Čitav dan nije izašla iz sobe niti je dozvolila da ja uđem,hranu sam joj ostavljao ispred vrata,koju nije ni takla.
Pred veče je izašla sa manjom torbom u ruci i rekla da ide na selo,da će se vratit kad se ispuše .
Pa jebo te šta sam toliko uradio, šta ima loše ako sam želio dijete s njom ako se ona sama pitala to bi bilo za deset godina,a i šta poslušao sam savjet njenog djeda neka njega sad pegla!Uzmem telefon i nazovem njene..
-Dobro veče gospodine.
-Koji bogov gospodin, šta sam ja tebi reko..
-Vlado,dobro veče samo da javim da vam Mia dolazi..
- Sad,pa sad će mrak šta ima sad dolazit.
-Skočio mi vaš savjet na nos eto što dolazi.
-Koji,bilo ih je puno..-smije se stari lisac.
-Trudna je!
-Ooo ljubi je djed, zjenica oka mog,
zato je znači zdimila ovamo..hmm.
Ništa se ti momče ne sikiraj sredit će to djed sve,pusti je dan dva da svari tu informaciju!- Dobro,samo javite mi kako je molim vas ,znam da se meni neće htjet javit.
Spustim slušalicu i sjednem,šta ja sad da radim..pošaljem poruku Denisu i Saletu da dođu jebi ga ne mogu bit sam ,moram nekome otvorit dušu.
Otvaram vrata a Saša me odmah bombarduje..
-Gdje snajka?
-Ne tari s vrata,ulazite.
Denis mi dodaje kesu sa pivom,a Saša nastavlja prema dnevnom boravku.
Ponesem one pive i uzmem kikiriki sa šanka,spustim na sto i sam se zavalim u fotelju.Udahnem duboko i tiho progovorim..
-Otišla je na selo.
-Ko ,snajka?Što?
-Polako Sale doće i to na red.-govori mu Denis dok poteze za pivom.
-Hajde nesrećo da te čujemo, gdje si usro?
- Dobro ba Denise odkud znaš da sam ja,možda je i ona.
-Aha,čim si ti kući a ona nije znači ti si zasro.Da čujem!
I tako ispričam im sve od početka, kako mi je tu ideju uvalio njen djed,a nije da mi se nije svidjela mislio sam ja to i sam,kako se naljutila i na kraju otišla.
Doduše ako je za utjehu rekla je da će se vratit.Nakon moje ispovijedi prvi progovara Saša..
-Boga mi brate ja sam znao da si ti lud ali toliko vala i mene si iznenadio.
Čuj krade joj pilule i napravi joj dijete bez njenog znanja,oooj robijo!
Ali hej jebo te postat ću stric,a čekaj samo da starci čuju za ovo.-Mali očajna vremena traže očajne mjere.Starcima ni riječ za ovo bar neko vrijeme i po hiljaditi put kažem da nisam mislio ništa loše, jebeno je volim toliko da se bojim da me ostavi,da joj ne dosadim, haloo šta tu nije jasno.
Denis je čitavo vrijeme šutio i vagao moj monolog.
-Misliš li ti šta progovoriti?
-Mhm,vidi..iz aviona se vidi koliko se volite oboje ne samo ti nju,već i ona tebe.Ok razumijem da ti je tad to djelovalo kao savršen potez i dobio si vjetar u leđa od njenog djeda koji je ruku na srce luđi od tebe..ali zastani malo šta više stavi se na njeno mjesto.Druže to je dijete nije nešto prolazno i nije nešto što može samo jedna strana da odluči,razumijem sve tvoje razloge i trebao si da razgovaraš s njom vjerujem da bi pristala da si otvoreno rekao što misliš.Pusti je da se ispuše, a i ti bi mogao sjest i razmislit o svemu dok se ona ne vrati!
-Mali polazi za mnom,da ovog jebivjetra ostavimo da razmišlja.Sami ćemo se ispratit!-govori Denis dok on i Saša idu prema vratima.
Ustanem i stanem pored prozora..stvarno ona je ta koja će nosit naše dijete devet mjeseci,koja će ga rodit jebi ga stvarno sam pretjerao ali opet nije mi žao ni sekunde.Smirit će se ona već a ja ću da klečim ako treba,samo neka mi se vrati!
Kratko al slatko 😉
VOUS LISEZ
Nemoćna Pred Tobom(ZAVRŠENA)
Roman d'amourPriča govori o dvadesetosmogodišnjoj Mii,opuštenoj i humorističnoj djevojci,koja živi život punim plućima okružena ljudima u čijem društvu obožava provoditi vrijeme. Ova tamnokosa ljepotica je nakon razvoda roditelja i par propalih veza postala pov...