7.POGLAVLJE

2.6K 130 14
                                    

Zadovoljno se rastežem po svom krevetu konačno da se naspavam,petak je i odlučila sam da uzmem slobodan dan i spojim s vikendom,danas sam pravo lijena mogla bih se posvetit malo sebi.

Ustanem iz kreveta i dok idem prema kupatilu pustim Merlina-volim da slušam svu muziku,tokom dana neke baladice nešto pop ali narodnjake ostavljam za uživanje uz njih se oduzmem da valja nisu me jednom donijeli kući iz kafane,kad smo kod spomenute ustanove mogle smo mi onaj izlazak pomjerit za večeras..zvaću ih kasnije!

Obavim higijenu,skuham kaficu i izađem na balkon zavalim se u fotelju i ušuškam dekicom.Otpijem gutljaj i uzmem telefon da nazovem djeda Vladu nismo se čuli čitavu sedmicu trebala bih i otići malo do njih,on i baba Anđa žive na periferiji Tuzle iako su u godinama uživaju u radu oko imanja,djed je teški zajebant a baba dežurni policajac i vjerovali ili ne u braku su već pedeset i četri godine i to im je često tema za prepucavanje s njima nikad nije dosadno,shvatim da bi mi dobro došlo malo seoskog vazduha možda sledeći vikend da odem!

Kao po običaju zvoni il zvoni telefon,a lijepo sam mu rekla da nosi mobitel sa sobom,nakon duge zvonjave konačno da se javi..

- Pa dobro Vladane, koliko ti treba da se javiš?-mrzi kad ga tako zovem,a ja uživam da ga provociram!

-Jebo te on,dok ga nađem to je bakica negdje zaturila..-odmah svali na nju!

-Sigurno,šta radiš?

-Evo,ćutim televizor.-to uvjek kaže kad mu je dosadno,da sjedi i gleda tv.

-Gdje nam je Anđelija,ne čujem je da dobacuje?-obično uvjek ima šta da kaže.

- Šta misliš, imaš pravo samo jednom da pogađaš?Koliko god cigara danas da smotam ona će ispušit,eno je ko Ćiro!-djed joj stalno broji što puno puši,ali opet svaki dan joj napravi cigare iako imaju para ona svoje navike od rata ne mjenja kupuje duhan i djed joj pravi jer ona kao ne zna,a u stvari želi da to djed radi za nju-ako to nije ljubav onda ne znam šta je!

-Nego nisam ti pričo, juče ja bio kod Nade u bolnici i ona mi dala neku deku što je kupila da ponesem kući i pred kućom sretnem onu našu konu Ankicu pita me gdje sam bio?Reko:"Išo dat krv i dadoše mi deku",kaže "Jel Boga ti odo i ja!"et budale..

-Hahahha,djede pa ti nisi normalan!

-Ma ko je jebe ,kad svugdje tura nos..pitala je eh eto joj sad!-hahhaha pa još sebi ne mogu doć od smijeha ovog se može samo on sjetiti!

-Nego kad ćeš malo kod djeda da ti spremim jaja sa slaninicom ona što ti voliš,a i ja malo da čopnem znaš da ova moja neda prić ne znam kome ovoliko meso sušim kad samo gledam u njega,umrijet ću a ostat gladan!-kuka djed sve u šesnest a opet joj popusti pa bude sve po babinom.

-Sledećeg vikenda sam tu,odo djede imam nekih obaveza pozdravi babu i slušaj-moram malo da ga pecnem!

-Aha,kao da si u Americi sunce ti poljubim a nema ni sat vremena vožnje,neka neka ONA ima obaveza misliš djed budala,a ono "tam vam jedanest "-i spusti slušalicu.

Ostanem se smijat na ono njegovo "tam vam jedanest",pričao mi je prije kad su oni bili mladi nije se pričalo o sexu to je bila tabu tema nego su žene između sebe skontale kako će reć da su imale sex pa su govorile:"Eto legli oko devet, tam vam zaspa oko jedanest "-što bi Vladan rekao svi znaju šta si radila do jedanest pa tako i meni prebaci ponekad kao sad,u prevodu da su moje obaveze sex!
Baš mi je godio razgovor s njim popravi mi dan samo tako!

Ustanem,operem šolju od kafe i pošaljem poruku u grupu da pomjerimo izlazak za večeras,obje automatski odgovaraju da su za i što se njih tiče može i večeras i sutra,te da ih čekam spremna u osam ispred zgrade-teško žabu u vodu natjerati!

Pogledom pređem po stanu,trebalo bi ovo malo počistit..ma vala ne da mi se,odoh na trčanje!

Obučem se uzmem slušalice i telefon u ruke kad se oglasi poruka sa nepoznatog broja,otvorim poruku i stomak mi se sveže noge se oduzmu kad pročitam šta piše,bolje rečeno ko piše!

• "Volio bih provjeriti koliko si
nježna! S."

-Bože,odakle mu moj broj i šta da mu odgovorim, ma da li uopšte da mu odgovorim!!

Stani Mia razmisli,ako mu ne odgovorim shvatit će da ga izbjegavam,pa zar nisam to i htjela ali opet bi ispala pizda ,dobro je moja Koka rekla odkad ja bježim od nečega to nisam ja,ma ko ga jebe jednom se živi odlučim da odgovorim na ovu provokaciju!
Kako?Pa naravno još vrelijim odgovorom ,misliš da si samo ti igrač e pa čekaj da vidiš..

• "Možda samo na nekim mjestima,frajeru!"-ne prodje ni par sekundi odgovor stiže!

• "Bit će mi drago da ih istražim!"-heh načekat ćeš se srećo.

Moram priznat da me je potpalio samo s porukama,ne mogu ni da zamislim šta bi bilo kad bi mu dopustila da istražuje mmm, što ne znači da neću ali će se dobro namučit dok do toga dođe,a kako je krenulo Boga mi i ja.Tješim sebe govoreći da je sve to dobra predigra,odloženo zadovoljstvo je najbolje!



Za sve one koje nestrpljivo čekaju nastavak,pogledajte šta mi radite!😁Pišem poglavlja od 1000 riječi, ljubi vas vaša Nana.❤

P.S:Nastavak je lud do bola, a vreo kao sam pakao!☺☺







Nemoćna Pred Tobom(ZAVRŠENA)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang