9.POGLAVLJE

2.6K 134 27
                                    

Sjedio sam sa Sašom i gledao tekmu,kad mi je Denis poslao poruku da je Mia s drugaricama kod njega u kafani i kako bi mu dobro došla ispomoć jer su blago rečeno oduzete!
Pa to mi reci,konačno je sreća na mojoj strani!

Skočim sa fotelje i povučem Saleta sa sobom.

-Ustaj i presvlači se idemo u lov!-gleda me bijelo ništa mu nije jasno al nemam sad kad da mu objašnjavam pričat ću mu usput.

Uletim brzinski pod tuš, nabacim poderane teksas pantalone,bijelu košulju i zavrnem rukave na istoj prođem s gelom kroz kosu i gotov sam.Jebo me ker što sam brz, pa nije prošlo ni petnaest minuta.

Izletim iz kuće i vidim da i Saša čeka kraj auta..

-Jesi brz, ljubi te brat!

-Kad je lov u pitanju nema bržeg, nego gdje ćemo odjednom?-pita dok sjeda u auto.

Palim auto i izvozim nas iz dvorišta i usput mu odgovaram.

-Denis javio da je menadžerica s drugaricama kod njega u Krčmi i da su polu oduzete i da jado ne može sam da mu treba pojačanje.-kreten!

-Opa, batice ti se pravo naložio na menadžera,ako ljubi te brat da mi mater skineš s grbače.Nadam se da su joj drugarice bar u pola ko i ona!-dodaje mamlaz.

Ne znam da li sam ikad brže došao nego sad,uđemo i polako se probijamo do muzike vidim da je već lom kafana je puna ko šibica.A onda je ugledam, stoji na stolici s rukama u zraku i pjeva sa pjevačicom,guzica joj je na izvolite leđa gola samo neka krpica preko sisa ova će me žena ubiti,ona će bit moja propast.

Pogledam ostatak ekipe,crvenokosa sva u koži nazdravlja i pridružuje se Miji dok, pa to je sekretarica Maja i to u Denisovom zagrljaju opa bato vidi ti to ,zato je on zvao pojačanje da može rahat omastit brk.Pokažem Saši glavom ka njihovom stolu i nastavimo se kretat.Vidim da je i on bacio oko na svoju večerašnju metu ni manje ni više nego na Mijinu crvenokosu prijateljicu.

Priđem joj s leđa i stanem iza,te namignem Maji dajući joj znak da šuti.
Uvija se mala na ovoj stolici ko da sutra ne postoji cijela kafana samo nju gleda,a meni oči ostadoše na ovoj jebozovnoj guzici ma jel ovo ona opet nema gaćice o sve joj jebem ludo,dosta je više!

Uhvatim je za kukove i spustim sa stolice,okrećući je prema sebi.
Gleda me šokirano te se sagnem do uha govoreći:

-Mislim da je dosta šou-a za večeras!-oči joj sjaje a izraz lica je neopisivo sladak jer polako iz šokiranog prelazi u zaigrani.Neznam ni odakle mi da se ponašam kao pećinski čovjek,ali nju na stolici u ovoj nazovi odjeći ne mogu dopustiti da drugi gledaju!

-Opa jebozovni od kud tebe?-jebozovni? hmm ova je dobro popila čim joj se jezik razvezao pogledam preko njenog ramena da vidim šta pije,hah pazi ti to mala udarila po višnjevači pa jebo te dobro ona još stoji na nogama!

-Javila mi ptičica da će ti trebat prevoz srećo,pa da ti se nađem-našo bi se ja tebi između nogu dok kažeš keks pomislim u sebi,dok ona ovija svoje ruke oko mog vrata samo je još jače stisnem uz sebe i znam da osjeti moju erekciju izadaju je plitki uzdasi.
Osjeti srećo imaš i šta.

-I kažeš, da bi mi se našao!-samo se jače stisne uz mene i nasloni svoju glavu na moje rame,a moje ruke su nemirne šaraju po njenom tijelu.

Pustim je da se odmori na meni i pozovem konobara te naručim viski za sebe i običnu vodu za nju, mislim da joj je dosta pića za večeras!

Pogledam ostatak ekipe i vidim da se svi dobro zabavljaju,Denis ispituje Majine krajnike a Saša trusi rakiju s crvenokosom,sve mi se čini bit će tu nešto!U tom konobar donosi piće ,uzmem vodu i dodam Miji da se napije.

Nemoćna Pred Tobom(ZAVRŠENA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora