11.POGLAVLJE

2.5K 136 28
                                    


• Ručak?
• Stižem!

Nisam ni očekivao ništa manje od nje,za ovo vrijeme koje sam proveo s njom zaista mi se dopala.Njen odnos koji ima sa svojim prijateljicama samo govori o tome koliko je dobra kao osoba,a bonus su njena ljepota i ono utegnuto tijelo.

Pošto me zvala na ručak,riješim da svratim do slastičarne i kupim moje omiljene kolače od marcipana,ne znam da li ih i ona voli pa uzmem još i čokoladne s tim ne mogu pogriješiti svi vole čokoladu.

Parkiram pred njenu zgradu,na ulazu iskoristim njene ključeve a na vrata odlučim da pokucam.

Otvara vrata širom,obučena u Miki Maus trenerku,kose pokupljene u rep bez imalo šminke na licu.Ni sam ne znam u kojem mi je izdanju ljepša,jebo te savršena je!
Nasmije mi se i pokaže rukom da prođem.Zatvori vrata za nama,a ja je privučem sebi i spustim jedan brzinski poljubac.Vidim da sam je zbunio,na sekundu se ukočila!

-Donjeo sam desert!-mada bi i ona mogla poslužiti kao isti.

-Ma da li to miriše..-otme mi kutiju iz ruku,otvori je i onda cikne.

-Marcipan,mmm ti si čovjek mog života.

-Znam srećo!

-Ko ti je rekao da volim marcipan?

-Zapravo za tebe su čokoladni,moji su s marcipanom!-pući usne dok me gleda procjenjivački.

-Podijelit ćemo i zašto me uporno zoveš srećo?-pita me dok ide predpostavljam prema kuhinji,a ja je pratim u stopu.

-Zato što ti to i jesi,moja sreća-spustim ruku na njen stomak a nosom i usnama joj mazim stražnji dio vrata,okreće se prema meni i sljedećim pitanjem me raznese.

-Srđane, da li se desilo sinoć nešto između nas?-pita sva ozbiljna.
Jel to on mene zajebava,sad će glumit da se ničeg ne sjeća pa ne vjerujem!

-Jel ti to mene zajebavaš?

-Znači bilo je, jebem ti..

Krenem da se odmaknem od nje jer je ovo previše, ne mogu da vjerujem da se kaje pa mi sad glumi amneziju.Ali uhvati me za ruku i progovori..

-Vidi Srđane,zadnje čega se sjećam je tebe kako me skidaš sa stolice i posle je sve prekid filma nemam pojma kako sam i kad došla kući, stvarno!
Ne kajem se ako sam i šta uradila,ali se kajem što se ne sjećam.-vidim joj u očima da je stvarno iskrena,pa jebo te koliko je to ona popila vidio sam da je poprilično pijana ali ovoliko da se ne sjeća ničega, Boga mi ..nećeš više!

Gledam je u oči i rukom joj mazim lice,pa srećo morat ćeš biti kažnjena zbog te svoje nepromišljenosti!
Odlučim da je zezam..

- Pa srećo sve ćemo da ponovimo, samo ovaj put ćeš bit trijezna kad te budem skidao..

-Molim,kad si me skinuo-ispravlja se i odguruje me od sebe.

-U krevetu ljepoto,one sandale su mi bile najgore.

-Ne vjerujem ti,da je šta bilo ti bi spavao kraj mene a ja bi bila gola,a ne u spavaćici i sama!-smijem se iz sveg srca sad je tako ratoborna i sigurna u sebe,ma obožavam ovu ženu!

-Pitala si me kad sam te skinuo,na to si i dobila odgovor ja nisam rekao da je šta bilo to si sama zakljucila, obično čovjeka prvo moraš skinut da bi mu obukao pidžamu!

-Majmune,sjedaj za sto.

-O sad sam majmun,znači nisam više jebozovni-pogleda me poprijeko i pogodi krpom.

- Sad ćemo jesti,a ti ćeš sve fino da mi ispričaš od početka do kraja inače ću da ti pojedem sve kolače s marcipanom.

-Neću ti moći sve ispričati nešto moram i da ti pokažem-namignem joj i pobjegnem za sto.


Danas ste me ubile,sama sebi kažem neću više odmori malo,al jok!
Žene čekaju, daj im poglavlje pa makar i kratko..Laku noć moje dame❤
















Nemoćna Pred Tobom(ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now