Úvod

750 7 0
                                    

Tak, jak začít, vítejte u nový knížky :D. 

Co to vlastně je a v čem to bude spočívat?

Jak jste se už mohli dovědět z názvu, tohle je Adventní kalendář. Většina z vás jistě již nějaký četla, takže pro vás, co ještě ne; tahle knížka obsahuje 24 krátkých příběhů, (které v mém případě občas nejsou ani příběhy s nějakým pořádným dějem, jen krátké scénky). 

Tenhle Adventní kalendář děláme spolu s _kaktusak_ , takže určitě mrkněte i na její verzi, rozodně bude lepší, než ta moje :D. Máme seznam shipů, (One Direction, It a mcu (+tales of suspense i'd say, protože winterhawk v mcu ✨doesn't exist✨), pravidlo je takové, že náležitý ship musí v příběhu mít aspoň jednu společnou interakci) a ke každému z nich máme přiřazené jedno slovo, (které musí být buď motiv, téma, nebo ho prostě jen jakkoliv obsahovat). 

Od zítra každý den mezi 6am a 9am vyjde jedna kapitola, a tak to bude až do Vánoc.





Poznámka mojí low self-confidence části mysli;
Jelikož ✨nejsem schopná psát rychle a vyváženě✨, strávila jsem až moc času researchem zbytečných věcí, takže tu postavám měním povahu skoro víc než Rowlingová sexualitu HP postav, ale to je v pořádku, dokud mi za to nebudete vyhrožovat smrtí :D. Některý z nich naprosto nenávidím (většinu), některý jsou hrozně krátký (protože jsem nestíhala), některý jsou hrozně cringe (velmi drtivá většina), u některých se ani neumím rozhodnout, jestli je miluju nebo nenávidím a ✨těžce nestíhám ✨. Takže jo. Předem se omlouvám vám všem, co to čtěte lmao. Ale tak když se to nelíbí mně, snad se to bude líbit aspoň vám. Hezký Advent přeji <3.





Adventní kalendář (2020)Kde žijí příběhy. Začni objevovat