov...