Hadi iyisiniz günün ikinci bölümü 😌
▪ Teşekkür ederim her şey için, güven bırakmadın tebrik ederim.
Batuhan Kordel- Teşekkür👌👌
Keyifli okumalar👋
🐘🐘🐘🐘
"Masa 5'e bunları götürür müsün Akasya? Benim acilen patrondan izin alıp gitmem lazım," dedi kadın garsonlarımızdan biri elime içinde kahve bulunan tepsiyi tutuştururken. Ona cevap vermeden gözden kaybolmasını umursamadım ve tepsiyi sıkıca tuttum. Bulunduğum mutfaktan çıkarak en solda yer alan masa 5'e adımladım. Masada genç bir erkek ve genç bir kadın oturuyordu. Kahveyi ortaya bırakırken kime vereceğimi tahmin edememiştim. İki kişi tek kahveyi içmeyecekti sonuçta. "Afiyet olsun," diye mırıldandım tepsiyle geri çekilirken. İşte tam o anda arkamda bulunan birine çarpmıştım.
"Pardon," diyerek hızla arkamı dönüp etrafa göz attım. Kimse yoktu. Kime çarpmıştım ben? Hayalet Casper'a mı?
Boş boş etrafa bakmayı bırakıp tekrar mutfağa adımladım ve tezgaha yasladım. Cebimde titreyen telefonumu elime alarak gelen mesaja baktım.
05*********: Ax önbr baan çarptjj
(Çeviri: Az önce bana çarptın)Kaşlarım çatılırken az önce çarptığım kişinin o olması beni şaşırtmıştı. Ne işi vardı burda?
Hızla mutfaktan çıkarak etrafa bakındım. Elinde telefon olan birini arıyordum ama herkesin elinde bir telefon vardı!
Üstelik bana yazan kişinin cinsiyetini dahi bilmiyordum. Muhtemelen okuldaki kızlar bana oyun oynuyordu. Geri mutfağa girip boş olan sandalyelerin birine oturdum.
Akasya: Kaç yaşındasın sen
05*********: Her yıl değişiyor
Akasya: Komik şey seni
05*********: Sizin okuldayım güzel kadın
05*********: Sana bir nefes kadar yakınım
Akasya: Okuldaki kızlarla bir olup beni işletmeye mi çalışıyorsun
05*********: Hayır
05*********: Ben seni işletmiyorum
05*********: Öyle bir şey geçmedi zaten aklımın ucundan
05*********: Geçmezde
05*********: Neden işleteyim ki
Akasya: Neden işletmeyesin
Akasya: Sizin gibi normal bir hayatı olan normal bir kızım ben
Akasya: Beni tanımanı gerektirecek bir durum yok
Akasya: En sevdiğim oyunu veya her neyse
Akasya: Bunları bilmeni gerektirecek bir durum da yok
05*********: Var
Akasya: Ne varı
05*********: Biliyorum sana giden yollar kapalı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
haberin olsun || •texting•✔️ (yeniden yazılacak.)
Short Story"Bugün için teşekkür ederim güzel kadın. Uzun zamandır bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum. Gerçi senin yanındayken kim mutlu olmaz ki. Sesini çocuklar duysa ninni sanır, uykuya dalar. Şu an uyuyorsundur belki. O güzel saçların dağılmıştır yastığ...