1.kapitola

819 30 2
                                    


Pohled Caroline

Přemýšleli jste někdy nad smyslem života? Jaký tu máte význam a co dobrého máte pro tento svět udělat. Já jsem svůj úkol dostala, moje mamka zemřela a já od toho momentu nebyla šťastná, ale stalo se něco ještě horšího. Alarick a Jo měli skutečně nádhernou svatbu se kterou jsem pomáhala. Všechno se však pokazilo, když se to objevil Kai, který byl zklamaný, že ho Bonnie nechala ve vězení a zradila. Pokusil se zabít Jo, ale tu se nám povedlo zachránit a i jejich dvě nenarozené dcery. Kai však Elenu proklel a propojil s Bonnie, dokud žije Bonnie, tak Elena bude spát a probudí se, až Bonnie zemřela. Našla jsem však způsob, jak to přejít a zachránit Elenu a všechny před protivný Damonem, který to bez svoji životní lásky těžce nedává a není s ním žádná řeč. Spojila jsem se s čarodějkou, která řekla, že existuje způsob, jak Elenu zachránit a já musím obětovat svůj život, teda ne tak úplně, všichni si budou myslet, že jsem zemřela, ale já potom ožiju a budu muset utéct. Elena se probudí a bude zpátky, já jsem stejně ztratila důvod proč žít. Stefan mě víceméně odmítl, moje mamka je mrtvá. Jaký důvod tu mám zůstat? Miluji svoje přátelé a proto to pro mě neudělám. Doufám, že mi jednou dokážou odpustit.

***

Stála jsem vedle Bonnie a Damona. Naproti nám byl Stefan, Matt a k velkému údivu i Tyler s Jeremym. Dostali jsme výhružný dopis, že někdo najde Elenu a zabije je, proto jsme se ji rozhodli přemístit někam pryč. Jenom Tyler věděl kde je a bude to jenom on vědět společně s Jeremym.

,,Plán zní tedy jak? Vezmeme rakev, Tyler a Jeremy potom rychle odjedou a nikdo z nás jich nemůžou sledovat? To je dost hloupý plán" mumlala stále Bonnie a já jsem se tomu musela zasmát.

V jednom ohledu jsem ji však musela dát zapravdu, já jsem však věděla, že toto všechno mají na svědomí čarodějky, které později zfalšují moji smrt. ,,Řekl jsem si, že by se vám mohla hodit i moje pomoc," najednou se tam objevil Alarick. ,,Elenu je pro mě až moc důležitá, nedovolím, aby ji někdo dostal."

Všichni jsme společně mířili k místu, kde Tyler ukryl Elenu, když jsme se zastavila. ,,Lidi, stůjte. Chci vám něco říct," zamumlala jsem tiše, ale všichni se na mě otočila. ,,Mám strašně zvláštní pocit a mám prostě zapotřebí vám to říct. Mám vás všechny neuvěřitelně moc ráda a klidně bych pro každého z vás umřela, za ty roky se z nás stále rodina. Já vím, že to se mnou nebylo vůbec jednoduché, když mi zemřela mamka, ale vy jste i tak při mně stáli a za to vám děkuji."

,,Car," zašeptal tiše Tyler. ,,Sice mě to dojímá, ale o tomto si můžeme promluvit později. Teď musíme zachránit Elenu" řekl vážně.

,,Já vím, ale chtěla jsem vám to pouze říct a přála bych si, abyste věděli, že jste mě drželi nad vodou v tom nejhorším období mého života," zašeptala jsem tiše, ale potom jsem se na všechny podívala. ,,Ale teď pojďte zachránit Elenu, ať stále pro ni musíme psát deníky" v tu chvíli mě Damon probodl chladným pohledem a já jsem se zamračila.

,,Dobře, půjdeme stále rovně. Elena bude schovaná v tom úplně posledním skladě, její rakev je zaházená" navigoval nás klidně Tyler.

Najednou mě začala neuvěřitelně moc bolet hlava a všechny ostatní taky, dokonce i Alarickovi se udělalo špatně. Věděla jsem, co musím udělat. Viděla jsem, jak někdo jde k Eleně a chce ji zabít. V tu chvíli mě přestala bolet hlava a bez přemýšlení jsem se tam upíří rychlostí rozběhla a stoupla si před ní. Najednou jsem cítila obrovskou bolest, každý tlukot mého srdce. Umírala jsem. Moje tělo upadlo na zem a já jsem najednou viděla samu sebe, jak ležím na zemi a po mém těle jsou žíly. Zemřela jsem teda jenom dočasně, ale chápeme se.

I ostatní přestala bolet hlava a rychle došli na místo, kde leželo moje mrtvé tělo. Bonnie se hned rozbrečela a plakala. Matt i Tyler vypadali zničeně. Stefan ten si schoval obličej do dlaní a zoufale si povzdechl. Alarick a Jeremy vypadali smutně a slzy jim tekly, ale ne tak jak Bonnie, která seděla na zemi a pevně objímala moje tělo. Damon ten se tvářil šokovaně, ale viděla jsem tam i smutek.

,,Probuď se, Caroline. Prosím" šeptala zoufale Bonnie a mě to lámalo srdce.

,,Ona to tušila. To co nám říkala než jsme sem šli, měli jsme ji poslouchat" řekl si vyčítavě Matt a sledoval moje tělo.

Bonnie se na všechny podívala. ,,Jak to jenom řekneme Eleně. Když se Caroline loučila s Elenou, tak ji řekla, že se ještě uvidí. Nikdy se už neuvidí. Caroline je mrtvá!"

,,Bonnie," zašeptal tiše Jeremy a vtáhl ji do objetí. ,,Sama řekla, že by pro každého z nás klidně zemřela. Všechny nás měla neuvěřitelně moc ráda a jsem si jistý, že by toto nechtěla. Chtěla by nádherný pohřeb a party na svoji počet."

Vděčně jsem se na Jeremyho usmála, ale on to neviděl. Vlastně s tím pohřbem měl pravdu. Chtěla bych nádherný pohře, ale party rozhodně ne.

,,Měli bychom vzít její tělo a připravit její pohřeb" zašeptal zničeně Stefan.

Damon přikývl a on sám vzal moje tělo. ,,Odnesu ji do auta," potom upíří rychlostí zmizel, ale já jsem se ho rozhodla sledovat. Položil moje tělo do kufru a pohladil mě po tváři. ,,Zachránila jsi Eleně život, Bloncko. Děkuji. Skutečně mi budeš chybět víc než si dokážu přiznat. Vážně v tobě vidím tvoje matku. Byla by na tebe pyšná. Já tedy jsem. Mrzí mě, že jsem zemřela a skutečně mě to bolí. Já doufám, že najdeš klid a budeš tam někde šťastná" rychle si utřel slzy, které mu vytekly a zavřel kufr.

Já jsem teď však taky brečela. Tohle jsem nečekala, že takovou reakci bude mít zrovna Damon. ,,Taky mi budeš chybět, Damone. Vy všichni" zašeptala jsem tiše a upíří rychlostí jsem utekla na místo, kde jsem měla sraz s čarodějkou.

***

Pohled Klause

Ohromně mě bolela hlava. Včera jsem to s Hayley trošku přehnal, zapíjeli jsme smrt Jacksona. Sice jsem toho blbce neměl moc rád, ale Hayley ho milovala v určitém bodě a já ji mám svým způsobem rád, tak jsem souhlasil s pomocí. Tristan je navždy někde v oceánu, Auroru držíme v zajetí a Lucien je neškodný v tomto ohledu. Samozřejmě je mi jasné, že něco jistá, ale teď to nebudu řešit.

Vešel jsem do místnosti a tam seděla Hayley, která se tvářila šokovaně. Elijah a Freya se tvářili nejistě, jako kdyby nevěděli, co mají dělat. No a Rebekah ta tam doslova stála a čekala co udělám. Udělali něco? Ano, Rebekah tu je taky, Elijah se ji sice pokusil dobře schovat, ale já jsem ji našel a dokonce jsem sehnal čarodějku, která ji uzdravila.

,,Tak co jste udělali, že se tak tváříte?" zeptal jsem se hned a ušklíbl jsem se.

Rebekah a Elijah si vyměnili dost nejistý pohled. ,,Něco se stalo, Nicku. Nebude se ti to rozhodně líbit" zašeptala tiše.

,,O co jde?" zeptal jsem se už otráveně. Tohle mě vážně nebavilo.

Rebekah ke mně pomalu došla a do skleničky nalila whisky. ,,Tohle budeš potřebovat," řekla hned a já jsem ji zamračeně sledoval. ,,Caroline zemřela."

,,Cože?" zašeptal jsem šokovaně a cítil jsem obrovskou bolest. Caroline nemůže být mrtvá. ,,Jak zemřela?" zeptal jsem se tiše.

,,Nějaké čarodějky chtěly dostat Elenu, když ji chtěli zabít, tak se Caroline postavila před její rakev a tím ji zachránila život, ale jí samotnou to stálo život" zašeptala tiše Rebekah.

,,Zavolal nám to Stefan, všichni jsou zničení. Za dva dny bude mít pohřeb a pozvali nás, myslí si, že by tě tam Caroline chtěla a ze slušnosti pozvali i zbytek tvoji rodiny" promluvil klidně Elijah.

Promnul jsem si obličej. Já k ní skutečně něco cítil a nemůžu tomu uvěřit, že už ji nikdy neuvidím. Já jsem ji ztratil. Nemohl jsem ji přece ztratit. Po prvé po několika letech jsem skutečně brečel kvůli něčí smrti. 

Až po smrti ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat