*geçmişe dönüş *
Herkes Uğur böceği ve Kara kedinin ilişkisini öğreneli 2-3 gün olmuştu. Herkesin dilinde bu konunun dolaşması dışında hiçbir sorun yoktu. Bu zaman zarfında hiçbir akuma saldırısı da olmamıştı. Kara kedi hala olanlardan kendini suçluyordu, Uğur böceği de onun hissettiği suçluluk duygusunu görebiliyordu. Hep onu olanların onun suçu olmadığına inandırmaya çalışıyordu ama pek de işe yaradığı söylenemezdi. Yine başka bir akşam buluşması için anlaşmışlardı. Kara kedinin aklına bir fikir geldi, hep Uğur böceğine gül vermeye çalışmıştı ama o hep reddetmişti. Artık çıktıklarına göre bu sefer reddetmezdi belki. Bunun üzerine buluşmadan yaklaşık yarım saat önce Adrien dışarı çıktı, bir çiçekçi buldu ve orda leydisi için mükemmel gülü aradı. Onlarca güle baktı, kokladı, bir yerinde bir şey var mı diye yokladı. Leydisi için en güzelini almak istiyordu. Sonunda aradığı gülü buldu, satın aldı ve kimse görüp şüphelenmesin diye nazikçe bir poşete koydu. Çiçekçiden çıktı ve eve doğru yol aldı. Kimseye görünememeye dikkat etti. Eğer birisi elindeki poşeti görüp içinde ne olduğunu sorsaydı doğruyu söyleyemezdi çünkü Adrienken bir sevgilisi yoktu. Eve vardı her zamanki gibi kimse fark etmemişti tıpki evden çıkarken olduğu gibi. Ama bu sefer bunu çok dert etmedi çünkü zaten Kara kedi olup bir süre evde olmayacaktı ama yine de kimsenin onu merak etmeyecek olması onu incitti. Odasına girdi bir süre sonra Plagge dönüşme komudunu söyledi ve pencereden çıkıp anlaştıkları yere gitti. Vardığında bakmaya doyamadığı gökyüzü gibi masmavi gözlü leydisi onu orda bekliyordu. Çıkmaya başladıklarından beri Uğur böceği hep Kara kediden önce geliyordu, sanırım gerçekten Kara kediyi çok seviyordu ve onu görmek için can atıyordu. Uğur böceği eli arkasında olan Kara kediyi görünce yüzüne sıcak bir gülümseme yayıldı. Ona selam verdi ama Kara kedi hiçbir şey demedi sadece elinde tuttuğu gülü ona vermek için heyecandan gülümsüyordu. Uğur böceği sonunda Kara kedinin elinin arkasında olduğunu görünce "Bir şey mi saklıyorsun?" diye sordu. Bunun üzerine Kara kedi daha fazla dayanamadı ve arkasında sakladığı kırmızı gülü çıkardı ve Uğur böceğine uzattı "Bu senin için Böcüşüm" diyerek. Tabi ya başka ne olabilirdi ki. Bir gül, önceden verdiği tüm gülleri reddetmişti ve bundan artık pişmanlık duyuyordu. Kara kedinin gül vermekten vazgeçmeyeceğini uzun zaman önce anlamıştı zaten. Yine vericeğini tahmin etmişti ama bu çok beklenmedik olmuştu Uğur böceği için. Bu sefer öncekiler gibi yapmayacaktı bu aklından bile geçmedi. Kara kedinin yaptığı tüm hareketlere kızardığı gibi yine kızardı. O kızarınca Kara kedi onu daha çekici ve tatlı buluyordu. Uğur böceği bir an kalbi yerinden çıkıcak sandı, dili tutulmuştu, konuşamadı. Elini tedirgin bir şekilde güle uzattı. Kalp atışlarını duyabiliyordu. Kara kediye teşekkür bile edememişti ama Kara kedi onun bu tepkilerinden ne kadar heyecanlı ve mutlu olduğunu rahatlıkla anlamıştı, içten içe ona teşekkür ettiğini biliyordu. Elindeki güle bakan Uğur böceğinin gözlerinin içine baka baka "Beğendin mi?" dedi. Uğur böceği bu soruyla kendine geldi ve bakışlarını elindeki gülden biricik sevgilisine çevirdi. Nefes alamıyordu, heyecandan kekeleyerek "Ah e-evet b-bu farika yani harika yani mükemmel, bu mükemmel" diyebildi. Kara kediye bu çok şirin gelmişti bu tatlılığa dayanamazdı. Onun bu sözlerine karşın sadece gülümsedi hafif kıkırdar gibi, biraz utanmıştı. Uğur böceği de ona katıldı. Uğur böceği Kara kedinin ona "Hadi ama artık beraberiz hala kızarıp kekeliyorsun tanrı aşkına leydim artık böyle olmana gerek yok" demesiyle sadece daha çok kızardı ve biraz utandı, yine kekeleyerek " B-ben sadece-" diyebildi ama cümlesini bitirmesine Kara kedi izin vermedi. Hafifçe kıkırdadı, elini onun yanağına koydu ve "Yapma ama böyle daha şirin oluyorsun" dedi. Uğur böceği yine kızarmıştı ama bu sefer kendinden geçmedi. Elini yanağınının üzerinde olan elin üzerine koydu ve gözlerini kapadı sanki çok huzurluymuş gibi gülümsedi. "Tamam deneyeceğim" dedi, gözlerini açtı ve ona "aşkla" bakan gözlere odaklandı. Uğur böceğinin "Bu arada gül için çok teşekkür ederim kedicik, b-ben bunu saklayacağım" demesiyle içindeki boşluğun dolduğunu hissetti, artık Uğur böceğinin ona gerçekten aşık olduğunu kesin olarak anlamıştı. Çok uzun zamandır onun bu basit gülü kabul etmesini istiyordu, aslında o gülü kabul etmesi onun için her şeydi ve anlamı çok büyüktü. Artık bu gerçek olmuştu, o anki mutluluğu anlatılamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskiden... (Ladynoir)
Fanfiction"Orda olduğunu bilip de kavuşamamak belki de en zoruydu" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "İçinde kopan fırtınayı kimseye anlatamamanın zorluğunu bilir misin?" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "...neden bu işkenceyi tekrar tekr...