15.POGLAVLJE

2.5K 126 13
                                    

Ulazim tiho u njenu kancelariju,vidim da je zadubljena u posao i uopšte me ne doživljava.Siguran sam da ćeš sad da me čuješ srećo, zaključam vrata da nas niko ne ometa i naslonim se na njih.

Znao sam da će na ovaj zvuk da reaguje jer sad podiže glavu i spaja pogled s mojim,nasmiješi se provokativno i nasloni u stolicu te me krene odmjeravat kao da sam parče mesa.
Hmm dobićeš srećo i to komadinu samo polako,već joj čitam želju u očima!

Pokažem joj očima da ustane što i uradi ali na tako zavodnički način da osjetim kako mi se kurac trza u hlačama.
Kad stane ispred stola i nasloni se krenem da je odmjerim a oči mi se zaustave na žutim štiklama,nasmijem se od sveg srca pa konačno progovorim.

- Sad mi je jasno zašto žuta boja!-jutros kad mi je poslala sliku žutih gaćica u ruci kad mi srce nije stalo,moram priznat da je unikatna.Svi furaju klasiku crna,crvena ali ne i ona,ona je unikat i samo moja!

-Mhm, vidiš sve je u tonu. -odgovara zaigrano.

Priđem joj lagano i jednu ruku stavim na njen vrat a drugu na struk te je poljubim,jebeno mi je falila!
Nisam je vidio skoro 48 sati i to je puno.

- Sad ćemo da vidimo slaže li se sve ?-progovorim joj na usnama.

Odmaknem se od nje a pogled ne skidam s njenog dok prste lagano zavlačim ispod njene haljine,kako se penjem prema njenim bedrima tako ona počinje da grize usnu.
Mrak mi padne na oči kad ne napipam gaćice pod prstima već osjetim njeno vlažno središte,bukvalno zarežim.

Gdje.su.ti.jebene. gaćice-naglašavam svaku riječ dok prste držim na samom njenom centru i ne pomičem ih.

-U tašni-prostenje tiho.

-Mia ,koji će kurac u tašni?

-Rekao si da ih nosim a nisi precizirao,tako da faktički nosim ih!-slegne ramenima nehajno.

Oj jebo me sav svijet zašto sam i pomislio da će s njom išta biti lako,rođena je da me izludi i vidim da uživa u tome kraj usne joj je podignut u smješak a vjerujem da bi se sad grohotom smijala mojoj muci, svaka moguća vena na tijelu mi je iskočila!
Platit ćeš mi za ovo..

-Faktički sad bi trebao da te jebem..-govorim joj dok prstima kružim po njenoj pičkici.

-Mhmm..-mumla mi na usnama.

-Ali neću,jer znaš zašto?

-Mm,zašto!-prostenje riječi jedva jer je nemilosrdno napadam prstima,krenem nizat poljubce niz njen vrat i lagano je ugrizem .Osjetim kako se steže i da je jako blizu svog vrhunca,izvučem ruku i odmaknem se od nje!

-Zato što si neposlušna srećo!-mislim da bi me sad zadavila da može, frustrirano uzdahne.

-Znači tako ćemo da se igramo?-pita me s prekrštenim rukama i vatrom u očima.

-Mhmm, a sad mi daj gaćice.

Gleda me par sekundi i vidim da razmišlja, napući one svoje usne obiđe oko stola i iz tašne izvuče gaćice.
Priđe mi i spusti ih na otvoren dlan.

-Baš me zanima šta ćeš s njima?

- Sad ćeš da vidiš srećo!

Raširim gaćice i osmotrim ih..čipka i to žuta nasmijem se i samo odmahnem glavom.

Spustim se u čučanj i obuhvatim je prstima oko njenog zgloba navodeći je da podigne nogu te joj navučem gaćice na jednu pa ponovim radnju i sa drugom nogom i lagano ih uzvučem uz njene butine i ovu perfektnu guzu,namjestim ih s obje stane i poljubim joj još uvjek vlažno središte preko čipke.

-Eh, tako sad znaš gdje treba da ih nosiš!

Uspravim se ,rukama joj obuhvatim lice i poljubim u čelo na šta samo uzdahne.

-Srećo,vidimo se večeras.

Okrenem se i izađem iz njene kancelarije,naučiceš Mia na ovaj ili onaj način.

Čim zakoračim prema hodniku primjetim Maju kako šetka gore dole vidno uzrujana.

-Tebe čekam-povuče me iza nekih vrata i zatvori vrata za nama.Ja bože budale, treba još da me neko vidi..primjetim da smo ustvari u sobičku s kopir aparatom.

-Ti si matere mi moje luda...

-De šuti svega ti,sjeti se da sam ti pomogla e sad ti pomozi meni..-demonstrativno pokazuje rukama i gleda me u oči.Heh,mislim da znam gdje joj treba pomoć!

-Gdje gori mala?

-Zini da ti kazem...ne seri nego me slušaj!
Eh sad iako si ti Denisov prijatelj zbog usluge koju sam ti učinila želim da malo procunjaš oko svog jarana i izvidiš jesam li ja samo usputna ili tu ima još nešto jebi ga al ne mogu da ga pročitam šalje mi neke pomijesane
signale!Naravno nikom ništa ne spominješ.Jasno? Jasno

Puknem se smijat jer su urnebesni,s njim sam skoro imao obostrane izlive emocija i sve mi je rekao,znam da mu se sviđa čak šta više frajer je zaljubljen u nju a vidim da ni njoj nije svejedno.Ni sam ne znam koliko joj smijem reći al jebi ga u pravu je pomogla mi je sad moram da uzvratim uslugu.

-Šta se smiješ budaletino, jel možeš il ne možeš?

-Dobro,dobro vidi Denis je dobar ko hljeb, al emotivno sjeban čovjek i samo zato što si mi pomogla reći ću ti slijedeće,al definitivno ostaje između nas a ti vidi kako ćeš da tumačiš tu informaciju ...
Opasno mu se sviđaš i moraš lagano s njim,s puno strpljenja.
Mislim sa ti je to dosta smjernica od mene!

-Aa vidi,vidi onolika gromada a mućak u glavu znala sam ja da ima nešto,nema veze nisam ni ja čista..

-Hah nađe krpa zakrpu-iskreno drago mi je zbog njega ,Maja jest opičena al dobra je ženska.

Dam joj znak da izađe prva da provjeri stanje na hodniku, e bože što meni ovo treba da se ko klinac šunjam..kako klimne glavom tako pojurim prema liftu.

Sjednem u auto i razmišljam da li da se vratim u salon ili da idem kući.
Mogao sam večeras kuhati pastu bar nisam uzalud tolike godine proveo u Italiji,odvezem se do tržnog da kupim namirnice.

Dok idem prema marketu prolazim pored raznih butika ali mi zapadne za oko onaj sa intimnim rubljem,razvučem kez ko stari lisac.

-Dobar dan.

-Dobar dan gospodine kako vam mogu pomoći?-pita me prodavačica i iznenađenim pogledom prelazi po meni.Siguran sam da joj muškarci nisu baš tako česte mušterije.

-Prvo bih malo da razgledam.

-Naravno samo izvolite.

Vau u raju sam jebo te, sad bi sve pokupovao..
Oko mene je sama čipka i svila ,ali za oko mi zapadne zeleni komplet od čipke identične boje kao moje oči,a provjereno znam da joj je od sad ta boja omiljena.

-Da li mi mozete spakovat ovaj komplet?

- Naravno, koja veličina?-i jebo te nisam razmišljao o tome.

Uzmem komplet u ruke i okrenem ga par puta,hmm mislim da je ovo njena veličina.

-Mislim da će ovaj odgovarat!

Ako joj ne bude odgovarao tačno sam najebao,žensko je to nikad se ne zna šta im luta glavom ima da me udavi s njim!











Drage moje ženoline dočekaste i ovo poglavlje...😈😈😈






Nemoćna Pred Tobom(ZAVRŠENA)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu