Bölüm 26: "Geçmişten Bir Kesit"

296 77 110
                                    


Öncelikle birkaç sefer daha söylediğim gibi size kötü bir örnekte bulunmuyorum. Bunlar bir kadının duyguları. Sizde bunları okuduğunuzda belki yapmaktan vazgeçersiniz. Yapmayın zaten ama yine de bir yardımım dokunur belki.

Ya da yaralarınızı sarabilirim birkaç cümleyle.

Keyifli okumalar  👋

🐘🐘🐘

Bu biraz canınızı yakabilir ;) 🌼

(Geçmişten Bir Kesit)

Elindeki kahverengi defteri masaya koydu genç kız ve hep açık bıraktığı uzunluğu beline gelen saçlarının bir tutamını sırtına doğru attı. Aklına gelen ölümü onu titretirken odadaki dolabın üstünde yer alan kutuyu indirerek defteri içerisine koydu.

Defteri tutan elleri gibi titreyen dizleri ve ne zaman ağlamanın eşiğinde olsa titreyen çenesi ile çok acınasıydı.

Biraz önce evde yaşanan kargaşa sayesinde ölümünü hatırlamıştı ve amcasına dinlenmesi gerektiğini söyleyerek odasına çekilmişti.

Evde yaşanan kargaşa onu üzerken öğrendiği şeyler kalbini sızlatmıştı.

Bir haftalık derslere ara vererek amcasını ziyarete gelmişti.

Nasıl olurdu anlamıyordu, bunca zaman sevdiği yanında durduğu amcası onun katiliydi.

Gözünden akan bir damla yaşı umursamadan kutuyu tekrar dolabın üzerine yerleştirdi ve üstlerini değişitrmeden -ki en nefret ettiği şey günlük kıyafetleri ile uyumaktı- yatağa girdi.

Yanağı yastıkla buluşur buluşmaz gözünden akan bir damla yaşa yenileri eklenmişti. Ölmeye hazır değildi. O şekilde ölmemeliydi.

Gözlerini sımsıkı kapatarak uyumaya çalıştı uyuyunca hatırlamazdı en azından.

Ama gözlerini kapattıktan bir süre sonra öyle şeyler düştü ki zihnine amcasına duyduğu nefret daha da arttı, amcasının onu kendi elleriyle diri diri mezara atışı düşmüştü gözlerinin önüne.

Amcası onu mezara gömerken üstüne birkaç kürek toprak atabilmişti sadece. Daha fazla da yapardı ama zamanı yetmemişti.

'Ah! Ne yazık!' diye geçirdi içinden genç kız.

Beş yaşında ölüşü ne kadar da yazıktı!

O yaşta ölebilirdi, bunda hiçbir sakınca yoktu; ama o şekilde ölmeyi istemiyordu.

Öz amcası yüzünden ölmek istemezdi. O muamele ile ölmek istemezdi.
Ölüşü öyle olmamalıydı.

Genç kız yatakta ağlarken boğazına dizili hıçkırıklarını tuttu.

Şimdi biri duyarsa ağladığını nasıl açıklama yapardı?

Kimseyi kendi için üzmek istemezdi.

Sahi, insanlar ona üzülür müydü ki?

haberin olsun || •texting•✔️ (yeniden yazılacak.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin