💎 İlk bölümden küçük bir alıntı. İyi okumalar 🤗😍
Hailey, kâh dışarıya bulutlara bakıp kâh elindeki kitabı okurken yanındaki genç adamın kalkıştan beri, yani yaklaşık yirmi dakikadır konuşmamasına içten içe şükretti. Belki de adam zannettiği gibi değildi, tanışarak yalnızca kibarlık yapmak istem-
"Aşçı mısınız?"
Genç kadın gözlerini devirmemek için kendini güçlükle tutmuştu. Anlaşılan Fabien tam da tahmin ettiği gibiydi. Çok kısa bir an için onu duymamış gibi yaparak kitabına devam etmek istedi fakat bunun yararının kısa ömürlü olacağı aşikârdı. Yani- adamı sonsuza kadar görmezden gelemezdi. Tam dibinde oturuyordu ne de olsa.
"Efendim?" dedi gönülsüzce.
"Mesleğiniz... Aşçı mısınız?"
"Hayır doktorum."
"Yemek kitabı okuyorsunuz da."
"Her yemek kitabı okuyan aşçı olmalı diye bir kural olduğunu sanmıyorum."
"Uçakta yemek kitabı okumanız biraz ilginç."
Hailey içinden sabır dileyerek adamın dalga geçen ses tonunu duymazdan gelmeye ve kendini gülümsemeye zorladı. Göremese de zoraki gülümseyişinin yüzünde son derece eğreti durduğunu tahmin edebiliyordu ve genç adamın bunu fark edip susmasını umut etti.
"Stres atmama yardımcı oluyor."
"Benim bildiğim yemek yapmak, stres atmaya yardım eder. Kitabını okumak değil."
Zaten, dilekleri ne zaman kabul olmuştu ki?
Gerçekten harika, diye düşündü bir yandan da şansına alaylı bir teşekkür gönderirken. Takım elbiseli bir deliye çattım!
"Bana tuhaf tuhaf sorular sormaktan başka yapacak bir şeyiniz yok mu?" dedi sonunda kendine hâkim olamayıp terslenerek. İyi bile sabrettiğini düşünüyordu açıkçası. "Size de kitap okumanızı tavsiye ederim."
-----------------------------------------
İlk izlenimlerinizi ve yorumlarınızı çok merak ediyorum, benim için yorumlarınızı okumaktan daha büyük bir mutluluk ve motivasyon olmuyor biliyorsunuz 😊
İlk bölüm çok yakında sizlerle, şimdiden kütüphanenize eklemeyi unutmayın olur mu 😍🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harika Yalanlar #Wattys2022 (Tamamlandı)
RomanceEvlilik arifesinde olduğunuz 5 yıllık nişanlınızı bir anda başka bir kadına kaptırsaydınız ne yapardınız? O andan itibaren önünüzde iki seçenek vardır; vazgeçmek ya da sonuna kadar savaşmak. ...