Bölüm 21: "Her Şeyin Olayım Senin"

360 136 20
                                    

Keyifli okumalar 👋

🐘🐘🐘

05*********: Ben san mecburum bilemezsin,

05*********: Adını mıh gibi aklımda tutuyorum.

05*********: Büyüdükçe büyüyor gözlerin.

05*********: Ben sana mecburum bilemezsin,

05*********: İçimi seninle ısıtıyorum...

05*********: Ölümdür yaşanan tek başına,

05*********: Aşk iki kişiliktir

05*********: Güzel bir şiir ve benim sana söyleyemediğim şeyleri söylüyor

05*********: Ben sana mecburum diyor

05*********: Hiç böyle tahmin etmemiştim

05*********: Bir kızın peşinde koşacağıma asla inanmıyordum

05*********: Büyük konuşuyordum

05*********: Hemde bâyâ

05*********: Şimdi de tükürüğümü yalıyorum

05*********: Memnunum bundan

05*********: Sonuçta sensin o sevdiğim kişi

05*********: Kahvelerine öldüğüm sensin be

05*********: Bâyâ bâyâ Mecnun oldum iyi mi

05*********: Sende Leyla'msın

"Olamam senle, bir kez daha olamam!"

Mavi Gri'nin şarkısı kulağıma dolarken kulaklığın tekini de kulağıma takarak sesini full açtım.

Karşımda yer alan kitaplıklarda gezdirdim bakışlarımı. Şiir kitapları, tarih kitapları, romanlar ve daha birçok kitap... Gözlerimi kapayarak ellerimi öne doğru uzatıp kitaplarda gezdirdim. Raftan rafa, kitaptan kitaba ilerlerken bir kitabın beni kendine çekmesini bekliyordum.

"Pardon!"

Gözlerim kapalı olduğu için muhtemeln yanımda bir yerde olan birine çarpmıştım. Hızla gözlerimi açarak çarptığım kişiye baktım.

Bana elini uzatan Maviş idi.

Şaşkınca bana bakan Maviş "Sorun değil," diyerek beni görmezden gelip şiir kitaplarının bulunduğu rafa ilerledi.

Kitaplar varken bende insanları görmezden gelirdim.

Yanda bulunan kitaplığa yönelerek yine gözlerimi kapadım ve elimi kitaplarda gezdirdim. Bir süre bunu tekrarlarken beni kendine çeken bir kitap hissederek gözlerimi aralayıp yukarıdaki rafta yer alan kitaba baktım.

Kolumu ne ara yukarı kaldırdığımı hatırlamıyordum.

Parmak uçlarımda yükselerek kitaba uzandım ve kitabı kavrayarak kendime çektim. Ayak tabanlarımı yere basarak elimde yer alan tozlu kitaba bakındım.

Üst rafta ve kütüphanenin en ücra köşesinde olduğu için kimse eline dahi almamışa benziyordu.

Burası okulun en üst katında yer alan kütüphaneydi. Genelde okulun karşısındaki kütüphanede vakit geçirirdim ama bu sefer buraya yapılan kütüphaneye bakmak için gelmiştim.

haberin olsun || •texting•✔️ (yeniden yazılacak.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin