"Anlamıyorum, yoksa burs mu veriyorlar birbirini sevmeyenlere?"
Cemal Süreya♡
Keyifli okumalar 👋
🐘🐘🐘
Anonim Bey'den🌼
"Hadi be! Yaparsın sen!"
Bahçeden kulağıma doluşan sesleri umursamadan bakışlarımı etrafta gezdirdim.
Kahveleri arıyordum.
"Vursana!"
Topu karşısındakine pas veren Polat olduğu yerde dönerek kendisine tezahürat yapan kızların yanına ilerledi. Dudaklarına taktığı sırıtış ile çok iticiydi.
Gözlerim merdivenlerde oturan bir kıza kayarken hemen tanıdım.
Uzun koyu kahve saçlarının uçları dalgalıydı. Dalgalar lüle lüle önüne dökülürken saçlarını tek omzunda topladı. Kahve gözleri sakince elindeki kağıda odaklıydı.
Beni böyle mi bulmaya çalışıyordu?
Aramızda az dahi olsa mesafe varken burdan onu tam göremiyordum. Oturduğum yerden kalkarak adımlarımı onun yanına ilerletip merdivenin karşısında yer alan banka oturdum ve telefonumu çıkardım. Gözleri kağıtta gezinirken giydiği siyah taytı ve siyah spor sweati ile çok tatlıydı.
Hep siyah giyiyordu. Arada bir beyaz da giydiği oluyordu.
Beyaz spor ayakkabılarını incelerken bir anda kafasını kağıttan kaldırıp bana çevirmesiyle hareket dahi edemedim. Gözleri bende dolaşırken oturduğu yerden kalkarak bana doğru yürümeye başladı.
Daha da şaşırırken yanımdaki boşluğa oturarak elindeki kağıdı bana uzattı.
"Ben birini arıyorum," dedi derin bir nefes alırken. "Senin sınıfında yani 12 -D'de bir erkek."
Bahçede sadece 12-D ve 11-C olduğu için benim 12 olduğumu anlamıştı.
Uzattığı kağıdı elime alarak dudaklarımı ıslattım. Yanımda oturması heyecandan dizlerimi titretirken ellerimin ve sesimin titremesini engelledim. Zordu benim için onunla konuşmak.
"Benim için önemli biri," dedi sessizce. "10 kişiden biri ama kim onu bilmiyorum. Bir tahminim de yok."
Ben onun için önemli miydim?
Beni arıyordu ve sorduğu kişi bendim.
Şapşal.
Beni görmüyor muydu cidden? Ona baktığımda fark etmiyor muydu?
"Ne için arıyorsun?" diye sordum. Sesim çıkmamıştı âdeta. Üzülmüştüm biraz.
"Onu öldürmeyeceğim merak etme," dedi. Biriyle konuşurken gözlerinin içine değil de kaşlarına ya da anlına bakması normal miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
haberin olsun || •texting•✔️ (yeniden yazılacak.)
Krótkie Opowiadania"Bugün için teşekkür ederim güzel kadın. Uzun zamandır bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum. Gerçi senin yanındayken kim mutlu olmaz ki. Sesini çocuklar duysa ninni sanır, uykuya dalar. Şu an uyuyorsundur belki. O güzel saçların dağılmıştır yastığ...