Když jsme vjeli do malého města začala jsem přemýšlet kde budu chodit do školy a jestli si vůbec najdu kamarády. Byla jsem vždycky nějakým způsobem divná. Tak jsem měla málo kamarádů.
Zastavilo auto vystoupila jsem a podívala jsem se na náš dům kde budeme bydlet.
Byl velký.Vzala jsem si svoje věci a vyběhla nahoru abych si našla pokoj s policemi. Jestli se ptáte proč s policemi jsem tak trošku knihomolka.
Když jsem našla ten správný pokoj a vybalila si svoje věci. Lehla jsem si na velkou postel a začala přemýšlet.
Mám se jít proběhnou nebo ne.
Hmmmmmmm.Jo půjdu.
Oblékla jsem si legíny a tričko a vyšla ven se sluchátkama ve kterých mi právě hrálo Going bad.
Chtěla jsem jít do lesa, ale na kraji lesa mě zastavila stařenka ,,děvče ty chceš jít do toho lesa?" Zeptala se a já ji kývla ,,nechoď do toho lesa jsou tam vlci" slovo vlci zašeptala tak aby jí nebylo slyšet, ale já ji slyšela. Začala jsem být zvědavá tak jsem na to stařence jenom řekla ,,dobře" a ona šla dál. Moje zvědavost byla silnější takže jsem šla do lesa a začala se měnit na vlka.Běhala jsem po lese jako praštěná ale najednou jsem uslyšela jak za mnou někdo běží. Podívala jsem se za sebe a viděla jak se ke mě blíží černý vlk.
Začala jsem mít strašný strach tak jsem se dala do útěku.Už mi docházeli síly a zpomalovala jsem. Vlk co za mnou běžel skočil na mě a drápy se zařízl do mé srsti zakňučela jsem.
Pomalu že mě slezl a podíval se mi do očí a já jemu taky a už jsem věděla že je to ALFA.
Začala jsem couvat až jsem narazila do stromu a sedla si na zadek.
Se strachem jsem se mu dívala do očí a po chvíli jsem slyšela jak mi řekl přez vlčí komunikaci ,,proměň se" ten hlas byl plný arogance a nadřazenosti.Já začala znova co nejrychleji utíkat abych se dostala co nejdřív ven z lesa.
Byla jsem na kraji lesa tak jsem se rychle přeměnila a utíkala domů.
,,Musím se tvářit normálně jakoby mě nic nerozhodilo" moji rodiče neví že jsem vlk.
,,zlatičko pojď se najíst" řekla mamka a já se posadila ke stolu. Mamka nám dala na talíř pizzu a já se oblízla i když jsem jedla nedokázala jsem zapomenout na toho černého vlka v lese.
Najedla jsem se a šla do svého pokoje podívala jsem se z okna a tam byl ten vlk dívala se přímo na mě.
Zatáhla jsem zavěsy a šla si lehnout.
Po chvíli jsem usla.Tak prví část doufám že se vám líbila. Další část bude ještě dneska.
Xoxo
ČTEŠ
!Nikdy!
RomanceBelle je 16 let a přistěhovala se do malého městečka, aby začala od začátku. Je totiž vlk. . . . Lidé ve městě se báli chodit do velkého tmavého lesa. Říkalo se že tam je smečka, která zabíjí na potkání. . . . ,,Vím že se mě bojíš" chvíli nic neříka...