Čujem negdje u daljini kako neko pjeva..
Jutro je, jutro je
kad te nema bolje
da se nisam ni probudila..-počnem da mumlam ostatak pjesme,lagano se okrećući po krevetu.
Mmm,nema mjesta na tvom tijelu koje nisam poljubilaa izokrenem tekst u svoju korist i otvorim oči.Shvatim da ustvari zvoni alarm,jebem ti budalu a ja mislila meni neko na uvce pjeva.
To ti je Mia kad čitavu nedelju gledaš turske serije,još jednu pa još jednu i tako do pola noći.Ima ovaj turski da progovorim i na guzicu..ih jebo li me kakav dobar turčin.
Mhmm, jebaće me al Srđan mada kad ga čovjek pogleda mrk je moze komotno proći kao turčin, kad se samo sjetim subote trnci mi uz tijelo krenu malo je reć da je dobar,
ne znam da sam ikad imala onako dobar sex a bogami i onakvog frajera.Moram priznat da mi se opasno sviđa u svakom izdanju,hmh vidi Mia kako završi ono tvoje izbjegavanje.. jebi ga viša sila!Znala sam da je dominantan na čelu mu piše ali ne i da je onako posesivan,a Boga mi to mi je tako sexi tako pali ta njegova posesivna crta,to mi dođe kao neki fetiš jebem li ga.
Iako mi je digao pritisak zbog gaćica, jednostavno nisam navikla da mi bilo ko naređuje, a pogotovo šta i kako da se oblačim.Pustila sam ga da vjeruje da je pobijedio,ali ja sam jako inatljiva osoba tjeram inat pa makar i na svoju štetu.
Skočim s kreveta da se spremim za posao, pa neće se šuške same zaradit.
Otvorim ormar i uzmem crnu haljinu A kroja do ispod koljena,žutu maramu za oko vrata i žute salonke u hodniku mi je mantil..ma ko bombona.
Obavim higijenu, ispletem brzinski neku pletenicu jer mi se neda fenirat i krenem da se oblačim.
Zastanem u pola oblačenja,jer dobijem ludu ideju jebo te mene su šejtani dobro zaposjeli.Nikad nisam rekla da nemam veš samo da ga skoro nikad ne nosim.Izvadim iz ladice žute čipkane bokserice, zakačim ih na prst i slikam naravno sliku proslijedim mom jebozovnom za dobro jutro uz opis:• Da li gospodinu odgovara boja?
• Mom gospodinu odgovaraju sve boje!
Pošaljem samo jedno "budalo"uz poljubac.
Završim sa spremanjem i gaćice stavim u tašnu,rekao je da ih nosim pa evo ponjet ću ih!
Znam da će danas doći u hotel jer moraju isporučiti auta,moram malo da ga peckam,pa neću samo tako pristati na njegove zahtjeve..Izlazim iz lifta i vidim Maju kako sjedi za svojim stolom gleda u telefon i proizvodi neke čudne zvukove.
-Koja je to životinja?
-Aa, ovo ti je tigrica u tjeranju!
Prasnem u smijeh i uhvatim se za njen sto da ne tresnem na pod.
-Pretpostavljam gazda Paja?
-Tek da mu vidiš jaja.
-Bljaaak..
-Ihh, ko fol čistunica a vamo golom guzicom po hastalu se trlja.-smješka se i ostavlja telefon i počinje da me skenira.
-Sijaš,znači stvarno jebe tako dobro kao što si i rekla.-bubnu budala i osta živa.
U subotu su i ona i Koka zvale da pitaju da li sam se sjetila,na šta sam odgovorila da sam dobila jebeni podsjetnik.I tu je nastao naravno opšti haos željele su detalje ,šta mi je drugo preostalo nego da se pomirim sa sudbinom i sve ispričam,dobro ne baš sve nešto ostavim i za sebe.
Maja je bila oduševljena jer mi je kako ona kaže konačno pao mrak s očiju,a Koka da je bilo vrijeme da se uozbiljim i da mi tačno takav muškarac treba u životu.
Jebi ga ne mogu a da se ne složim s obje!-Ajde, budalo drži se gazde a ja odo za poslom.
Ostavim stvari u svoju kancelariju i odem do Amara.
-Jutro direktore.
-Oči moje lijepe, baš u pravo vrijeme!
-Što?
-Zvao Srki boy, kaže eto ga za sat sa pošiljkom,pa da vidim hoćeš li ti preuzet papire ili ja kontam ono ti već imaš iskustva s njim-govori i vidim da se suzdržava da ne prasne u smijeh.
-Tračevi se brzo šire,nisam ni sumnjala..ostavi sebi papire a meni živo meso-pokažem mu srednjaka i izađem iz kancelarije.
Zadubila sam se u posao i nisam ni primjetila da je neko ušao sve dok nisam čula okretanje ključa.
Podignem pogled i ugledam Srđana naslonjenog na vrata s rukama u džepovima.Naslonim se u stolici i odmjerim ga ni malo kulturno..
-bordo odijelo i bijela košulja s dva otkopčana dugmeta,brada od par dana i kosa kroz koju je vjerujem samo prošao rukama.
A pogled je priča za sebe,mislim da će me njegove oči doživotno proganjat one su moja slaba tačka.
Uvijek sam volila zelene oči,ali ova nijansa zelene je prosto opijajuća kad me samo pogleda s njima pristala bi na sve bez razmišljanja.
Posmatramo se tako neko vrijeme bez riječi kad mi očima pokaže da ustanem,nasmiješim se i što sporije ustanem i obiđem oko stola te se naslonim na isti.
Sad on skenira mene od glave do pete i nasmije se glasno kad ugleda moje žute štikle.- Sad mi je jasno zašto žuta boja!
Hmm,mislim da te čeka iznenađenje, jebozovni!
Oo,majnen damen..negdje naletih na ovu izreku i ne mogu a da se ne složim 😁😁...
"Bar jednom ne treba skrivati činjenice.Ljudski rod održavaju životinjski porivi!"
YOU ARE READING
Nemoćna Pred Tobom(ZAVRŠENA)
RomancePriča govori o dvadesetosmogodišnjoj Mii,opuštenoj i humorističnoj djevojci,koja živi život punim plućima okružena ljudima u čijem društvu obožava provoditi vrijeme. Ova tamnokosa ljepotica je nakon razvoda roditelja i par propalih veza postala pov...