'hostထတော့ ခနနေရင် ရာထူးအပ်နှင်းတဲ့ပွဲ စတော့မယ် host...'''အင်းပါ ထပါပြီ အရင်ပွဲတုန်းက stellaကို လက်ထောက်ရာထူးပေးတော့ cynthiaကဘာမှမပြောဘူးလား''
'ဟုတ် သူက လက်ထောက်လည်းမခန့်ခဲ့ပါဘူး'''ok ''
..................ခဲရောင်ဆံပင်နဲ့ ဘေးနားမှာ ရက်စက်တဲ့အရှိန်အဝါတွေ လွတ်နေတဲ့အဖိုးတစ်ယောက်က
''မြေးလေး လာအိပ်ရေးဝရဲ့လား မနေ့က တိုက်ခိုက်ထားတော့ပင်ပန်းနေမှာပေါ့''
''မပင်ပန်းပါဘူးအဖိုးရဲ့ ဒါနဲ့အဖေကော မတွေ့ပါလား''
''သူက ဆုပေးဖို့ပြင်နေတယ်မြေးရဲ့ သွားတော့ စင်ပေါ်တက်ရတော့မယ်''
''Lucasကို vampireတွေရဲ့ ခေါင်းဆောင်အဖြစ် ရာထူးပေးပါတယ်။ Cynthiaကို ဒုခေါင်းဆောင်အဖြစ် ခန့်အပ်ပါတယ် ခေါင်းဆောင်တွေရဲ့ လက်ထောက်ရာထူးကို ဘယ်သူကိုခန့်ချင်လဲဆိုတာ ပြောပြပေးပါ"
"ကျွန်တော်က Stellaကိုရာထူးပေးပါတယ်"
B1"သူက တိုက်ခိုက်တုန်းကပါလို့လား"
B2"မပါဘူးလေ ပွဲပြီးမှခေါင်းဆောင်နား ရောက်လာတာ"
G1"ခေါင်းဆောင်က သူ့ကိုအခွင့်ထူးတွေ ပေးလွန်းတယ်"
Stella ပြောနေတဲ့အသံတွေကိုကြားပင်မဲ့ မနာလိုလို့ပြောတာမလို့ စိတ်ထဲကထုတ်ပြီး စင်ပေါ်တက်သွားလိုက်တယ်
"ကျွန်မက werewolfတွေကိုတိုက်ထုတ်တဲ့အချိန်မှာ ရှေ့ကနေပါဝင်ပေးတဲ့ ဒုတိယနှစ်ကJoe ကိုလက်ထောက်ခန့်ပါတယ်"
B1"ဒုခေါင်းဆောင်က မိုက်လိုက်တာ"
All"Joeက ကံကောင်းလိုက်တာ"
"အခမ်းအနား ပြီးဆုံးသွားပါပြီ"
ဖြောင်း ဖြောင်း ဖြောင်း"ခေါင်းဆောင်ကို အလေးပြုပါတယ်"
"Joe မင်းငါ့လက်အောက်မှာ လုပ်မယ်ဆိုရင် ငါ့အပေါ်သစ္စာရှိရမယ် ငါ့အမိန့်ကလွဲလို့ တစ်ခြားသူရဲ့အမိန့်ကိုမနာခံရဘူး မင်းလုပ်နိုင်လား"
"ကျွန်တော်လုပ်နိုင်ပါတယ်"
"ကောင်းပြီသွားနားတော့ မနက်ဖြန် ငါတို့မြို့ပြင်ကိုသွားမယ်"
"ဟုတ်ကဲ့"
အဖိုးတို့ဆီသွားတော့ အဖေနဲ့lucasတို့ စကားပြောနေကြတယ်
"အဖိုး သမီးပြောစရာရှိတယ်"
"ပြောလေ မြေးလေးဘာလုပ်ချင်လို့လဲ"
"အဖိုး သမီးမနက်ဖြန်မြို့ပြင်ထွက်ချင်လို့ "
"အရမ်းအန္တရာယ်များတယ် ခုမှ werewolfတွေနဲ့ တိုက်ပွဲပြီးထားတာ သူတို့ကသမီးကိုတိုက်ခိုက်ရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ"
Cynthia အဖိုးနားချွဲပြီးပြောလိုက်တယ် ဘာလို့ဆိုအဖိုးက ခွင့်ပြုရင်အဖေက ဝင်ပြောလို့မရတော့ဘူးလေ
"ရုပ်ဖျက်ပြီးသွားမှာပါ ခွင့်ပြုပေးနော်အဖိုး သမီးရဲ့လက်ထောက်ကိုလည်း ခေါ်သွားမှာပါ "
"ကောင်းပြီ အဖေကိုသွားပြော သေချာပြင်ဆင်ပြီးရင် သွားလို့ရပြီ ဟုတ်ပြီလား"
"အာ့ကြောင့် အဖိုးကိုချစ်တာ"
YOU ARE READING
Luminous System
Fantasyသူမနာမည်က မေယင်းခ ချစ်ရတဲ့သူနဲ့ အချစ်ဆုံး သူငယ်ချင်းရဲ့သတ်ချင်းကို ခံခဲ့ရပြီး systemတစ်ခုနဲ့ ချိတ်ဆက်မိခဲ့တယ် သူကျိန်ဆိုခဲ့တယ် သူပြန်လည်မွေးဖွားခဲ့ရင် နှစ်ယောက်လုံးကို သူ့လိုမျိုးပြန်ပြီး နာကျင်စေရမယ်လို့ Start ~~~24.10.2020 End ~~~ #Mariepink **...