Jebeno ne vjerujem koja ženska totalno me paralisala postao sam nijem,krot samo od njenog pogleda.A kurac mi puca doslovno,malo malo pa ga namjestim u pantalonama.Još kad mi je okrenula leđa umro sam,ta guza tako obla i zategnuta pa jebo ja sve svoje ako je nosila gaćice luda ženska.
Vidim da ustaje da ide e pa nećeš tako lako,odlučim da je ispratim kako valja.Stajemo pored njenog auta i ostanem zatečen,mala vozi ni manje ni više nego dorađenu a7-cu,koja košta pravo malo bogatstvo i ovo je mašina nad mašinama ali za muško.Za nju već je upitno,vidim da me gleda pa odlučim da je malo pecnem i kažem:
-Zapanjujuć izbor za tako nježnu damu-vidim joj vragolast sjaj u očima i jedva čekam odgovor.
-Sve sam samo nisam nježna!-hmm hoćeš igru mala pa dobit ćeš je.
Priđem joj sasvim blizu i na uho šapnem:
-Volio bih to provjeriti,te je liznem po ušnoj resici i udahnem njen miris koji mi stisne muda do tačke pucanja- na momenat se lecne i čujno uzdahne pa drago mi je da nisi imuna odmaknem se od nje a ona me odmjeri od glave do pete pa odlazeći kaže"Voljela bih i ja mnogo toga" !Nasmijem se od sveg srca,pa mala vrijeme je za lov bićeš moja pazi šta ti Srki kaže.Vratim se unutra,a ona dvojica majmuna za stolom ko dva sokola vrebaju me očima,znam da ću sad da izgorim od zajebancije.
-Aa,brate rođeni jesi dobro pravo si me prepao pa za vrijeme sastanka ni riječ da progovoriš morao sam riječi čupat iz tebe- i evo ga prvi progovara Sale ko fol on se zabrinuo a samo što mu obrazi ne puknu od smijeha.
- Pa de svakom se to desi,mala je avion što jest jest i to ne kakav već onaj boing-upade majmun broj dva sa stolice skupa sa čašom u ruci.
-Hajde,majmuni razgulite i dajte da se šta popije kako valja-i dalje se smiju al nastavljamo s pićem..
A ja odlučim da sutra moram skoknut do hotela,red je sad direktora upoznat kad se ugovor sklopio.Ma ko jebe direktora moram malenu da vidim,ona mora bit moja i to što prije!
Danas malo kraće,ali bitno da se radi!!
Ostavite svoje utiske,❤
CZYTASZ
Nemoćna Pred Tobom(ZAVRŠENA)
RomansPriča govori o dvadesetosmogodišnjoj Mii,opuštenoj i humorističnoj djevojci,koja živi život punim plućima okružena ljudima u čijem društvu obožava provoditi vrijeme. Ova tamnokosa ljepotica je nakon razvoda roditelja i par propalih veza postala pov...